jake:ហឺយម៉ាក់អើយកូនមិនចង់នៅទីនេះនោះទេ ងងឹតណាស់ ម៉ាក់អើយហឹកហឹកហឹក មកជួយកូនផង មែនហើយzuhaខ្ញុំនិងទាក់ទងទៅគេឥឡូវនេះ តែខ្ញុំគ្មានទូរសព្ទនោះទេ តើខ្ញុំគួរធ្វើយ៉ាងមិចទៅឥឡូវនេះ ហឺយយ៉ាប់ណាស់ មានតែទៅខ្ចីពីអ្នកបម្រើខាងក្រោមទើបបាន!!(នឹកឃើញរួចjakeក៏បានដើរចុះមកខាងក្រោមបម្រុងនិងដើរសួររកសុំខ្ចីទូរសព្ទដៃពីអ្នកបម្រើនៅក្នុងភូមិគ្រឹះនេះ តែផ្ទុយទៅវិញគ្មានអ្នកណាម្នាក់និយាយរកគេនោះទេ ព្រោះជាបទបញ្ជារបស់អ្នកប្រុសធំនៅក្នុងភូមិគ្រឹះនេះគឺsunghoonនេះឯង ព្រោះខ្លាចថាមានទំនាក់ទំនងការរាប់អាន និងបង្កើតជាគំនិតផ្សំផ្គួបគ្នាជួយឲjakeបានរត់ចេញពីភូមិគ្រឹះនេះ jakeដោយគ្មាននរណាម្នាក់និយាយរកខ្លួនបែបនេះគេក៏សម្រេចចិត្តចង់ដើរត្រឡប់ទៅកាន់បន្ទប់គេងវិញ)
(ចៃដន្យណាស់ ជួបសំណព្វចិត្តនៅទីនេះ!!)
(សម្លេងមួយបានបញ្ចេញមកបណ្តាលឲjakeព្រឺសម្បុរខ្ញាកៗតែម្តង គេមិនហ៊ានបែរក្រោយនោះទេព្រោះគេដឹងច្បាស់ថានោះជាអ្នកណាគេ ដោយឃើញjakeមិនអើពើនិងខ្លួនហើយបម្រុងនិងឡើងទៅលើផ្ទះ heeseungក៏ប្រញាប់ទៅចាប់កញ្ឆក់ដៃjakeមួយទំហឹង ឲបែរមករកខ្លួន)jake:លោ លោក លោកចង់ធ្វើស្អីនិង? ឆាប់លែងដៃរបស់ខ្ញុំភ្លាមទៅ ខ្ញុំឈឺខ្លាំងណាស់ លែងទៅ!!
hs:យ៉ាងមិច នៅជាមួយមិត្តយើងដល់ថ្នាក់ងប់និងវាលែងចង់មើលឃើញក្បាលយើងហើយមែនទេ!! កុំភ្លេចណា៎ថាយើងក៏ជាម្នាក់ដែលបានសុីខ្លួនឯងជាមួយវាផងដែរ កុំភ្លេចយើងឲសោះ!!(heeseungនិយាយឮៗបណ្តើរឲអ្នកបម្រើនៅក្នុងភូមិគ្រឹះនេះមើលមុខjakeលាន់ ខ្លះខ្សឹបខ្សៀវគ្នាថែមទៀតផង)
jake:លោក និយាយស្អ ស្អីនិង? នេះលោកមិនចេះអៀនមាត់ទេមែនទេ ចេះកោតលោកនិយាយពាក្យថោកទាបចឹងចេញមកទៅកើត!
hs:ចរឹកឯងនេះក្រអឺតក្រទមខ្លាំងណាស់ បានថ្ងៃនេះយើងនិងលេងឯងឲចាស់ដៃតែម្តងឲសមនិងចរឹកដ៏សែនក្រអឺតក្រទមរបស់ឯងមួយនេះ!! យើងនិងរំលោភឯងនៅផ្ទះនេះ រំលោភឯងឲអាhoonវាឃើញតែម្តង ថាយើងក៏មិនចាញ់វាដែរ!!(និយាយរួចក៏កញ្ឆក់ដៃjakeមួយទំហឹងដើរសម្តៅទៅបន្ទប់គេង)
YOU ARE READING
លក់ខ្លួន
Romance+បើមិនពេញចិត្តអាចអូសរំលងបានព្រោះមានពាក្យសម្តីអាសអាភាសជាច្រើនដែលមិនអាចកាត់ចោលបាន ដូច្នេះបើសិនជាអ្នកទាំងអស់មិនពេញចិត្តទេអូសចោលចុះណា៎