#5

89 9 15
                                    

ARTİK BÖLÜMLER DAHA UZUN OLCAKK(inşallah)


Kulakligini çıkarıp telefonunu yanina koydugunda tam bi sohbet baslaticaktiki duraksadi gozleri başka bi tarafa kaymıştı o tarafa baktığımda Karina'yi gördüm.Eskiden bende Karina'yla cok iyi anlasirdim.Daha sonrası tahmin edilen gibi.O kotu biri ningden uzak durmasini istiyorum ama cok yakin olduklari belli yinede bir kac gundur onlari beraber görmedim.

K(Karina),N(ningning),G(giselle)

K: Napiyosunuz burda?

G:Ne gibi gorunuyo kor musun amk sohbet ediyoruz

K:Sen kes bi aq hepimiz senin zorba ve kotu biri oldugunu biliyoruz

N:Karina oyle deme yani belki aslinda iyi biridir bence onu tanımıyosun

G: Bosver ning ben gidiyim konusun siz

K:Anca gidersin zaten ikile hadi

G:Ona senin icin saldirmiyorum ning :)

Ning hic birşey bilmiyordu yani biz suan 11. Siniftik ve Ning gecen sene gelmişti karinayla yasadigim seyler ise 9. Siniftaydi

----

Ningden:
(Ben normalde bu hikayeyi ningin acisindan yazicaktim bir kac bolumdur gigiden yaziyomusum😔)

Sonunda eve varmıştım.Geldigim gibi Giselle'e yazdim.Bugun sıradan gittiği için üzülmüştüm.Belki oda üzülmüştür ozur dilemek istiyorum.

Ningning:Selam nasılsın

Giselle:Her zamanki gibi sen.

Ningning:Bende iste ya sey demek istiyodum bugun icin gerçekten ozur dilerim

Giselle:Ha? Lafi bile olmaz yani ozur dileme senin sucun degildi

Ningning: Biliyorum ama ben iste Karinanin soyledikleri icin

Giselle:Tamam ning dur
Bak senin bilmediğin bisey var yani

Ningning:ne?

Giselle:Karinayla biz aslında eski arkadasiz hatta soyleki direk anlatmami istermisin

Ningning:Olur assiriii merak ettim suan hizli yaz

Giselle:Bak simdi biz 9. Siniftayken cok yakindik yani kardesim dedigim biriydi.Her zamanki bi gundu Karinayla oturuyoduk.Bi anda konuyu aileme getirdi.Belki bilmiyosundur benim ailem annelik ve babalik yapamadı.Yani buraya cok girmek istemiyorum.Karina konuyu buraya getirince beni kışkırtmaya başladı.Bende dayanamadim ve ona bağırdım.En kosede oturuyoduk siniftakiler baska biseyle ilgileniyodu bu yuzden konustugu seyleri kimse duymamıştı.Bagirmaya başladı.Benim ona el kaldirdigimi ve bağırdığımi soyledi.Siniftakiler bize bakmaya baslayinca yapabildiğim tek sey onun yalan söylediğini anlatmaya çalışmaktı ama maalesef basarisiz oldum.Diger gün okula geldigimde herkes benim hakkimda konuşuyordu.Bende kendime hakim olamayip siniftan biriyle kavga ettim.Maalesef o gunden beri kendime hakim olamıyorum.Karina ise beni hep o gunden vurup kışkırtmaya devam ediyor.Bunu yapmasının sebebini hala bilmiyorum ama o iyi bi insan değil bir kac kisiyi neden yaptığını soylemesi icin sıkıştırmıstim.Sadece sıkıldığı için bunu yaptığını soyleyen 1 kisi vardı.Karina'nin iyi biri oldugunu sanmıyorum.

Ningning:ne?
Anladım istersen konuyu kapatalim artık zaten gec oldu uyuyalim iyi geceler

Giselle:İyi geceler

İyi geceler dememe rağmen uyuyamamistim.Aklimda hep o mesaj dolaniyodu.Karina gerçekten bunu neden yapmistiki.Giselle ailesiyle ne yaşamıştı.Neden hic kimse Giselle'i dinlemek istememişti.Sorularin cevabi yoktu..

Nobody | NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin