Ma is erre a rohadt ébresztőre keltem fel, amely azt jelzi, itt az ideje kikelni az ágyból, ha nem akarok úgy betorpanni, az iskolába, mint valami szottyadt zöldség.
Az ápolási rutinnal kezdem a napomat, mely 15 percet szokott általában elvenni az életemből, amit egy kis smink követ. Nem vallom magamat naturális lánynak, szeretem a kedvelt adottságaimat kiemelni, hogy azok elnyomják az esetleges utáltakat.Ezt a folyamatot a napi outfit keresés váltotta le, ami mindig sok időt vesz el a reggelemből. Szerintem emiatt nem szoktam reggelizni.
6:00
-Jajj, késesben vagyok!!
Megfogtam a táskámat és elkezdtem futni lefelé a földszintre, hogy felvegyem a cipőmet.
Gyorsan elköszöntem a szüleimtől és kirohantam a házból, hogy elérjem a buszmegállót.Már több hónapja fura érzésem van, mintha valaki figyelne. Most itt ácsorogva is érzem az illető tekintetét, úgyis tudván, hogy ha megpróbálnam keresni szemeimmel, nem látnám meg.
Elmondtam pár embernek, a többség azt mondta képzelődöm, és badarság, de én tudom , hogy ez mind igazi. Minden este egy üzenetet kapok egy ismeretlen számról. A számot mindig tiltom, és az illető így sem hagyja abba a zaklatásomat.Gyorsan visszazökkentem a valóságba, mivel megérkezett a busz. A jegyemet becsippentve leültem a legközelebbi üres helyre. Kifelé nézelődve rájöttem mi hiányzik. A FEJHALLGATÓM!! Na jó, meghalok ma. Zene nélkül az élet sivár, élhetetlen.
Én
Kiana remélem jó életed lesz, én úgy vélem ma meghalok... Tudod mi a dolgod, miután meghaltam égesd el a telefonomat!!!Kiana
Na ma mit hagytál otthon?Én
Az életem értelmét ! A fejhallgatómat. Nem is tudom, hogy egy ilyen fontos dolgot, hogyan tudok elfelejteni...Kiana
Mostmár értem csajszi, ez tényleg a pokol. Egyébként mikor érsz be ?
A banya keresett téged, szóval én vigyáznék a helyedben.Én
Ő.... keresett .. ENGEM?Ennél a pontnál éreztem úgy, hogy be kell fejeznem ezt a beszélgetést, mert az egyetlen nyugtató, ami hatna rám, az nincs velem. Az iskola, ahova járok, tiszta amerikai copy. A legújabb és a legelitebb iskola. Gondolhatjátok mekkora egoista emberekkel van dolgom nap, mint nap. Itt van pár ember, aki a trendeket hozza létre vagy mi számít menőnek. Ha engem kérdezték elég gáz.