Eve geldiğimizden beri Murat'la konuşuyordum ki bu yaklaşık dört saat sekiz dakika kadar sürdü. İşi olduğu için gitti. Pff. Neden gitti ya
Akşam olduğu ve kişisel hayatı olduğu için olmasın~Gizem
Umrumda değil
Aslında bu sefer Gizem haklı~Anıl
Hah! İşte benim muhteşem zekamın haklılığını kabul ettin sonunda!*kahkaha sesi * Biliyorum bebeğim ölüyorsunuz bana~Gizem
Güldüm
Evet,evet. Senin olduğun bir yerde yaşamamam lazım. Bu dünyayı kirletiyorsun.~Anıl
"Teknik olarak yaşadığınız söylenemez ama-" Kıkırdadım. "Malsınız."
Ben sesli bir şekilde onlarla konuşurken annem seslendi birden. "Kızım kiminle konuşuyorsun."kapıdan girdi ve yatağımın başında durdu. "Sesli düşünüyordum anne."
"Bileğin nasıl oldu?" Gözlerimi devirdim. Sabahtan beri öğüt vermekten bu soruyu soramamıştı. "İyiyim anne. Boş ver sen beni. Her zamanki sakatlıklarım işte, alıştım."
Tabikide alışdı. Kendisi her gün fiziksel olarak olmasa da zihinsel olarak düşüyor nede olsa~Gizem
Kes sesini!
Tabi her zamanki gibi ne o konuşmayı kesti nede ben onu dinledim. Ona alışıyordum. Onlara, özellikle Gizem'e alışmak çok zordur. Fakat ben başarıyordum. Zaten başka seçeneğim de yok...
Ben mi zorum? Ha? Asıl Anıl'ı anlamak zor. Mallığın adına iyilik diyiyor i. Sen cidden bu çocuğu anlayabilip beni anlayamıyor musun?~Gizem
Sana göre iyiliğin tanımı zorbalıksa bu benim sorunum değil.~Anıl
Kes sesini!~Gizem
Kesin sesinizi!
Annem elini saçlarımda gezdirip "Tamam o zaman," dedi. "Bir şey olursa seslen ya da ara." Burnuma parmağının ucuyla vurup gitti.
Ve... Bildirim sesi!
Hemen telefonumu elime alıp parmak izimi okuttum. Telefonun açılmasıyla bildirim ekranında ki YouTube simgesini görmem bir oldu. Kahretsin! Bildirimleri kapatmam için tek sebebim.
Şarkı açıp kulaklığımı taktım. Her gece yaptığım şey şarkı açıp onları dinlemek.
Edna...~Gizem
"Efendim?"dedim sadece kendim duyabileceğim bir sesle.
Allah belanı versin desemde, vermesin demesem belanı bulmuş gibisin.~Gizem
Allah yardımcın olsun~Anıl
"Siz gitgide muhteşem ikili oldunuz ha."
Ne! Biz mi? Bununla mı? Saçmalama~Gizem
Tövbe Estağfurullah! Allah yazdıysa bozsun!~Anıl
Ha? Bu,beni mi beğenmiyor? Benim gibisini zor bulursun sen,saf salak~Gizem
Senin gibisini istediğimi nereden çıkardın?~Anıl
***
Telefonumun normalde huzur verici ama uykuluyken huzur kaçırıcı müziğiyle uyandım."Bu gün izinliyim Mösyö Alarm."dedikten sonra alarmı kapatıp tekrar kafamı yastığa gömdüm.
Bir saat sonra telefonum çalınca aniden yataktan fırladım. Fakat ayağımın üstünde duramayıp yere kapaklandım.
"Lânet olsun!" Ellerimi sinirle zemine vurdum. Telefonun sesi de kesilmişti zaten.
Yerde oturur pozisyon aldığımda önce dağılan saçlarımdaki tokayı çıkartıp tekrar saçlarımı topladım. Kızıl saçlarım beni delirtiyordu! Dış görünüş olarak annemin kopyasıydım fakat kişilik olarak benzersizim.
Benim sayemde tabiki.~Gizem
Senin sayende hastalıklı biriyim. Ellerime hakim olduğum için mutluyum,yoksa kendi katilim olurdum.
Ellerine hakimsin diye mi her hafta revirdesin? İntihar diye sınıftan çıkıp sinir krizi geçirip bayılıyorsun. Kollarındaki kesikleri Firdevs ve biz biliyoruz sadece,başkalarına söylemeye korkuyorsun~Gizem
"Kes sesini."diye fısıldadım. Telefonumu komidinin üstünden alıp arayana baktım. Arayanın Murat olmaması beni sinirlendirirken düşmem sonucu bileğim ağrımaya başlamıştı.Telefonu yatağa atacakken tekrardan aradı Memo iblisi. Kendimi yere atıp aramayı cevapladım.
"Alo-" dememle iblis herif sözümü kesti. Ben boşuna iblis herif demiyorum ya. Söz kesmek kadar büyük terbiyesizlik görmedim ben. Terbiyesiz iblis!
"Kızım neredesin sen? Sen gelmeyince yada geç kalınca Yağmur teyze beni azarlıyor."
"Ben bu gün izinliyim,şeytanın sol bacağı. Daha yedi ceddini bitirip ebene kayıcam-"
"Aa,terbiyesiz." Kıkırdadım ve devam ettim." Sonra senin yüznden yarım kalan rüyama devam etmeye çalışacam. Devam edemezsem de çıkışa gelip ağzınla kulağının,gözümle burnunun yerini değiştiririm. Anlayacağın çok işim var. Hadi bayss."
"Geri zekalı,ne izni?" Ben daha cevap veremeden arkadan onun sesi geldi... Murat'ın sesi..."Düzgün konuş,sensin geri zekalı."
"Tamam ya ne vuruyorsun. Hem sen nereden çıktın?"
"Gökten zembille indim."
"Ha ha,çok komik."
Onun sesini duymaya daha fazla duymaya kalbim katlanamadı." Ben kapatıyorum o zaman,bayss."
Telefonu kapatıp yerden kalktım ve yatağıma uzandım. Bana ne olduğunu anlamıyordum. Daha yeni tanıdığım biri beni bu denli etkilememeliydi. Bu hiç iyi bir şey değildi.
Başına bela alacaksın Edna~Anıl
Galiba...
***
Sağa sola savrulduğum arabadan ayrılmamı sağlayan telefon sesiyle gözlerimi araladım. "Yemin ediyorum araba kazalı rüyalarımı bile özlüyorum. Rüyalarımın ortasına girmeyi kesmezlerse ben onları kesicem. Of!" Derin bir nefes alıp aramayı cevapladım.
Onları kesmek güzel fikir. Bak yarın okula git ve yanında kurban bıcaklarından olsun. Bu Kahve'yi de Memo'yu da kes,parçalarını sokak hayvanlarına ver.~Gizem
Kes sesini!
"Efendim Kahve. Önceden söyleyeyim boş nedenlerle aradıysan kapat uyuyacağım." Sözlerime güldüğünü duydum. Aptal! Nesi komik bunun(!)?
"Uyanamadın mı daha,Uyuyan Güzel?"
"Prensim yok ki kanka. Prensimi bulunca uyanırım,hadi bayss."
"Başlatma prensine! Durumun nasıl?" Biraz düşündüm ve cevap verdim.
"Yarın okula gelip Memo ve seni kurban bıçağıyla kesecek kadar iyiyim." Güldü. Ciddiye almaması çok normal.
Sessiz sakin bir kızın kime ne zararı olabilir ki?~Anıl
Aynen öyle düşünüyorlar bebeğim ama yanlış düşünüyorlar. Eğer beni dinlesen ve iyilik meleğinin sözlerini yok saysan herkese yeri geldiğinde nasıl biri olabileceğini gösterebilirsin.~Gizem
Bunu istemiyorum. İnsanları öldürmediğim için mutluyum
"Gülme ciddi öldürebilirim seni." Gülmesi arttı. Zaten bunun olacağını bilerek kurmuştum cümlemi.
"Kapatıyorum ben,sana iyi gülme- pardon anırmalar."
"Görüşürüz Uyuyan Güzel."
"Görüşürüz Tuzlu Kahve."telefonu kapatıp uyuma ümidiyle kafamı yastığa koydum. Bi uyutmadılar yahu!
______________________________________
Bir süre yeni bölüm gelmeyecek ne yazık ki oylamayı unutmayın çileklerrrrr(✿ ♡‿♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekerli Kahve
Teen FictionEdna'nın bilincine varmadığı hastalığını fark eden Murat ve Edna yı iyileştirme çabaları...