Part 1

29 1 0
                                    


-Nézd Kitty én továbbra sem tartom teljesen jó ötletnek ezt. -Próbáltam hatni a legjobb barátnőmre, akivel éppen a silverstonei futamra gyalogoltunk. Jogosan merül fel a kérdés, hogy miért?

Kitty imád bulizni. Nagyjából egy hónappal ezelőtt Spanyolországban egy szórakozóhelyen ismerkedett össze Lance Strollal, akivel közelebbről is megismerték egymást. Kitty naívan elhitte, hogy lehet köztük valami, mert az ominózus este után Kitty elmondása szerint a fiú a világot is neki ígérte. Pár napig még beszéltek mostanra viszont Lance egyik hívásra és üzenetre sem reagál ami Kittytől származik.
-te semmit nem találsz jó ötletnek amiben van egy kis kockázat is. Tudni szeretném mi az oka az eltűnésének. Zavar, hogy most én lettem visszautasítva.
-Egy híres Forma 1-es pilótárol beszélünk. Nem lehet, hogy egyszerűen sok a dolga?
-Túúl kedvesen gondolkozol. Biztos vagyok benne, hogy más van a háttérbe!
-Kitty a detektív?-nevettem fel hangosan.
-Készenlétben! Bár a sexy ruhát hozzá otthon hagytam.-biggyesztette le a száját.
-Nem hiszem, hogy neked szükséged lenne rá.
-Van benne valami.- Bólogatott mellettem. Kitty mindig is nagyon magabiztos volt.
Gyerekként ismertük meg egymást, egy iskolába jártunk és bár osztálytársak nem voltunk, jó barátok annál inkább. Hosszú göndör szőke haja és zöld szeme már önmagába figyelemfelkeltő. Hosszúkás vékony arca és telt ajkak, valamint tökéletes alakkal áldották meg. Sokszor kérték már fel modellkedni de ezek ellenérr Kitty nem beképzelt. Csak tisztában van az adottságaival. Kittyvel ellentétben nekem teljesen átlagos a kinézetem. Barna középhosszú haj, barna szem, normális, átlagos alak. Én meg vagyok elégedve és végső soron csak ez számít nem?

Beértünk a kapuba, ahol leolvasva a jegyünket be is juttottunk a paddockba. Reggel 8 óra körül járt az idő, de már most rengeteg ember volt itt. Soha nem voltam hatalmas rajongója a sportnak így nem tudtam hogy megy erre a járás. Néha, ha kapcsolgattam a tv-t és futam volt csak ott hagytam, és jót aludtam rajta. Nem vagyok képbe a pilótákkal sem. Lance Stroll (Kitty miatt), Lewis Hamilton, és Max Verstappen akiket névről felismerek. Kicsit kellemetlen.

Love at first sightWhere stories live. Discover now