Anıl'ın ağzından
Aniden ayçanın kucağında insan formuna geçtim bu nasıl oldu bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmediği kesin. Ayça beni kucağından indirdi bana şaşkın şaşkın bakıyordu kısık bir sesle " işte şimdi yandık" bunu neden bu tonda söylediğimi bende bilmiyordum ayça aniden ayağı kalktı. Onun boyumu uzamıştı yoksa ben mı kısaldım? Bu olay çok garipti.
Ayça'nın ağzından
Yavru kurdu severken kucağımda bir ağırlık fark ettim kafamı kurda çevirince bir erkek çocuğun bana baktığını gördüm bu çocuk nerden geldi nasıl kurtken insan oldu. Birden kapı çaldı çocuğu koltuğa oturtum ve gidip kapıyı açtım. Kapıda buse ve burak vardı onları içeri davet ettim. Buse ve burak içeri girince dona kaldılar koltukta oturan çocuk aniden ayağı kalktı ve yanıma gelip elimi tutu.
Buse:Ayça bu çocuk kim? Biz tanıyormuyuz?
Burak:Bana biraz tanıdık geldi ama çıkaramadım.
Onlar bunları söylerken koltuğa oturduk çocuk elimi hala bırakma dı.
Ayça:Aslında yavru bir kurtu aniden insan oldu bende kim olduğunu bilmiyorum.
Anıl:Aça aba ben acım.
Ayça:Tamam. Ama sana bir şey sorucam?
Anıl:Ne soyucan?
Ayça:Senin adın ne? Kimsin ve nerden geliyorsun?
Anıl:Ben... şey.
Buse:Sen ne?
Anıl:Ben acım.
Ayça:Tamam gel sana bir şeyler hazırlayalım. Ne seversin.
Anıl:Im! Şey toşt.
Ayça:Tamam.
Ben ve buse mutfağa girdik çocuk için tost hazırlamaya başladık.
Anıl'ın ağzından
Buse ve burak içeri girince ben şok oldum hepsi bendem uzundu bu şu anlamına geliyor ben insanken çocuk olmuşum. Ayça bana ismimi sorup duruyordu kortuğum için sadece acım dedim. Burak sanki kim olduğumu anlamıştı ayça ve buse mutfağa girince kolumdan tutu ve bana.
Burak:Sen anıl'sın oğlum ben senin çocukluğunu bilirim bu ne hal.
Anıl:Ya buyak sus biyi buyucak çimdi .
Burak:Ya tamam ama bana anlat olayı.
Anıl:of tamam.
***Ben buraka her şeyi anlatıktan sonra beni bu evden çıkarmasını söyledim oda bir yol bulurum dedi. Biz konuşurken ayça ve buse içeri girdi ben hemen sustum ve tostumu yemeye başladım sesiz bir şekilde bitirdim ve yerime oturdum. Aradan uzun bir zaman geçti çocuklar konuşuyor du ama bir kez bile benden baseden yoktu Derken canım arkadaşım buse dediki.
Buse:Ya burak ben bu gün anılı hiç görmedim sen gördün mü?
Burak:Aa evet ben gördün bunu söylerken bana bakıyordu. Biraz işleri varmış onlarla ilgileniyor.
Buse:Tamam anladım. Neyse biz kalkalım artık yapılıcak işler var.
Ayça:Tamam sonra tekrar konuşuruz.
Burak:İyi olur. Hadi gel bakalım tatlı çocuk gidelim.
Ayça: Nereye götürüyorsun onu?
Burak:Ailesi'nin yanına merak etmişlerdir dimi çocuk.
Bunu deyince yanına gittim ve elini tutum birden ayça yanıma geldi önümde eyildi ve bana bir şeyler söyledi.
Ayça:Bak çocuk bir daha anne ve baban'dan izin almadan gelme ve geldiysende kapıyı çal tamam mı?
Ayçayı kafamla onayladım birden kulağıma eyilip "bu gün duydukların bizim aramızda sır tamam mı?"kafamı evet anlamında saladın yanağımdan öptü daha sonra bizi yolcu etti.
Ben yol boyu öptüğü yanağımı tutum sonunda eve geldik bu süre zarfında burak, buse'ye her şeyi anlatı buse olanları duyunca beni azarladı. Eve girdim üstümü deyıştirdim banyodaki işlerimi hal edip çıktım ve kafamı yastığa kurdum yarın ilk işim büyücüye gitmek olucaktı. Bu gün olanları düşünürken uyuya kaldım.