Felix'ten
Sabah uyandığımda ev sessizdi. Görünen o ki pislik herif evde değil. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Yatağımı topladıktan sonra okul kıyafetlerimi giyinmeye başladım.
٭٭٭
Okula geldiğimde bahçede herkesin toplandığını gördüm. Okulun en popüler çocuğu Changbin yine birilerine bulaşmış. Çocuğu yere yatırmış yumrukluyordu.
Çok umursamayıp okula girdim. Sınıfa geldiğimde Jisung kafasını sıraya gömmüş bir vaziyette oturuyordu. Acaba birşey mi oldu?
"Jis iyi misin? " çantamı hızlıca sıraya atıp yanına oturdum. Kafasını kaldırdığında yanağındaki morlukları görmemle beraber gözümden bir damla yaş geldi.
"Jisungie sana ne yaptı o piç"
O da ağlıyordu. Gözlerinden akan yaşlar yanaklarından süzülüyor ben de elimden geldiğince onun gözyaşlarını silmeye çalışıyordum.
Birkaç dakika böyle birbirimize sarılıp ağladıktan sonra neden böyle bir hayatımız olduğunu sorguladık.
Bu arada hocanın sınıfa girdiğini farketmemişiz."Jisung Felix iyi misiniz evladım? "
Onaylar bir biçimde kafamızı sallamıştık. Sonra derse başladık. Tabi biz arkada oturduğumuz için uyumuştuk.
٭٭٭
Öğle arasına girmiştik. Jisung ile karnımızı doyurmuş bahçede dolaşıyorduk.Yanyana yürüyor ve birbirimizin yüzlerine bakarak konuşup gülüyorduk. Karşıdan gelen ekibi farketmemişiz bile. Omzuma çarpan sert el sayesinde irkildim.
"Önüne baksana!! Ah yine mi sen. Dur adın neydi senin? Hah Felix. Şu her zaman etek giyip erkekleri etkilemeye çalışan Felix'tin dimi sen? "
"Özür dilerim önüme bakmıyordum. Ayrıca benimde böyle konuşmayın"
"Baksaydın! Yürürken önüne bakmanı da mı biz öğreteceğiz sana? Kim bilir kaç kişinin altına girmişsindir sen şimdi"
Resmen bağırıyordu bahçenin ortasında. Jisung da beni korumak için araya girmişti.
"Arkadaşımla düzgün konuş o çeneni kırmayayım"
"Sana konuş diyen oldu mu lan?! "
"Beni fazla hafife alıyorsun yerinde olsam böyle yapmazdım sikik piç"jisung adamın yüzüne sert bir yumruk geçirmişti.
Bunu gören arkadaşları Jisung'un üzerine yürümeye başlamışlardı ve bende onları uzaklaşyıemaya çalışıyordum.
Aldığım sert darbeyle beraber yere yığılmıştım. Bu sefer hepsi Jisung'ayürüyordu. Jisung iyice gerilediğinde arkasında olan duvarı farketti.
"Hadi ama sizden mi korkucam" 3 çocuğu da yumruklamıştı. Arkasından gelen çocuğu farketmemişti ama
Ben hala ayağa kalkmaya çalışıyordum. Tam o sırada kavgaya başka kişilerin de iliştiğini gördüm. Bunlar okulun en popüler çocuğu Changbin ve en yakın arkadaşıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father's Debt | Hyunlix
FanficFelix'in babası zamanında mafya babası Hyunjin'e ödeyemeyeceği kadar borçlanmıştı. Aynı zamanda da oğlunu yaptığı borçları için kullanmayı planlamıştı... Yan shipler:Minsung-Chanmin-Jeongbin