Şarkı- Mala
Yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum🤧Klozetin yanında bir ceset duruyordu! İkimiz birlikte çığlık attık,kim yapmış olabilir bunu? Diye düşünürken Elif "Esra kim yapmış olabilir?" Sorusunu sordu. Bilmiyordum en az onun kadar bilgim vardı, kim yapmış olabilir diye düşünürken Elif beni dirseğiyle dürttü ve ben de "Bilmiyorum ama okuldan hemen çıkalım" demiştim. Okuldan çıktığımızda Elif'in evine gelmiştik. Evde kimse yoktu,ayrıca bu cinayet olayını da müdür ile konuşacaktık.
Okulun ilk günü ve bir kız cesedi cinayet ne güzel bir sürpriz! Elif bana "Esra bu cinayeti okuldan birimi yoksa dışardan birimi işliyor?" Net bir cevap veremem ben de bilmiyorum. Neden hep bana bilmediğim sorular soruyordu? "Elif ben de senin gibi bilmiyorum. Şimdi bu konuyu kapatalım ve dizi ya da film izleyelim" dediğimde 'tamam' anlamında başını sallayıp " O zaman ben birşeyler hazırlayıp geliyorum" dedi. Onu onayladıktan sonra komedi filmi açtım,izledik ve uyuduk .
Sabah alarmı ile sabah saat sekizde aynı anda kalktı,hazırlanıp kahvaltı yaptıktan sonra okula gittik. Yolda Elif'e "Elif bu cesede ne yapacağız?" Diye bir soru sormuştum. Elif'de bana "İlk önce müdür ile konuşacağız sonrasına bakarız" cevabını vermişti.
Devamı gelecek şimdilik bu kadar yeter yarın burdan sonrasını yazıcam sizi seviyorum 🤧 🤧
198 kelime🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
General FictionBelki bizi birbirimize bağlayan bir cinayet olayıdır Bora, belki beni bu cinayet olaylarıyla tanıdın kim bilebilir ki? Sen beni bu cinayetlerle daha iyi tanıdın ben de seni:)