Gojo'nun arkasında gördüğün yaratığı görünce gözlerin irileşti...

Örnek olarak bu görselGojo baktığın yere baktığında canlı bir şekilde gülümsedi
"Ah! Görünüşe bakılırsa arkadaki yaratığı görebiliyorsun! Onu yok etmeni istiyorum.." dedi
"Nasıl yani?! Hokus Pokus diyeceğim ve yok mu olucak!" Dedin bağırarak.
Sen Gojo ile tartışırken yaratık sana doğru gelmiş, hatta saldırmaya başlamıştı bile
"Aah!" Geriye doğru acı içinde savrulurken bir küfür savurdun
"Or@spu çocuğu! Seni lime lime doğrarım! Ben bu kazağa kaç lira verdim biliyor musun?!"
Dedin yere çakılarak
Kazağa baktığında yırtıldığını görmüştün, hatta içinden sütyenin gözüküyordu.
Yaratık birşeyler mırıldandı ama anlayamadın.
Etrafa baktığında gözüne bir direk çarptı, ama Gojo yoktu..
Hayalet mi bu adam...
Diye düşündün. Direğe doğru koşmaya başladın ki lanet seni kovalamaya başladı.
Korktuğun için ödün bokuna karışıyordu ama sadece ufak bir çığlık ile geçirdin.
Lanet seni sırtından tutmak üzere iken, aklına babanın öğrettiği takla geldi.
Ani bir stop ile lanetin üstünden atlayarak arkasına geçtin ve bir tekme savurdun.
Teşekkür ederim baba!
Lanet dengesini kaybederken direğe doğru bir adım attın ve eline aldın
Lanet düzene girdiğinde arkasına döndü ve tekrar koşmaya başladı.
Tam arkana dönüp kaçacak iken aklına bunu yenmen gerektiği gelir.
"Jujutsu High'a girmek istiyorsan yenmen gerekli y/n!" Diyerek kendine motivasyon verdin.
Direği sıkıca tutup arkanı döndüğün gibi darbe yedin.
"Siktir!"
2. Darbeyi yemiştin, ama lanet neredeyse hiç zarar görmemişti.
"Offff! Her yerim bok oldu, senin yüzünden!" Diye bağırdın ve direği lanete fırlattın.
Maşallah fişek gibi attım
Direk lanetin gözüne girmişti!
"Yes bee!!" Lanet direği gözünden çıkararak ayağa kalktı.
"Ananı s-" lanet direği sana geri fırlattı tam kafana gelecek iken elini havaya kaldırdın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı ay~ Sukuna x Reader
ActionSukuna'nın gözlerinin kırmızıya dönüşmesi ile beraber gözlerin irileşti "S-Sukuna" diyebildin sadece, oysa ki konuşabilmek için çok çaba sarf ettin "Bu gece herşey bitecek, sende dahil" demesi gözlerini yumarak çığlık attın...