Part 2

23 1 0
                                    

-Nézd csak! Ott vannak a McLaren fiúk- mutatott Kitty a talpig narancssárga ruhás srácokra.
-Akik kicsodák?- Nevettem fel kínosan.
-Lando Norris.-mutatott a sötétbarna göndör hajú fiúra, akinek kisfiús mosolya fülig ért és nagyon magyarázott a mellette álló, kicsit fiatalabbnak tűnő fiúnak. -És mellett Oscar Piastri-Avatott be.
-Szuper! Felírom, hogy ne felejtsem el. Kellemetlen lesz, ha nem tudom a neveket.
-Szórakozni vagy itt. Nem muszáj mindent tudnod. Elég, ha én teszem.- Mosolygott rám és megindult a McLaren fiúkhoz.
-Mit csinálunk?-Majdnem csak futottam a barátnőm után, amilyen gyorsan ment.
-Képet!- Jelentete ki magabiztosan. Hurrá!

-Sziasztik! Ne haragudjatok a zavarásért. Van ránk annyi időtök, hogy csináljunk pár képet?-Kitty nagyon magabiztosan ejtette ki a szavakat. Hihetetlen mennyire extrovertált hozzám képest.
-Persze!- Mosolygott Lando és nem túl feltűnően végigmérte Kittyt. Jellemző. Minden férfi végigméri. A másik srác és én egymásra néztünk és próbáltunk enyhíteni a kínos helyzeten.

Kitty szelfizett a fiúkkal, majd megkért, hogy csináljak róluk egy hármas képet is. Beállítottam őket a fotóhoz és lőttem párat.
-Te csinálsz velünk?-Kérdezte tőlem Lando.
-Nem bánom!- Odaadtam a telefont Kittynek és beálltam a két fiú közé. Átkaroltam őket és kínosan mosolyogtam. Ez ilyen. A képek egyébként egyáltalán nem lettek rosszak, sőt kifejezetten jól sikerültek.

Sikerült elkapnom Lewist is egy gyors fotóra és egyre jobban élveztem ott lenni. Egy órával a futam előtt elég nagy lett a nyüzsgés, még annál is nagyobb mint ami szokott lenni. Felültünk a VIP szektorba, kértünk egy-egy pezsgőt éd kényelembe helyeztük magunkat az erkély szerű kis teraszon. A pálya körül iszonyat hangos volt minden, és hatalmas hangulata volt az egésznek.

-Eddig hogy érzed magad? -kortyolt bele a pezsgőjébe Kitty.
-Nagyon jól. Ha nem bosszúból fogunk eljárni akkor majd jöhetnénk többször is. Kezd magába szippantani ez a világ.-vallottam be, mert pontosan ezt érzem.
-Ki volt eddig a legszimpatikusabb?- utalt a pilótákra akikkel találkoztunk egy kép, és pár szó elejéig.
-Talán Lando és Lewis. Lando nagyon közvetlen volt, és annak ellenére, hogy biztos nagyon unja már a fotózkodást olyan lelkes volt.
-És Hamilton? Ő csak megállt neked 10 másodpercre.-nevetett fel.
-Ő csak Sir Lewis Hamilton- nevettem én is, és beleittam az italomba.
-Oscar? Vele mivan?
-Ő Lando csapattársa ugye?-kutattam az emlékeimbe.
-Pontosan! Tiszta olyan mint te. Láttad hogy feszengett melletted?-Vont kérdőre barátnőm.
-Kellemetlen volt neki. Ennyi az egész. Én sem szeretném, ha minden velem szembejövő ember képet szeretne.-Nem tartom valószínűnek amit Kitty gondol, hiszen ilyen csak a mesékben létezik. Vagy Kitty életében, de neki ez természetes. Különben sem szerettem volna erről beszélni, úgyhogy témát váltottam.
-Lance-t láttad?
-Nem. De lehet nem is baj. Gondolkoztam azon amit mondtál. Lehet tényleg csak egy éjszakára voltam jó és nem jeletettem semmit.
-Sokkal többet érsz ennél drága!
-Tudom. De akkor miért adta meg számát az összes elérhetőségével? Miért mondta, hogy keressem bármi van segít, ha csak a sex kellett neki?
-Nem tudom.-tényleg foggalmam sem volt róla, hiszen az egész nagyon abszurd volt. És még mindig az.
-Muszáj megkérdeznem tőle személyesen. Nem akarok balhét Amy, csak az igazat. Végre azt éreztem, hogy mellette lehetek önmagam. Nem csak a testemet látta.
-Hát igazából azt elég közelről látta.
-Jaj fogd be.-nevetett fel és megitta a maradék pezsgőjét.

Love at first sightWhere stories live. Discover now