63. Bölüm Part 2

745 41 19
                                    

Ömer bir teste bir Kıvılcım' a bakıyordur. Kıvılcım bir hışımla testi Ömer'den alıp çöpe atar, odaya geçer.

Ömer anlık şoktan çıktıktan sonra karısının peşinden gider. Kıvılcım kollarını göğüsünde bağlamış ağlıyordur.

Ömer gelir kollarından tutup kendine döndürür. Gülümseyerek karısının gözlerinin içine bakar.

Ö: sürprizim var demiştin, hayatımda gördüğüm en güzel sürpriz bu.

Kıvılcım arkasını döner.

K: Sürpriz falan yok! Sen her şeyi mahvettin. B ben hayal ettim biliyor musun. Hamile olduğumu sana nasıl söylerim diye.. Aklımdan türlü türlü cümleler geçti.. Ömer bunu nasıl öğrenmeli diye.

'Baba oluyorsun aşkım.'

'Bebeğimiz olucak sevgilim'

'Ömer ben hamileyim, ikimizin bebeği'

'Dünyanın en iyisi babası, meleğimiz bizi seçti'

Ama ben sana bunların hiçbirini söyleyemedim, niyee.. Çünkü hamilelik haberini vereceğim akşam, kocamın yeğeninin karısıyla bir geçmişi olduğunu öğreniyorum, seni asla affetmicem Ömer.

Ağlamaları hıçkırıklara dönüşür.

Ö: sevgilim ne olur yapma öyle.

Kıvılcım'ın karnına bakar.

Ö: Bizim bebeğimiz, ikimizin.. Biz çok mutlu olucaz. Bana firsat ver hepsini unutturacam sana söz.

K: Böyle mi mutlu olucaz hı yalanla, dolanla, ihanetle mi?

Ö: Ben sana ihanet etmedim!

K: Bağırma bana!

Ö: tamam özür dilerim ama lütfen hemen karar verme.

Kıvılcım gözündeki yaşları siler.

K: Ben kararımı verdim..

Ömer'in nefesi kesilir. Az çok ne diyeceğini tahmin ediyordur.

K: Boşanıcaz.. Bu bebekte doğmayacak.

Eli istemsizce karnına gider. Artık Ömerde ağlıyordur.

Ö: Yapma, lütfen.. bunu bize yapma..

K: Ben yapmadım. Bunu bize sen yaptın.

....

Kıvılcım üstünü değiştirir,annesine gitmek için küçük bir çanta hazırlar. Ömer bir şey diyemez sadece izler.

Ö: İzin ver bari ben bırakayım seni.

Kıvılcım onaylar biçimde kafasını sallar. Çantayı almak için uzanır. Ömer hemen elinden alır.

Ö: Ben alırım.

Birlikte arabaya geçerler. Yol boyunca hiç konuşmazlar. Evin önüne vardıklarında Ömer karısına döner.

Ö: seni istediğin için getirdim buraya. Sakın kabul ettiğimi falan düşünme. Bir kaç gün düşün. Gelicem beraber el ele evimize dönücez.

K: Öyle bir şey olmayacak..

Ö: ben kendimi affettiricem buna inanıyorum. Bebek konusuna da gelirsek, bu ikimizin bebeği. Senin olduğu kadar benimde söz hakkım var. Lütfen Kıvılcım onu bizden alma.

K: Ben gideyim artık.

Arabadan iner. Ömer Kıvılcım'a ses gidecek şekilde konuşur.

Ö: ikinizi de çok seviyorum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIVMER KESİTLERİ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin