CANIKOM#2

8 3 45
                                    

"Ne!"

Galiba..galiba hayalimdeki şey gerçekleşti ve ben o iksir sayesinde gerçek dünyaya geldim çok mutluyum aman tanrım.!

Kelimelerim kifayesiz bir biçimde dişlerim damağımı kesmişti ve yaşadığım bu harika durum beni benden almıştı gerçek bir hayatta gerçek bir insan olarak yaşamaya başlamıştım buna hemen ayak uydurmam gerekiyordu..

Beş parasız sokakta yağmurun altında ıslanmış bir şekilde sümük gibi hissediyordum ama ne yapabilirdim ki? sadece üstümde hiç çıkarmadığım önceden yaşadığım hayattaki kıyafetlerim vardı başka hiçbirseyim yoktu ama bunu değiştirip kendimi ünlü ve zengin bir iş adamı yapacaktım bunu kafama koymuştum yeni hedefim buydu..

Ben herşeyi başarırım ahbap!☺🌹

Yolda kara kara düşünürken yorulduğum için bir taşın üstüne bağdaç kurup oturdum.

Ne yapabilirim diye karaları bağlamışken birden bir dilenciye para atan zengin yaşlı bir adam gördüm.
Bildiğiniz parayı zavallı dilencinin suratına atıp alay ediyordu..bu beni çok sinirlendirdi ve daha fazla kendimi tutamadım aman tanrım bu insanlar kendini ne sanıyor ahbap!

Elime aldığım ilk odun parçadıyla o yaşlı adama vurdum da vurdum resmen k#n yumağı olmuştu içim öyle ferahlıyordu ki içimdeki fırtınayı anca böyle atabiliyordum.Daha fazla vurdum ve daha fazla vurdum adam artık dayanamadı ve birden hiç birşey anlayamaz olduğum o cümleyi kurup gülmeye başladı.

"ahahah bravo beyefendi büyük ödülü hakeden siz oldunuz!"

Buda ne demekti bu yaşlı moruk ne demeye çalışıyordu benimle alay mı ediyordu bu beni oldukça incitmişti.

"hey sen ne demeye çalışıyorsun ahbap açıkca belli et duygularını kızımm!"dedim kızgınca.

Adam bana bakıp mutlu bir kedi yavrusu gibi bakmaya başladı ve siyah bir arabadan bir siyah çanta cıkarıp elime tutusturdu.

"buda ne?"dedim.

"bu sizin için,adalet sizin yanınızda bunu hakeden tek kişisiniz!"

"Benimle ta#sak mi geciyorsunuz yoksa dalgaya mı vuruyorsunuz benim cok narin bir kalbim vardır böyle şeylere gelemem"dedim başım dik bir pozisyonda.😌

Adam daha fazla uzatmadan aslında bir sosyal deney yaptığını ve bunu youtubeye atacağını söyledi dilim damağım dışarı atlamıştı resmen o ne demekti beni kameraya çekip uygulamalara mı atacaktı bu çılgıncaydı dostum.

Arabadan çıkardığı siyah çantanın içinde milyon dolar para vardı gözlerim dısari atladi resmen bukadat para benim miydi sahiden?!

Adama sarıl sarıl terletmiştim çok mutluydum ve hemen youtuber kamerasına el sallayarak
"merhaba canikolar ben rojdacan bu adam sayesinde zengin oldum bunu takipten cikani aksam si#iyorum😘.
Diyip paramla beraber ortalıktan kayboldum...

Çok hevesliydim ve paramla ilk ne yapacagimi bilemedim ilk defa param olmustu cunku eski hayatimda para bilimi diye birsey yoktu herkes karsilik beklemeden birbirleri ile pazarlama yapıyordu ve bu çok daha eğlenceliydi ama bu para olayı da beni benden almisti resmen buyulenmistim.

Biraz aciktigim icin hemen gidip kendime bir adet su aldim oyle hemen parami haldur caldur harcayamazdim ucuzdan pahaliya ilerleyecektim ve ilk paramla su almak istedim.Ama marketteki adam suyu bana bedava verdi ne sanki param yok muydu bu adam beni ne saniyordu istesem hayatini calardim ama o bana suyu bedava vermisti adami bir guzel tersleyip suyu alip disari ciktim.

Aksam olmustu ve cook uykum gelmisti hemen deniz kenarinda bir banka oturup uyukladim rahatligin boylesi deniz den ruzgarlar vuruyor guvercinler gukgukluyor insanlarin ayak sesleri geliyor hepten beni rahatlatmisti adeta.

AMAN TANRIM HAYIR DUR!

2.bolum sonu
---‐---------‐----------------->


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROJDACAN:INSAN OLUYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin