AŞK NEDİR?

13 3 1
                                    


Aşk pişmanlıktır. Aşk boşa ümittir. Aşk için herşeyi feda edersin. Sevdiklerini, seni sevenleri sırf onun için herşeyi, herkesi feda edersin. Seversin çokça. Haliyle onunda seni sevmesini beklersin. Sevmez. Sonra fark edersin boşaymış bunlar. Kırılırsın. Üzülürsün. Hatta belki ölmek istersin. Unutmaya çalışırsın onu. Yeni bir sayfa açmaya çalışırsın. Ama olmaz. İlla görürsün onu bir yerde. Okursun adını. Fark edersin ki hayat hep masumları seçer. Hep karşılıksız sevenleri...

Ağlarsın. Ağlamanın çözüm yolu olduğunu düşünürsün. Ama aşkın ilacı o da değildir. Aşkın karşılığı aşktır. Dikkat edin ilacı değil karşılığı. Ama onunda sonu hüsrandır. Harcanırsın. Belki milyonda bir şans sana denk gelirde bulursun seni karşılıksız seveni. Yaşarsın mutlu mesüt.

Hep hayalini kurduğun aşkı yaşamak ister misin diye sorsam büyük ihtimalle evet dersin. Ama hayaller güzeldi ne olursa olsun. yaşanabilseydi daha güzel olurdu belki ama olsun. Hayallerlede mutlu olabiliriz. Mutlu olmayı kim istemez ki?

Peki aşkın kesin ilacı nedir biliyor musunuz? Gerçek aşk veya gerçek arkadaşlık. Arkadaşlık aşkın merhemidir. Yara bandıdır. Aşkın yaralarını iyleştirir. Gerçek aşk mutluluktur. Ama bulması çok zordur.

Bilmem fark ettiniz mi ama sırf sevdiğiniz kişi için sizi sevenleri feda ediyosunuz. Yani yaşattığınızı ysşıyosunuz. Hayat size karma yaşatıyor. Sizin sevdiğinizde sevdiği kişi için sevenlerini feda ediyor. İşte bu bir döngüdür.

Ruh eşi diye birşey vardır aslında. Ama onlar kavuşamaz. Bu yüzden gerçek aşka örnek verebileceğimiz çiftler sayılıdır.

Aşkın ne olduğunu biliyorum. Mesela aşık olduğun kişiye güvenmiyorsan bu aşk değildir. Sadece onu beğenmişsindir. Aşk onun için gerçek anlamda canını verebileceğin birşeydir.

Aşk mıknatıstır. Seni kendine çeker. Kendini bırakırsan kaybedersin. O mıknatısla yani aşkla savaşıp kendini bırakmazsan kazanırsın.

Bunları kalbim kırıkken yazmıyorum. Yada aşk acısı çekerken. Sadece size doğru yolu göstermeye çalışıyorum. Bu yazdıklarım size cringe, itici, saçma gelebilir. Ama ben sadece düşüncelerimi yazdım. Umarım işinize yarar.

Arkadaşlar ya yorumlara yada özelden aşkın başka bişey olduğunu düşünüyorsanız yazabilirsiniz belki sayenizde aşka inanırım kim bilir💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK NEDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin