KURDUM 2

42 3 0
                                    

Ağrı okadar acı verdiki artık dayanamayıp bayıldım . Gözlerimi açtığımda herkes bana bakıyordu uzandığım yerden kaltım ve yatakta oturdum vicudum'da bir şey fark ettim kafamın üstünde iki kulak arkamda uzun bir kuyruk vardı korkuyla anıla döndüm anıl bana şaşkın, şaşkın bakıyordu birden bire yaşlı adama dakıp ne olduğunu sordu .

Yaşlı adam:Sakin ol anıl anlaşılan bu tatlı kız daha cinsiyetini göstermek istemiyor. Cinsiyetini göstermek için ona bir az süre vermek lazım ve aynı zamanda mühürlüsünü bulmamız gerek .

Bunu deyince bana baktı ve.

Yaşlı adam:Senin mührün ne?

Diye sordu ona şaşkın şaşkın baktım.

Ayça:Mühür ne ve nerde çıkıyor?

Yaşlı adam:Vicudunda bir iz. Ruh eşinin kim olduğunu öğrenmek için.

Düşündüm ama vicudumda hiç iz yok ki.

Ayça:İz yok ki.

Yaşlı adam bana baktı ve arkasını dönüp gitti. Bir süre sonra geri geldi elinde bir kitap tutuyordu yanımdaki sandalyeye oturdu ve kitabi açıp okumaya başladı bir süre sonra kafasını kitaptan kaldırdı ve bana bakıp "bir ayin yapmamız gerek dedi" bu sırada buse ve burak gelmiştiler. Buse hemen yanıma geldi ve elimi tutu anıl ve burak bana baktı. Ben artık dayanamayıp ayağı kalktım ve dışarı çıktım yaşadıklarım çok ağırdı. Hemen ormana doğru yürüdüm kısa süre sonra evime vardım kendimi yatağa attım ve uyumaya çalıştım o kadar yorgundum ki uyuya kaldım . Gözümü açınca anıl yatağımın kenarında oturuyordu beni görünce yanıma oturdu .

Anıl:Bak biliyorum yaşadıkların ağır ama dayanman lazım güçlü olman lazım beni anlıyormusun?

Ayça:Güçlü öylemi ben insanken kurt olduğumu söylüyorsunuz, kafamda bir sürü ses geliyor ve durmuyor ve sen bana dayan diyorsun öylemi. Git bu evden .

Dedim ve onu kolundan tutup dışarı attım kapıyı kilitleyip odama gittim aynadan kendime baktim eski halime geri dönmüştüm. Geri yatağa yatım ve uyudum.

Anıl'ın ağzından

Beni yaka paça dışarı atınca biraz üzüldüm, hemen eve gittim. Eve gelince banyoda ki işlerimi hal edip banyodan dışarı çıktım yatağa girip bu gün olanları düşündüm düşünürken uyuya kaldım.

Yorumlarınızı bekliyorum.

YABANİ ALFAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin