פרק 3- בית ספר חדש

409 30 24
                                    

נועה:

היום יום ראשון, מה שאומר שזה היום הראשון שלי לבית ספר החדש שלי.
ההתרגשות שלי לא בשיאה בלשון המעטה.
״נו מה את מתכננת ללבוש?״ כריס שאל אותי שהוא כבר מוכן לבית ספר, כריס גדול ממני בחמש דקות, זה אומר שאנחנו אחים תאומים אז הוא גם עוד לומד בבית ספר.

״מה אני כבר יכולה ללבוש? אני מזכירה לך שיש בגדים אחידים״ עניתי בלי להזיז את המבט המרוכז שלי במראה כדי לסרטט ישר את התוחם שלי לשפתיים.

״למה את משקיעה כל כך בשפתיים שלך? זה לא כאילו יש תור של בנים שרק מחכים לנשק אותך אחות קטנה״

״תודה על התמיכה ׳אח גדול׳ ממש עזרת במשהו״ אמרתי בעצבים.

״בכיף, בכל מקרה רק באתי להגיד שיש לך עוד עשרים דקות להתארגן כי לוקאס בא לקחת אותו לבית ספר״ כריס אמר ויצא מהחדר שלי.

סיימתי להתאפק עכשיו אני רק אלבש את הבגדי בית ספר החדשים שלי ואסדר את השיער.

הבטתי במראה ולא אהבתי את מה שראיתי, יותר מידי סנובי בשבילי.
אבל אין לי עוד ברירה ואני לא צריכה למרר לי את הבוקר עוד יותר, גם ככה להתאפר עם מראה מאולתרת כי עוד אין לי שידת איפור היה זוועה.

השפרצתי על עצמי כמה שפריצים מהבושם האהוב עליי ונעלתי נעליים.
״נו כבר נועה!״ כריס צעק מלמטה וירדתי בלחץ.
הבאתי תיק עם שלושה מחברות רגילות ועוד אחת של משבצות כי אני לא יודעת מה המערכת שעות שלי.

נכנסתי לאוטו של לוק למושב האחורי כי כריס אחי הגדול והמעצבן חשוב לציין תפס לי את המושב הקדמי.

״בחזור אני יושבת במקדימה״ הודעתי וכריס היה נראה משועשע ממה שאמרתי.

״משהו מצחיק אותך?״ שאלתי וכריס ענה ״כן, האמת שכן, את כל כך נחושה להיות אהובת ליבו של לוק שאת עשית מסגרת לשפתיים שלך עם עיפרון בצבע חום אדום כזה והשפרצת על עצמך מלא בושם שאני עוד רגע נחנק ואת רוצה לשבת ליד לוק עכשיו, שחררי אחות אין לך מה להשקיע לוק מאוהב בך כבר״

וואו, לזה לא ציפיתי.
טוב בעצם אני כן, זה כריס הוא אומר מה שבראש שלו ולא חושב לפני.
הוא הולך כל כך להתחרט על מה שהוא אמר עכשיו.

״קודם כל.״ התחלתי לומר וכריס הנהן בשעשוע.
״אתמול בלילה לא הצלחתי להירדם אז הייתי ביוטיוב וראיתי מדריך איפור של מישהי שאני אוהבת והיא עשתה תוחם אז ניסיתי גם ואהבתי, התבשמתי כי אני לעומתך לא מסריחה, ואני רוצה לשבת מקדימה כי יותר נוח לי שם ופחות צפוף לי בעין״

תאמת שהוא צודק, עשיתי תוחם בשביל להיראות יפה בעיניי לוק, התבשמתי מלא בשביל שיהיה לי ריח טוב לידו ואני רוצה לשבת מקדימה בשביל להריח את הריח הטוב שיוצא ממנו.

״טוב, הגענו.״ לוק אמר ויצאנו מהאוטו.
לוק לקח את התיק שלי כדי שלא יהיה לי כבד למרות שבתוך התיק יש בסך הכל קלמר, בקבוק מים, אוכל וכמה מחברות.

מאוהבים למאוהביםWhere stories live. Discover now