Zauroczenie czy zakochanie?

7 1 0
                                    

Hej jestem Vini i mam 13 lat jestem dziewczyną wiem co sobie pomyślicje ,,Vini przecież gra w Realu i jest chłopakiem" ale szczerze mi to imię nawet się podoba. Mam brązawe włosy przeciętnej długości i lekko falowane, oraz zielone oczy. Dwa lata temu przeniosłam się do innej szkoły, ponieważ byłam w tej szkole nie miłe widziana wyzywano mnie, śmiani się ze mnie i na każdym kroku obgadywano nie miałam tam żadnych przyjaciół i z wszystkim musialam sobie radzić sama. Totalnie zero wsparcia od rodziców mieli mnie totalnie gdzieś dopiero gdy mocno na psyche zaczęły mi siadać te całe wyzwiska i serio było źle zaczęłam się ciąć, zaczęłam popadać w stany lękowe, doszły zaburzenia odżywiania zaczęli się mną interesować i wysłali mnie do psychologa, lecz to było szczerze na nic dopiero po zmianie szkoły, gdy poznałam nowych przyjaciół poczułam się lepiej zdecydowanie lepiej. Jak już wspominałam przeniosłam się do tej szkoły dwa lata temu i staram zapomnieć się o okropnej przeszłości. W  pierwszym dniu w nowej szkole od razu rzucił się mi on w oczy wysoki brunet z brązowymi oczami był naprawdę naprawdę łady potrafiłam myśleć o nim całymi dniami ale nie miałam Psychy zagadać.

Można powiedzieć naprawdę w tej szkole się odnalazłam znalazłam swoją najlepszą przyjaciółkę o imieniu -Jessie.
Wiedziałam, że mogę jej zaufać, więc zwierzyła mi się ze wszystkich moich problemów jakie miałam również o tym, że podobał mi się on i dzięki niej dowiedziałam się, że ma na imię -Michael pasowało mu to imię

Już minęły dwa lata a ja dalej nie wiem czy to jest zakochanie czy zauroczenie...

Nie wystarczająca Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz