Zil çalmıştı. Ve son bir ders kalmıştı o da bedendi.
Çok mutlu olmuştum. Sonuçta böyle korku ve endişe içinde olduğum bir günde bu biraz iyi geldi denilebilir di(!)
Neyse ki ders bitti ve eve doğru Rüyayla gidiyorduk.
Eve gelmiştik. Hemen odama girip kendime gelmek için duş aldım.
Baya rahatlamıştım. Sonra rahat bir pijama takımı giydim. Yüz bakımımı yaptım.
Tam yatağa uzanıcaktım ki Almira' dan mesaj geldi. Böyle konularda çok eğitimli olduğunu söyleyebilirim.
Bu ara ders alıcam. (!)
Bir video atmıştı. Birde ne göreyim bizim okulun ifşa sayfası....
Tesadüfen bu gün gittiğimiz bodrum katından bir videoydu.
Bir çocuk kesinlikle ama kesinlikle çok cesaretli bir şekilde bodrumdan gelen seslere doğru gitmiş .
Video da bir şey farkettim.Bodrumun penceresinden bir el izi olduğunu farkettim.
Gruba attım.
Almira da farketmiş. Aşırı derecede tırsmış ve merak etmiştim.
Nilsu benim manyağ ve cesaretli(!) arkadaşım korktuğunu açıklayan bir mesaj atmıstı. Bende onu teselli etmeye çalıştım.
Sabah oldu. Şık bir takım giyip direkt Rüya ile çıktık.
"Mesajı gördün mü?"
"Aslında merak uyandıran bi konu" dedi.Okula geldik.
Nilsu tırsmış bir şekilde bana sarıldı.
"Olum bi daha gelmeyecem" dedi .
Ben vallahide billahide bıktım. Cesaretli olucaksanız olun olmayacaksiniz olmayın be!!!!
Sinirlendim. Ama sinirlenmemeliydim.
Neyse Almira cesaretlenip gel gidelim dedi .
Korka korka gitsemde bende merak ediyordum.
Beklenmedik bir şey oldu Yasmin ve Rüyada gelmek istedi. Çok mutluydum.
İlk önce ben ölmeyecektimmm!!!!
Evet gittik. Kapı kapalı değildi. Bunun için hepimiz mutluyduk.
Kapıyı Almira açtı.
Offff çok cesaretli (!)
Korka korka sıra sıra birbirimizin arkasına saklandık.
Bide ne görelim
Bir sürü ceset ve kemikk.........
Hellüü yeni bölüm geldi. Yavaş yavaş bodrum katındaki gizemi öğrenicez. Ve sadece 5 bölüm attım ve bu 6. Bölüm 1 haftada 234 okuma olmuş. Bunun için çok ama çok teşekkür ederim sizi çok seviyorum 🌸❤️🌸