Ve gök ağladı her sabah, ben kayboldum yeniden
Gözlerini açtığında seni inceleyen iki, hayır dört göz gördün.
"MmMmMm!" Ağzın bağlanmıştı, ellerin ve ayakların ile beraber.
"Hareket etme, daha çok sıkar" dedi karşındaki kişi.
"Şimdi dediklerimi yapacaksın,"
"Yoksa sonun kötü olur" dedi sağa bakarak. Baktığı yere baktığında onlarca ölü beden gördün
Gözlerin irileşti, daha ölmek istemiyordun. Jujutsu High'a yeni girmiştin!
Başını yukarı aşağı salladın. Adamın yüzünde bir gülümseme oldu.
"Harika! Şimdi senin ağzını açacağım, ve Gojo Satoru'yu arayıp Jujutsu High'a gitmek istemediğini söyliyeceksin. Sonra seni salıcam"
Adamın dediği şey üzerine gerçekten şaşırmıştın. Hayır yani neden oraya girmeni istemiyor ki?
Adam yavaşça elini ağızına götürüp bezi çözdü. Telefonunu uzatarak güldü.
"Ara" dedi emir verirmiş gibi.
Telefonunu zaten açılmış bir şekilde, hatta 'Gojo Satoru' yazdığını gördün.
"Nasıl aramanı bekliyorsun? Ellerim bağlı bildiğim kadarıyla?"
Adam oflayıp 'Gojo Satoru' yazan yere tıkladı ve aramaya başladı
3. Çalmada açıldı
"Alo? Y/n? Geldin mi?" Sorduğu sorular ardından gözlerin doldu
"G-Gojo bey. B-ben Jujutsu High'a gitmek ist-"
Karşındaki adam devam et dermişcesine başını salladı
"Gojo bey yardım edin bir adam beni kaçırdı pembe saçlı suratında dövmeler var! Yardım edi-"
Telefonun kapanma sesi ile gözünden yaşlar akmaya başladı.
"Seni küçük or@spu! Yapman gerek tek birşey vardı onu da bok ettin!"
Ayağa kalktı, ve sandalyeye tekme attı
Dövmeli adam sağ sola yürüyordu. Baya endişeli görünüyordu.
"Biliyormusun ne? Sen bittin" demesi ile gözünden yaşlar daha çok akmaya başladı.
"Lütfen! Lütfen bana zarar verme... Benim hayalim buydu, benim hayalim! Ve sen bunu elimden alamazsın!"
Adam gülmeye başladı.
"Öyle mi?"
"E-evet..."
"Dene de görelim, elin kolun bağlı ne yapabilirsin ki?" Demesi ile sinirin tepe etti.
"Sen, sen kadınları küçük düşürerek kendini ne sanıyorsun ha?!" Dedin
"Oradaki bütün ölü bedenler, kadın bedenleri! Bir tane erkek bedeni bile yok!" Dedin sinirle, ama ağlayarak.
"Ee?" Dediği anda gözlerin büyüdü. Ağlaman durmuştu, ama daha çok sinirlenmiştin.
Göz yaşların kurumaya başlamıştı bile.
Göz bebeklerin git gide küçülüyordu, bu kabul edilemez bir şeydi, kadına şiddet, en büyük suçtu
Adamın kafasına gelen darbe ile yere düştü, "Ah!" Bayılmamıştı, garip
Arkasına baktığında ise kimsenin olmadığını gördü.
"Ha?"
İplerin kopması ile ayağa kalkman bir oldu. Tekmelediği sandalyeyi eline aldın ve adama fırlattın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı ay~ Sukuna x Reader
ActionSukuna'nın gözlerinin kırmızıya dönüşmesi ile beraber gözlerin irileşti "S-Sukuna" diyebildin sadece, oysa ki konuşabilmek için çok çaba sarf ettin "Bu gece herşey bitecek, sende dahil" demesi gözlerini yumarak çığlık attın...