#8

56 10 9
                                    

Yazariniz aktif olmaya karar verdii

----

Öğle arasi telefona bakiyodum.Okulun itiraf sayfasi onume çıktı.Gonderide Giselle ve benim fotografimiz vardi.Nerden çıkmıştı bu derken yazıyı görmemle ikinci bir sok yasadim "Giselle Ning'i yoldanmi çıkartıyor?" Sinirle yerimden kalktim ve sınıfa dogru ilerledim.Sinifta birkaç kişi vardi, o birkaç kişinin içinde uyuyan giselle ve kizlarla sohbet eden karinada vardi.Karinanin yanina gittim ve gonderiyi gösterdim.Giselle'e igrenerek bi bakis attıktan sonra bana döndü."Kesin bilerek yaptı". Aslinda cok suphe duymasamda eminde degildim.

Bi köşede oturup düşünuyordum.Giselle yanima geldi "nasılsın" diye sordu.Ona baktim ve "senmi yaptın" dedim.Anlamamis bir yuz ifadesiyle bana bakti "neyi?" Ona gonderiyi gosterdim siritti "sence bunu benmi cektim yani" dedi.Duraksadim ama birilerini tehdit edebilecegini düşündüm."Bunun için kimi tuttun" yüzü düştü "İnanmamiyo musun" dedi gözlerimi ondan ayırmadan "Şüphelerim var"dedim.
Bakışları artik normal  değildi.Oldukca hüsrana uğramış gibiydi."Dogru ya sonucta bana kimse guvenmez belanin tekiyim kimimki ben insanlara zarar vermekten baska bisey yapmam dimi haklısın" diyip kosar adimlarla yanımdan ayrıldı.

----

O gunden sonra biraz insanlardan uzak kaldim ama sonra eski halime geri dondum.Giselle artık benle konusmuyordu bende onla konusmaya çalışmıyordum zaten.Tum günüm kızlarla geçiyodu.Arada bi Giselle'e baktigimda ise ya uyuyo yada sigara içiyordu.

Kendimi kotu hissediyordum ama birşey yapmıyordum.Sanki yapamiyomus gibiydim heryerim bağlıydı haraket edemiyor konusamiyordum.
En önemlisi onu savunamiyordum

Nobody | NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin