part 4 : jumpa 🔞

3.1K 6 7
                                    

so nak dijadikan cerita , aku jumpa dia lepas dekat seminggu kite kenal . srs ly hot wei dia . ahhh aku tak boleeee . badan dia tough , tinggi 183cm . sedappppp .

at first aku tahan dulu nafsu . aku sumpah rasa nak terkam je dia . material habis . kulit dia warna sawo matang . aku masuk dalam kete fd dia aku duduk diam diam kat sebelah .

pastu dalam 30 jam drive , dia panggil "sayang" . aku pun "hmm" . dia tanya "okay tak ni ? " me be like em "nak peluk biy " pastu dia pun hulur tangan dia aku peluk tangan dia .

sampai dekat satu taman yang agak cam takde orang kat kl , dia pun park situ . pastu dia peluk aku . mula la aku mengada " biy , syg nak duduk atas biy bole " pastu dia cakap "meh la syg " . pastu kiteorang berpeluk . aku duduk atas dia .

aku start pandang muka lama lama pastu dia dekatkan muka dia dia kiss lips aku . lana kiteorang kiss sambil berpeluk . masa tu aku pakai dress je lengan pendek sampai takat peha je . senang dia nak buka .

tak lama tu dia buka dress aku . pastu nampak la satu set bra dengan panties aku warna pink . hehe . dia kiss leher aku sambil peluk aku . nikmat wehhhh . pastu dia bukak bra aku , dia isap puting aku . ahhhhhhh em . dia jilat keliling puting . tangan aku main peranan pegang kote dia dari luar seluar jin .

pastu aku buka zip seluar dia . aku cakap aku nak isap . aku pun mula dengan jilat kepala kote dulu . lama aku jilat . then aku tengok muka dia stim gile .
aku pun masukkan kote dalam mulut sampai abes , pastu aku sorong tarik isap sampai setengah jam .

pastu dia suruh aku gi belakang baring . aku pun baring . dia bukak panties aku then dia jilat pepek aku . sedap siall . nikmat gila kena isap dengan duda haha . dia jilat kat biji tu sedap weiii .

pastu dalam 10 minit dia puas main pepek aku . dia pun try nak masukkan kote dia dalam pepek aku . aku agak takut sebab kote dia panjang and aku tak pernah lagi . tapi aku tahan sebab sama sama nak puas kan . slow slow dia masukkan kepala kote dulu pastu baru dia masukkan semua . sakit sial , nangis aku . dia keluar masuk keluar masuk pepek aku pastu aku rasa pedih . dia cabut kote dia ada tompok darah keluar . dia lap pastu dia masukkan kote dia balik .

pastu dia sorong tarik slow slow dulu , dah lama sikit baru dia lajukan . perghhh nikmat . ahhhh biyhhh sedapnyaaa , laju lagi biyyyyy . muka dia tengah layan sial . pastu dia teruskan dayung dalam setengah jam camtu pastu dia cabut kote dia pancut atas perut aku .

haha so tu la pengalaman sex pertama aku dalam umur 20 hehe . rezeki aku la dapat duda umur 28 hehe . sorry tau kalau sex aku hambar sikit maklumla first time , banyak lagi skill aku nak belajar .

so stay tune for next part 😘

PENGALAMAN 'BERCINTA' DENGAN DUDA 🔞Where stories live. Discover now