PART3

265 11 3
                                    

Sabah olmuştu herkes uyanmış yemek yemek için aşağı inecekti.gonca ona çok yakışan bir giysi giydi.ondan sonra herkes sofraya indi.

Yakup:hanım derimki osman beylere gidelim hem fatma kızımiźda özlemiştir orayı.

Saadet:Heya gidelim.

Fatma:Gidelim olur bey babam.Gonca sende geleceksin degilmi.

Gonca:Geleceğim.

Fatma :iyi

Yenişehir.

Onlarda sofraya inmişlerdi yemek yemek için herkes yemeğine yiyordu.ama aliaddin biraz düşünceliydi.Tabiki ne den düşünceli olduğun herkes anlamıştı ama bala yinede sormuştu.

Bala:Oğlum ne deyi bu kadar düşünürsün.

Orhan:Ana sence neden bu kadar düşünür tabiki goncayı düşünüyordur.

Ayşe:Amca teyzemi demişken siz ne zaman evleneceksiniz.

Aliaddin:Dayıcım teyzen hala affetmedi.Hayır anlamadım ne diye bu kadar uzatır ama onu düşünmediğim bir an bile yok.

Nilüfer:E aliaddin hakkıdır şimdi.

Bala:Nilüfer doğru der aliaddin artık kızın nazımı cekeceksin.

Aliaddin:Ana ben onun herseyini çekerim.Yani yine bi evlenmek ondan sonra bazını cekerde.

Osman:Oğul sende kendini affettir o zaman.

Yemekler yenmişti.o sırada yakup beyler gelmişti yenişehire.Osman yakup beylerin geldiğini görünce onları karşılamak için otağından çıktı.Ve yakup beyler attan indiler.

Osman:Hoşgeldin yakup bey.

Yakuo:Hoş bulduk osman bey haber etmeden geldik bir sorun olurmu.

Osman:Ne sorunu olacak yakup bey burası sizinde haneniz sayılır isteğiniz zaman gelip hiç sıkıntı değil.

Bala:Hoşgeldin dünürüm nasılsın iyisindir inşallah.

Saadet:Hoş bulduk dünürüm bizde iyi siz nasılsınız.

Bala: bizde iyiyiz dünürüm,sizde hoşgeldiniz Fatma,mehmet,Gonca

Gonca-mehmet- fatma:Hoş bulduk.

Aliaddin:Eee nasılsın gonca.

Gonca:Iyim aliaddin bey

Beyler devlet işi konuşmaya gider.Hatunlar cardaga geçip otururlarHatunlar biraz konuştuktan sonra ayşe söze girer.

Ayşe:Teyze sen ne zaman amcamı affedecen

Gonca:Bilmem.

Nilüfer:E affet artık be gonca.

Fatma:Heya artık afette toylarınızı kuralım.

Gonca:Sizde bakıyorumda çok meraklısınız.

Nilüfer:Gonca sende onu seversin işte hem bu sabah aliaddin sofrada ne dedi bilirmisin

Ayse:hemen ben söylim artık affetsede toyumuzu kursak ondan sonra yine yapar nazını dedi.

Bala:Heya valla dedi.

Bir Sevda meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin