!!!UPOZORNĚNÍ: TATO KAPITOLA OBSAHUJE VULGARISMY A LEHKÉ NÁSILÍ!!!!
Pov. Lucas
Lucas chvíli přemýšlel jak se ujistit, jestli je to opravdu Alex. Vůbec mi nedocházelo proč by to Alex udělal. Proč by ho unesl. Byla by to snad osobní msta, za to že utekl? Nebo mu jde o prachy??
“Můžete mi povolit ty zasraný provazy kurva.” Začal nadávat Lucas, aby je vyprovokoval k hovoru.
“Drž klapačku. Pokud se ti to nelíbí ještě ti je můžu více utáhnout.” zařval jeden z mužů.
“Proč ja bych měl držet klapačku? Mám snad mlčet po tom, co jste mi udělali? Odnesli jste mě od lidí, kteří mě mají rádi! Proč?” zeptal se znovu Lucas.
Jeden z mužů k němu přišel a vrazil mu facku.
“Ještě chvilku pokračuj a dopadne to špatně! Chováš se jak dětsko!” řekl muž naštvaně.“Alexi, hlavně že ty se chováš jako dospělí že? Jsi jen ukřivděný že já jsem si našel lásku a ty nemáš nikoho! Si sám jako kůl v plotě!!” řekl odhodlaně Lucas a začal počítat s další fackou. Chtěl totiž zjistit jestli je to opravdu Alex, nebo jestli se mu to jenom zdálo.
Ta ale nepřišla místo toho, se k němu neznámí muž otočil a zasmál se.
“Myslíš že jsem Alex? Tak to hodně málo znáš bratra…pardon nevlastního bratra!” Otočil se a odešel společně s ostatním do vedlejší místnosti. Lucas tam zůstal úplně sám. Myšlenky mu utíkali ke Gabovi a Luckymu. Chtěl by se rozběhnou a utéct hned za nimy ale místo toho trčí tady, kde je akorát zima a smrad. Najednou mu došlo, co ten muž vlastně řekl, jak nevlastní bratr?? Běželo mu v hlavě.Najednou se otevřeli dveře a tam stál Alex. Přišel k němu a začal se smát, jako by to byl blázen. Alex si sedl na židli naproti a čekal co bude.
“Jak se ti tu líbí??” Zeptal se Alex po chvilce ticha.
Lucas mlčel!
“Před chvilkou si měl plnou hubu keců, a teď mlčíš? Pověz mi něco!” Řekl Alex a přitom si hrál s kapesním nožíkem.
“Proč?” zeptal se zoufale Lucas.
“Co proč? Proč jsem tě nechal unést nebo proč chci aby si trpěl?” zeptal se Lucase nazpět Alex.
“Ty si fakt magor!” řekl Lucas a podíval se mu přímo do očí.
“Jedinej magor si tu ty,” řekl Alex.
“Co si to vlastně dovoluješ? Kdo je u tebe magor?” vyletěl na Lucase Alex.“Jen se chovám tak jako se ke mě chováš ty! Jsi můj bratr, tak proč se tak nemůžeš chovat?” zeptal se Lucas a sotva zatlačil slzy.
“Ty…. A můj bratr??? Dovol abych se zasmál. Nikdy si můj bratr nebyl a nikdy ani nebudeš!” Alex se začal bláznivě smát.
“Co to zase meleš za sračky? Vždyť jsem tvůj brácha.” Řekl Lucas zoufale.
“Nikdy si můj brácha nebyl ani ty, ani ten nejmladší spratek Mattias! Jen jste se vetřeli do naší rodiny a udělali v ní zmatek a chaos! Dokud jste nebyli, byl v naší rodině klid a otec s matkou byly doma, nechápu proč si vás vzali a proč vás nenechali jít do děcáku, když chcípla vaše matka s fotrem!” Vztekal se Alex a jak byl vzteklý a frustrovaný přišel za Lucasem a urazil mu takovou facku, že i přez to, že Lucas seděl na židli spadl i s ní na zem.
“Ty lžeš! To není pravda!” řval Lucas po Alexovi a pokoušel se zvednout, což se mu ale nepovedlo.
“Myslíš?? Dovol mi, abych ti to vysvětlil.” Usmál se Alex a v očích měl šílený výraz.
ČTEŠ
Hvězdná srdce
RomancePříběh o poznávani sebe sama. O tom jak přátelství přeroste v lásku a hlavně o respektovaní druhých a vzájemné podpoře. O tom, jak jedna lež, může změnit celý život, ikdyž je ta lež jen to, že vám někdo, koho jste považovali za rodiče, neřekne tak ú...