Bölüm 1

1 0 0
                                    

Her şey 5. sınıfta aynı sınıfa düşmemiz ve yakın arkadaşlar olmamız ile başlamıştı. İzmir'deki bir ortaokulda tanışmıştık aslında. Beraber takılıp bir yerlere gidiyorduk. 12. sınıftaki puanlarımız bizi şaşırtmıştı hepimizin puanı o üniversiteye yetiyordu. Olacaklardan habersiz seviniyorduk tabi ki de. Çok yakın arkadaşlardık hepimizin hayali olan bir şey vardı bu fikir tabi ki de benden çıkmıştı. Hepimiz üniversiteyi İstanbulda okuyup karşı dairelerde kalmak istiyorduk. Aslında bizim İstanbulda bir aile apartmanımız olmasaydı bu imkansızdı. Annem ile babam yurtdışında oldukları için benim aile apartmanında arkadaşlarım ile kalmama izin veriyorlardı. Apartman dediğime bakmayın eski harabe bir yer olduğundan 11. sınıfın başında babama apartmanı bizim oturabileceğimiz bir yere getirmesini istedim. Benimle yaşıt bir abim vardı onunla aynı sınıfta değildik aslında abimde değil 1 ve ya 2 dakika benden büyük ama sizin de abiniz varsa bilirsiniz kendini çok büyük sanıp sizi korumaya çalışır. Abim, Ömer ve Efe ile çok yakın arkadaş olduğu için bir de babam onun beni koruduğunu düşündüğü için abim de bizim hayallerimize ortak oluyordu. Ben annem ve babamla çok konuşmuyordum ama abim benim aksime annem ve babamla sürekli konuşur her şeyi anlatırdı buna çok sinir olsam da abime kızamıyordum. Babam apartmanı yıkıp daha güzelini yaptırmıştı. Çok şaşırmıştım uzuuuuun bir süre sonra onu arayıp çok teşekkür ettim babama. Babam 2 dairenin içini abime sorup sıfır ev eşyalarını tam bizim zevkimize göre dizayn ettirmişti. abime de çok teşekkür ettim. Taşınmamız çok kısa sürmüştü. Uzun bir tatilden sonra birbirimizle görüşmüştük. Hemen bir kafeye gidip takıldık. Aslında biz Elifle konuşmuştuk. Bütün gün sohbet ettik ama ben hiç odaklanamamıştı çünkü hale aklımda o cümle vardı. Ona her baktığımda kafamda soru işaretleri beliriyordu. Dediklerini düşünüp anlam veremiyordum. Akşam olduğunda sinemaya gidelim dediler ben gitmek istememiştim ama Elifin ısrarından sonra bende onlarla sinemaya gittim. Bizim arkadaş grubumuzda bir sıra vardı. Ne zaman bir yere gittiğimizde bir şey seçemezsek o gün sıra kimde ise onun seçtiğini yapıyorduk. Sinemaya gittiğimizde sıra Ömerdeydi. Ömer tabi ki de korku filmi seçti. Aslında benim çok korktuğumu biliyordu ama belki de bilerek yaptı. Sinemada yanımda ki koltuğu o seçti diğer yanımda da Elif oturuyordu. Film başladı filmden çok korkmaya ve iğrenmeye başlamıştım film salonundan çıktım arkamdan Ömer de geliyordu. Tedirgin olmuştum niye peşimden geliyordu ki. Birden kolumdan tuttu ve bana durmamı söyledi. bana şöyle dedi Artık soruma cevap ver Betül. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Öylece kala kaldım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EXWhere stories live. Discover now