2. Bölüm:Düşüncesiz

5 1 0
                                    

Beren Durak:

Mert'in hareketleri gözüme çarpmamış değildi adeta kıskandırmak için beni bu eve davet etmiş ve gözümün önünde flörtleşiyordu. Kendimi birkaç saniye öylece brakıp kafamı toplamaya yapboz parçalarını kafamda otutturmaya çalıştım. Onu çok kıskanıyordum birkaç ay önce benden hoşlandığını söyleyen adama ne olmuştuda böyle davranmaya başlamıstı? Ağzım tam açılıcak gibi olmuştuki içimdeki bir ses beni durdurdu ve susmamı sağladı. Sonra içimdeki sese haykırdım ve ağzımı açtım "Mert nasılsın? İyi misin?..."
Mert ve salonda oturan herkes bana pür dikkat izliyor baştan aşşağı süzüyor ve ne yaptığımı anlamaya çalışıyorlardı. Mert bı anda "Ne oldu bir sıktı mı var? Yoksa evi mi beğenmedin ?" Gözlerim irileşti "evi beğenmemek ne kelime bayıldım olay o değil sana acil birşey söylemem gerekiyo" dedim. Mert bana şaşkın bakışlarla bakarken onaylamasını beklememe gerek kalmadan ayaklandı ve üst kata kendi odasına giderken peşine takıldım.

Mert Atasoy:

Sıkıla sıkıla üzgün bir şekilde Elif'i bırakıp üst kata yöneldim. Beren'in peşimden geldiğin hissediyordum. oflayarak yukarı çıktım ve kendi odama yöneldim. Beren ardından kapıyı kapattı ne yapacağını merak ediyordum. Açıkçası kendiside ne yapacağını biliyor gibi durmuyordu. Teşvik etme amacıyla "Evet dinliyorum?" Dedim. Beren söze hemen girdi "Daha birkaç ay önce benden hoslandığını söyleyip resmen gözümün önünde flörtleşıyorsun" dedi. Şok olmuştum bir elimle ağzımı tuttum ve kapattım. Aslında haksızda sayılmazdı elimi indirir indirmez zümrüt yeşili iki gözün bana doğru bir arzuyla yaklaştığını gördüm. Ve hareket edemedim aslında bu hareketi yapanın bir kadın değil erkek olması gerektiğini sanırdım. Meğer yanlışmış.

Dudaklarını dudaklarıma mühürlediğinde şaşkınlık içinde ve hareketli bir şekilde onu öpmeye basladım oda bu hareketime şaşırmış olmalıydı. Bir an duraksadı "gerçekten garip bir adamsın ama bu beni deli ediyor ve sana daha çok yaklaşmamı sağlıy- ona bir kez daha yapıştım ve dilimle ağzının içini keşif etmeye başladım. Onun bana uyum sağlaması sadece saliseler aldı ve bu sefer konuşma sırası bendeydi. Sanki benden bir açıklama bekliyordu bu yüzden hemen söze tutuldum " seni gerçekten çok seviyorum ama beni sevmediğini düşünmeye başlamıştım" ve bir şey daha ekledim "Bu konuşmaya daha fazla devam etmeden seni daha çok içime çekemek istiyorum. Her bir saliseme kazımak istiyorum" dedim. Genç kadını belinden ve kalçasından sıkıca tutarak kendime çektim. Yavaş ve öpüşmemizle ritmik bir şekilde kalcalarını sıkıyor ve o kısa elbiseyi parçalamak istiyordum. Onu sert olmayan ama ciddi ve güçlü olduğumu hatırlatacak bir şekilde yatağa fırlattım. Hafif ve yavaş adımlarla ona yaklaşırken aramızda santimetrecikler kalana kadar eğildim
"Bu kadar çok oyalanmamız göze çarpıcaktır o yüzden şimdi olmaz" dedim. Aynada kendine bakıp saçını başını topladı. Kapıya yönelip hamal gibi aşşağıya indik.

Elif Yakar:

Mert ve Beren'in gitmesiyle derin bir sessizlik oluştu telefonuna odaklanmış sırıtıyordu. Merakımdan sabredemeyip sordum "Yoksa bir kızla mı konuşuyorsunda bu kadar mutlusun?" Dedim. Galiba içindeki duygularını anlık dalgınlıkla dışardan söyledi." Keşke bir kız bana yazsaydı da o yazan kız sen olsaydın" Ben saşırmıştım. O da "Özür di-" demesine fırsat vermeden " Belki de olabilecek bir şeyden bahsediyorsundur. Sabah beni almaya geldiğin de bazı duygularımın farkına vardım galiba." Genç adam şaşırmış bir şekilde bana baktı.

Bölüm sonu:
Umarım bu bölümü beğenirsiniz devamı için sadece yorum yapmanız yeterli🫀💍🪷 ...

Koyduğum fotoğrafa dikkatli bakarsanız ayrıntıyı yakalarsınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasaksın BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin