លក់ខ្លួន(Trailer)

1.3K 80 6
                                    

.......លោកអ៊ំមានលុយហើយនៅឲកូនលក់ខ្លួនឲពួកមហាសេដ្ឋីទៀត!!!!

(រឿងអញ ឯងកុំចេះបើមិនចង់សុីគ្រាប់សំណរទេក៏បិតមាត់ទៅjake sim)

...ខ្ញុំមិនបិទ អ៊ំគឺបោកប្រាស់ អ៊ំបោកឲខ្ញុំដេកជាមួយពួកមហាសេដ្ឋីអស់នោះ ហឹកហឹកហឹក នេះក្មួយបង្កើតអ៊ំណា៎ អ៊ំចេះតែធ្វើចឹងទៅរួច ពួកវារំលោភបូកមកលើខ្ញុំហឹកហឹកហឹក អ៊ំបែរជាខ្វារករទៅចុះភាគហ៊ុនជាមួយពួកវាទៅវិញ នេះអ៊ំទុកខ្ញុំជាអី មិនត្រឹមប៉ុន្នឹងទេស៎ អ៊ំបោកsunooឲទៅដេកជាមួយម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនnishimura gpព្រោះចង់ចូលទុនភាគហ៊ុនជាមួយគេ ព្រមទាំងបោកjungwonថាភ្លេចឯកសារនៅផ្ទះjay parkហើយឲកូនត្រូវគេគិតថាជាចំណីរួចក៏ចាប់រំលោភឲលុយ យកលុយពីកូនមកពង្រីកសាងសងក្រុមហ៊ុនខ្លួនឯង សើចកក្អឹក ឲកូនលក់ខ្លួនឲគេបន្តទៀត ដេកមួយយប់3000$ អ៊ំគិតអីហ្ហាសអ៊ំ!!!!

ផាច់!!!(រាងតូចខ្ទប់ទៅគានជញ្ជាំងមួយទំហឹងតាមកម្លាំងបាតដៃអ៊ំប្រុសរបស់គេទះ)

(.ស្តាប់អញណា៎អញជាអ៊ំឯង បើមិនពេញចិត្តទេក៏ចាត់ការគ្នាចោលទៅ លែងស្គាល់គ្នាចប់ ហើយជំងឺប៉ារបស់ឯងក៏ចេញថ្លៃខ្លួនឯងទៅ នេះអញខំរកប្រុសអ្នកមានឲហើយឈ្លាតឱកាសមិនលក់ខ្លួននិងឲគេពេញចិត្តបន្តិចទៅ ក្រែងមានសំណាងគេពេញចិត្ត យកធ្វើជាប្រពន្ធមានលុយថ្លៃព្យាបាលឪ ហើយមួយទៀតកូនរបស់អញ អញចេះមើលហើយ មិនបាច់មកហែរហៃអីច្រើនទេ អញត្រៀមឲវាលក់ខ្លួនឲគេបន្តហើយ)

....នេះ នេះចិត្តលោកអ៊ំសាងមកពីអ្វី លោកអ៊ំមិនសមជាប៉ារបស់ពួកគេទេស៎ ហឹកហឹក ហឹក...ខ្ញ ខ្ញុំនិងទៅប្តឹងដល់តុលាការអ៊ំចាំតែមើលទៅហឹកហឹកហឹក...

(..តុលាការហេស៎ ហឹស ធ្វើយ!!(ស្តោះទឹកមាត់ទៅចំហៀង)គិតអីហាស៎ ក្នុងខ្លួនគិតអី អញខ្ពើមណាស់ហា៎ ចង់ទៅក៏ទៅៗ អញចាំតែខ្លាចតាស៎ ខ្លួនក្រទេគំនិតក៏ល្ងង់ជិតធ្លាក់ខ្លួនហើយនៅវិចល្ងង់ជាប់ខ្លួនទៀត ធ្វើស្អីកើតហ្ហាស៎ ធ្វើស្អីកើតនុង ហាសហាសហា ន៎ែអញប្រាប់យកល្អចុះទៅប្តឹងគេតិចបាននាំទុក្ខខ្លួនឯង ឲស្គាល់ឋានះផង ពួកអ្នកដែលដេកជាមួយឯងនោះឋានះគេធំៗណាស់ ចង់ប្តឹងឈ្នះដេកចាំដាំចេកទៅណា៎ jake simហាសហាសហា ល្ងង់មែន) និយាយរួចក៏ដើរចេញទៅបាត់ទាំងសើចចម្អកjake

(...ចាំមើលណា៎ ចាំមើលយើងនិងសងសឹកឯង ហឹកហឹកហឹកពួកឯងត្រៀមទៅ អាតាកញ្ចាស់ហឹកហឹកហឹក...)

គេស្រែកយំឡើងទាំងចុកចាប់។

(មិនធម្មតាទេjake simគេរំលោភបូក??)

                        see you soon..........

លក់ខ្លួនWhere stories live. Discover now