Merhaba ben Esra 18 yaşında bir lise 2 öğrencisiyim. Ailem ben daha çok küçükken beni terk ettikleri için tek yaşıyorum, bugün okulun ilk günü ve ben çok heyecanlıyım. Hemen elimi yüzümü yıkayıp hazırlandım okul formamı giyip hafif makyaj yaptıktan sonra ayakkabımı giydim ve çantamı alarak evden çıktım. Okula geldiğim gibi müdürün odasına gidip sınıfımı öğrendim, 10/B sınıfını gördükten sonra kapıyı çaldım ve içeri girdim kendimi tahtada tanıttıktan sonra öğretmenin bana ''şuraya geç'' dediği sıraya oturdum.
Sanırım yanımda kimse oturmayacak düşüncesiyle duvar tarafına oturdum. 5-10 dakika sonra sınıfın kapısı çaldı ve içeriye 1.75 boylarında,ela gözlü, yakışıklı bir erkek öğrenci girdi. "Biraz daha geç kalsaydın Bora" dedi öğretmen, çocuğun adı Bora'ydı . Bora öğretmenden özür diledikten sonra benim yanıma oturdu ama ben hâlâ ona bakıyordum. Ne yani Bora benim yanımda mı oturuyor? Hemen önüme döndüm ve dersi dinlemeye başladım, ders bittiği gibi Bora bana "Sen yeni mi geldin?" Diye sordu,ben de "Evet'' dedim.
Yanımdan kalktı ve bir erkek öğrencinin yanına gitti ardından ikisi beraber bahçeye çıktılar. Ben de sıkıldığım için okulu gezmeye karar verdim, tam sıramdan kalkıp kapıya doğru ilerlerken bir kız bana "Esra beraber dolaşalım mı?" Diye sordu. Benim de hiç tanıdığım olmadığı için kabul ettim ismini öğrenmem gerekiyordu, "Şey adın neydi?" Dediğimde bana gülümseyerek "Adım Elif" dedi ve ben de ona gülümsedim. Zil çaldığında beraber sınıfa girdik,ders matematikti en sevmediğim ders çünkü hiç bir şey anlamıyordum o yüzden uyumaya karar verdim ve kafamı kollarımın arasına alıp uyudum.
Uyandığımda herkes toparlanıp okuldan çıkıyordu ama Elif benim yanımda oturmuş uyanmamı bekliyordu. Sınıfta sadece ikimiz kalmıştık ve ben lavaboya gitmek istedim. İkimiz beraber lavaboya gittik önce ben girdim ama içimden ' keşke girmeseydim!' dedim.
Arkadaşlar hikayenin devamı yarın gelecek sizleri seviyorum. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın kitabımın büyümesini istiyorum❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
General FictionBelki bizi birbirimize bağlayan bir cinayet olayıdır Bora, belki beni bu cinayet olaylarıyla tanıdın kim bilebilir ki? Sen beni bu cinayetlerle daha iyi tanıdın ben de seni:)