Elif Yakar:
Garip bir histir bilirsiniz tam olarak
aşık olmaktan bahsediyorum. Gerçek-
ten gariptir. Nasıl olurda bir adama
kalbimi kaptırabilirdim. Erkeklere normalde çok önyargılıyımdır. Ama
sanki onunla aramızda kinetik bir çekim vardı. Bunu gerçekten hisse-
diyordum.İçimdeki kadın "susman gerek saçma düşüncelere kapılma..." gibi sözleri ardı ardına sıralayıp bunları kendime hatırlatırken adeta haykırıyordu. Biryandanda kalbim ona karşı bir şeyler hissediyordu. Bunu beklemezdim ama bilirsiniz kalbe söz geçmez...
Berk Yılmaz:
Dağınık kahverengi saçları, insanı içine çeken ve bir kış manzarasını aratmayan 2 çift mavi göze ve çekici bir vücut tipine sahipti "bir insanın en hazılıksız anında bile bukadar çekici görünmesi normalmiydi ?" diye kendimi sorgularken buldum ve
bunun şokuyla kendime bir tokat attım. En yakın arkadaşımın hosladığı
ama açılamadığı kız hakkında nasıl olurda böyle düşünürdüm.Bı anda "Mert bizi arabada bekliyor değilmi?" diye bir soru geldi.
"Tabiki aşşağıda seni görmek için meraklanıyor. Seninde böyle düşündüğünü tahmin ediyorum doğru mu?"
Genç kadın bir süre duraksadı sonra "Evet bende onu görmek için günler sayıyordum ve onunda beni beklediğini duymak gerçekten güzel" dedi. Aklında başka birşey vardı ve bu şey her neyse ciddi derecede duygularına etki ediyordu. Her nekadar belli etmemeye çalışsada duygularını saklamayı hiç beceremiyor herşeyi açık yaşıyordu.
Valizini aldıktan sonra aşşağıya indirmeye başladım. Arkamdan topuklu ayakkabı sesi geliyordu ve peşimden geldiğini hissediyordum.Üstüne vicudunu kusursuz bir şekilde saran saten kısa bir elbise giymiş altına ise çok yüksek olmayan ancak çokta alçak olmayan ve ince topuklu bir ayakkabı giymişti ve bu haliyle çok göz alıcıydı. Bu düşünceler beynimi kurcalarken çokyan bagaja bavulu yerleştirmiştim. Ve şöför koltuğuna oturan Mert'e kaçamak bir bakış attım.O da aynı şekilde bana bir bakış attı. Elif bunu fark etmiş olucaktıki ortamdaki gergin havayı yok etmek için Mert 'e "Nasılsın ? uzun zamandır birbirimizi görmüyoruz"dedi.
Mert Atasoy:
Çekici görünen bir kadının (Elif) bana sorusunu umarsamadan mal gibi suratına baktım ve sonra kafamı ufakça sallayarak kendime geldim. Berkten haz etmiyordum. Kaç senedir birbirimizi tanıyorduk ancak bu içgüdü ye karşı koyamıyordum.Bana ne oluyordu bu kadın için en yakın arkadaşımdan süphe etmeyi bile göze almıştım.
Elif'in sorusunu yanıtlamak için ağzımı aralamıştımki kulaklarım Berk in sesiyle doldu "o bu gün birazcık dalgın kendinde değil" bir yandan beni kurtarmasına sevinmiştim ancak bir yandanda Elif ile konusamadığım için ona kızıyordum.Sonra konuşmaya basladım"Sizi süpriz bir yere götürüyorum" dedim. Ardından onlar sormadan "Bir ip uçu vermiyicem boşuna uğraşmayın" yanımda oturan elif kıkırdadı. Yolda giderken fırsattan istifade Elif'in elini bir şekilde tutmuştum ve uzun süredir ellerimiz birleşmiş el ele tutuşuyorduk. Sanki sadece ellerimiz değil ruhlarımızda birleşmişti adeta bir kuş gibi göklerde süzülüyordum.
O da bu durumdan zevk almışa benziyordu. Sonunda bir sahile gelmiştik çok ıssızdı ancak sahilin tam dibinde küçük bir ev vardı bu onların dikkatini çekmisti evet o evde bir müddet tatil yapıcaktık Berk ve benim uzun süredir tanıdığımız Berende gelicekti.Beren bir süre sonra gelmişti selamlastıktan hemen sonra eve girdik ve herkes odasını seçti ve kurulmaya başladık. Sonra salonda toplandık biraz sohbet edip güldük bu beni rahatlatmış ve Elif e dahada yakınlaşmamı sağlamıştı. İkimizde birbirimizden hoslanıyorduk yani bence öyleydi tahminen doğru yolda olduğumu düşünüyordum.Bölüm sonu
Hikaye yazmaya yeni basladım eğer beğenilirse 2. bölümü yazıcam
Umarım beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasaksın Bana
RandomMert Atasoy, Berk Yılmaz, Elif Yakar, Beren Durak karakterlerinin karışık duygular içinde birbirinden hoşlanma ve ne yapacağını bilememe duygularını yönetmesi ile alakalıdır.