"Az önce sen ne dedin?"
"Senle evlenmek istiyorum dedim"
"O zaman niye beni ailenle yalnız bırakıp gittin?"Sustu cevap veremedi
"Cevap ver‽"
Dedim sırada ailem geldi ve herşeyi gördü beni çözdüler ve sorular sordular ve Alp de yalan söyledi ve beni sinirli bi şekilde şatoya götürdüler ama burası odama gitmiyodu şatonun en altına en soğuk kısmına indik üvey ailem sustu ve üvey annem beni kolumdan tutarak hızla götürüyordu ve biyere geldik hiç gormedigim kırmızı bir odaydı içeriden giren güneş bile...
Beni üvey annem hızla içeri itti ve kapıyı kapattılar"Napıyosunuz çıkarın beni!!"
"Aklın başına gelene kadar burada kalacaksın!!"
"Ne saçmalıyosun sen çıkarın beni!!"arkalarından bağırdığımda çoktan gitmişlerdi burası çok soğuktu ve her yer kıpkırmızıydı üşüyordum...
sanırım burada donarak ölecektim...
Kimseciklerde yoktu burada üşüyodum ve tek başımaydım burada benim psikolojim bozmaya mı çalışıyorlardı? galiba onlar öz olmamasına rağmen bana böyle davranmalarını hala anlamıyordum ve şu an anladım ki küçüklüğümden beri kandırıyordum bu ana kadar sanırım hep kandırıldım ve bunun farkına yeni vardım hiç birini affetmicektim hepsini öldürecektim hakediyolarda ama önce burdan çıkmalıyım ama nasıl?Kemiklerim soğuktan titriyodu ve yapabildik tek şey de yerde cansız bir şekilde yatmak sonum böyle miydi? hiç bişi hayal ettim gibi olmicaktı yukardan sesler geliyodu Alp ve ailesi gelmişti gülüşme sesleri geliyordu sanırım kimse benim burada olduğumu bilmiyordu ve galiba beni de burada unuttular evet artık kabullendim burada ölecektim ama garip olan tek bir şey vardı alp'in sesi gelmiyordu Alp yine bir yerlerdeydi ama bana bugün benimle evlenmek istediğini söyledi bunu yalan söylediğini yine anladım çünkü aileme de yalan söyledi benim kaçırıldığımı ve benim bulduğunu söyledi pis yalancı onu hiçbir zaman affetmeyeceğim...
Burda yapabildim tek şey "çok üşüyorum"demekti sessizce sesim çıkmıyordu ve bir ses geldi
"Alev Alev orada mısın Alev orada mısın iyi misin geliyorum yanına merak etme"
dedi birisi bu alpdi yoksa gerçektende Alp beni seviyomuydu kapıya sertçe vuruldu 1..2..3..4..5.. 5. Vuruşta kapı açıldı ve üzerime Alp koştu sesim gitmişti ölü gibi yerde yatıyodum sadece Alp beni dizine yatırdı ve öldümmü diye baktı yaşadımı anlayınca beni kucama alio merdivenleri çıktıSanırım üvey ailemin yanına gidiyordu hesap sorucakti ...
Yoksa kaos yaklaşıyomuydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM MELEĞİ
Mystery / Thrillerimkansız bir aşkın peşinden koşan ve onu elde etmek isteyen kız onu sevmeyen erkeğe aşık olmuştur erkekse ona zarar vermemek için elinden gelen her şeyi yaparken sonunda pes etmeye karar vermiştir