Part9

257 13 0
                                    

Herkes içeri girer gonca uyanıktır.aliaddin hemen goncalık yanına koşarak.

Aliaaddin:Goncam...Goncam iyi misin

Gonca:(kısık sesle)iyim aliaaddin iyim.

Saadet:(aglayarak)kızım ...kızım çok korkuydun bizi..canımdan can gitti

Gonca:Tamam anne ağlama.

Nilufer:Nasıl korkuydun bizi bi bilsen..

Gonca:Yahu iyim...aa ne abarttınız.

Aliaaddi:hiç abartmazlar ya sana bisey olacak deyu kafayı yedim sen bilirmisin..

Fatma:Heya bi rahat durmadı ya goncama bisey olursa deyu kafayı yedi pek değer verir sana gonca.

Gonca:Bilirim.Ama bu kadar da korkmayın benden öyle hemen kurtulamazsınız.

Yakup:Kurtulmak isteyen kim gül goncam.

Mehmet:Heya babam doğru der.

Bala:Etisin demi kızım.

Gonca:Iyim.

Aliaaddin:E o vakit goncam dinlensin hemi goncam

Gonca:Ama-

Aliaaddin:Dinlen dinlen dimi goncam o da dinlenmek ister.

Bala:Neyse biz çıkalım bakalım hadi dünürüm gidelim gençlerde yalnız kalsın

Herkes çıkar içerde sadece gonca ve aliaaddin kalmıştır aliaddin hemen çıktıklarında goncaya sarılır

Aliaaddin:Goncam....senin o kökünü nasıl özledim bi bilsen sana bisey olacak diye öldüm öldüm dirildim valla.

Gonca:Aliaddin tamam hem ne deyu kovdun ayıp

Aliaddin:Ya ama ben karımla baş başa kalmak isterim seni özledim.

Gonca:(gülere)Aliaddin ya aynı cocuk gibisin..sen varken başka çocuğa hacet yok aslında.

Aliaaddin:Aaa yok öyle olmaz tamam ben senin çocuğun gibi olurim ama senden bi 7 veya 8 tane cocuk isterim.

Gonca:Yuh aliaaddin ama 1 tane hadi bilemedin 2 tane neyine yetmiyoruz 8 tame cocuk istersin.

Aliaaddin:Ama fenamı olur buralarda ana baba deseler ne güzel olur..4 kız olsun 4 erkek

Gonca:Aliaddin ya....

Aliaaddin:Neyse sen dinlen...seni çok seviyorum goncam.

Gonca:Bende aliaddinin bende.

Aliaddin goncanın yanına kıvrılır ve uyurlar sabab olur aliaaddin kalkmıştır gonca hala uyuyordur aliaddin o sırada goncayı kalıyordur  goncalık yüzüne güneş çarptığı için uyanmıştır.

Aliaddin:Goncamm.

Gonca:Aliaddin ne deyu beni uyandırmadin.

Aliaaddin:Kıyamadım.

Gonca:(gülerek)Eyi o vakit üstümüzü değiştirip aşağı inelim.

Aliaaddin:olmaz.. sen dinlen burda

Gonca:Aliaaddin ben burda böyle yatamam.sıkılırim bi kere ben .

Aliaaddin:Ya goncam olmaz derim sana dinlenmen gerek .

Gonca:Aliaaddin ya!!Bende gelecem.

Aliaaddin:off ya..neyse tamam geleceksin ama kendini yormak  yok tamam mı.

Gonca:Tamam. Hadi çokta üstümü değiştireyim.

Aliaaddin:Ya niye cikim.

Gonca:Aliaaddin üstümü degistirecem

Aliaaddin:Gonca ben senin erinim ne deyu utanırsın ne olacak yani bende burda dursam.

Gonca:Aliaaddin hadi çık.

Aliaaddin:Tamam ya ama baştan söylim bişekilde hayatta çıkmam.

Gonca:Ya hehe.

Aliaaddin çıkar gonca üstünü değiştirir birlikte aşağı inerler bu arada yakup beyler çok geç olduğu için gitmemiş yenişehire kaldılar.aliaaddin ve gonca aşağı inmişlerdir.

Saadet:Aa kızım sen ne deyu dinlenmessinde geldin.

Aliaaddin:Bende dedim ama dinletemedim.

Gonca:Ya ben öyle duramam sıkılırım bi kere ne güzel işte sizin yanınıza geldim söz yorulirsam dinlenirim.

Bala:Eyi o vakit. Daha fazla üstüne gitmeyelim o vakit.

Herkes sofraya oturur hiç kimse konusmuyordur.taki ayşe konuşana kadar.

Ayse:Teyze eminmisin iyimisin.

Gonca:Eyim teyzecim.

Ayse:He eyi o zaman.Teyze senle azcık oyun oynayalimmi.

Gonca:Olur oynarız-

Aliaaddin:Ya hayır olmaz.amcacım teyzenin dinlenmesi gerek.Başka zaman.

Gonca:Aliaaddin dursana cocuk üzülüyor.teyzecim senle biraz oynarız.

Aliaaddin:Ya ama-

Gonca:Aliaddin!!

Aliaaddin:Tamam ya ama dinleneceksin yorulduğunda.

Gonca:Tamam

Fatma:Bakarımda gonca sana bisey dedi mi hemen yaparsın helel valla yengecin biz bisey desek aslan kesilir bize.

Orhan:Heya valla bize öyle yapmazdı.

Aliaddin.:Ağabey!!

Fatam:Bak görürmüşüm yenge bize hep böyle eder.ama sana süt dökmüş kediyw döner.

Herkes güler yemekler yenmiştir herkes odalarına çekilir aliaddin gonca  ve ayşe hariç çünkü onlar oyun oynuyolardır.

Aliaaddin:Yeter bu kadar oyun gonca artık dinlen.

Gonca:Birazdaha oynayalım nolcak

Ayse:Bu sefer amcama katılırım teyze bende yoruldum hem seninde dinlenmek gerek

Aliaadin:Aferin amcacım.

Gonca:Eyi o vakit dinlenelim o vakit.

Ayse:Teyze ben annemin yanına giderim.

Gonca:Tamam teyzecim.

Aliaaddin:oh be gitti sonunda hiç girmicem sandım.

Gonca:E niye öyle dersin aliaaddin ne güzel eglendik işte.

Aliaaddin:Eğlendik eğlendik ama yanlız eğleneydik daha güzel olurdu ama neyse.

Gonca:Aliaaddin ya ne biçin konuşursun ayıp susana.

Aliaaddin:Ne oldu uyandınmı

Gonca:Aliaddin bu kadar eglenme yeter hadi gidelim.

Aliaaddin:Eyi bakalım öyle olsun gidelim.

Odaya giderler aliaaddin bi hamleyle goncayı kendine çekerek.alnini alnına dayatarak.

Aliaaddin:seni çok özledim goncam....

Arkadaşlar devamı gelecek burda boşaltıma ama gonca bisey dicek kiss devamı gelcek  

Bir Sevda meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin