00

51 6 4
                                    

V tichých chodbách školní knihovny se odehrává nečekané setkání. Lucas, introvertní milovník hvězd, knih a seriálů a Gabriel, životem pulzující extrovert a milovník hokeje, se stávají nepravděpodobnými přáteli. Jejich příběh, plný objevů a tichého porozumění, vás zavede na cestu, kde se srdce otevírají a láskyplně se spojují pod tančícím závojem severní záře a nebem plným hvězd.

V tomto příběhu se prolínají osudy dvou mladých mužů, kteří společně hledají své místo ve vesmíru. Lucas, který se skrývá ve světě knih a hvězd a hudby, najde v Gabrielovi nejen přítele, ale i zrcadlo své duše. Gabriel, jenž žije každý den s nezkrotnou energií, objevuje v Lucasově tichu klidný přístav.

Když se jejich cesty spojí, objeví se nový svět možností. Společně se učí, co to znamená milovat, být milován a stát se součástí něčeho většího než jsou oni sami. Je to příběhem o lásce, která překonává rozdíly, a o světle, které najdeme i v nejtemnějších nocích.

Oba jsou tak rozdílní ale vzájemně se doplňují. Otevírají si navzájem svá srdce a učí se od sebe, jak být ještě lepší verzí sama sebe.

Lucas a Gabriel se nejenže učí přijímat rozdíly jeden druhého, ale také objevují, že právě tyto rozdíly mohou být zdrojem největší síly. Jejich vztah, který se zpočátku jeví jako křehký a nejistý, postupně nabývá na hloubce a pevnosti.

Společně se vydávají na cestu sebeobjevování, která je vede skrze výzvy každodenního života až k poznání, že pravá síla přátelství  a lásky spočívá v odvaze být zranitelný a v důvěře, že se můžeme opřít jeden o druhého, když to nejvíce potřebujeme.

Upozornění: Tento příběh bude obsahovat i únos, vulgarismy a lehké násilí.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tady je ochutnávka příběhu, na který se brzo můžete těšit.

Děkuji za neskutečnou podporu u předchozího příběhu a doufám že i tento se vám bude líbit.

Omluvte prosím moje chyby ❤️ 😍 😍

Hvězdná srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat