okulun ikinci günü yine tam bi kaostu. sabah kahvaltıdan sonra sınıfa gittim. aras'la konuşmak istiyodum ama bi türlü fırsat bulamadım. derken sınıfa yeni bi çocuk girdi. bu çocuk uzun boylu, kaslı ve çok yakışıklıydı. gözleri yeşil, saçları koyu kahverengiydi. adı tolga'ydı ve bi kurtadam olduğunu hemen anladım.
aras ve tolga göz göze geldiklerinde sınıfta bi gerginlik oldu. ikisi de birbirine düşman gibi bakıyordu. gözlerimi devirdim ve omuz silktim. ders başladığında serkan hoca içeri girdi ama yanındakini görünce nefesim kesildi. bu yeni hoca çok güzeldi, adı ayşe hoca'ydı. uzun sarı saçları ve mavi gözleri vardı, tam bi model gibi.
"merhaba çocuklar, ben ayşe hoca. size kurtadamlar ve vampirler arasındaki ezeli rekabetin tarihçesini anlatacağım" dedi. ayağa kalktım ve daha iyi görebilmek için ön sıraya geçtim. omuz silktim ve tısladım.
"çok uzun yıllar önce, kurtadamlar ve vampirler arasında büyük bi savaş vardı. bu savaşta birçok kayıp verdiler ve bu yüzden birbirlerinden nefret ederler. vampirler gece avlanır, kurtadamlar ise gündüz. bu yüzden birbirlerine tahammül edemezler" dedi ayşe hoca.
sınıftaki herkes pür dikkat dinliyordu ama ben başka bi şey düşünüyordum. ben bi melezdim ve burada melez olduğum için zorbalığa uğruyordum. safkan vampirler ve safkan kurtadamlar beni kabul etmiyordu. gözlerimi devirdim ve içimden tısladım.
ders bittikten sonra koridorda yürürken selin ve arkadaşları yine karşıma çıktı. "bakın bakın kim gelmiş, melez berfin" dedi selin alaycı bi şekilde. omuz silktim ve onları görmezden gelmeye çalıştım ama selin beni durdurdu.
"sen burada olmamalısın berfin. safkanlar varken melezlerin yeri yok" dedi ve yüzüme güldü. sinirden deliye döndüm ama bi şey yapamadım. tam o sırada tolga yanımıza geldi ve selin'e sert bi bakış attı.
"selin, bırak berfin'i rahat. herkesin burada olma hakkı var" dedi tolga. o anda kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. tolga beni savunmuştu. gözlerimi devirdim ve tısladım.
aras da yanımıza geldi ve tolga'ya "sen kimsin de berfin'i savunuyosun?" dedi sinirli bi şekilde. tolga omuz silkti ve "sadece doğru olanı yapıyorum" dedi.
aras ve tolga birbirine sinirli bakışlar attı. aras, "sen bi kurtadamsın ve burda fazla ileri gidiyosun" dedi. tolga ise, "sen de bi vampirsin aras. berfin'in yanında olman gerektiğini düşünmüyorum" dedi.
bu okulda işler daha da karışacak gibiydi. hem aras hem de tolga bana ilgi gösteriyordu ama selin ve arkadaşları beni zorbalamaya devam ediyordu. bi yandan da ayşe hoca'nın anlattığı tarihi düşünüyordum. bu rekabetin tam ortasında kalmıştım.
okulun ikinci günü iyice karışıyordu. selin ve arkadaşları zorbalık yaparken, aras ve tolga bi anda birbirine girdi. tolga ve aras birbirine sinirli bakışlar atarken, bi anda tolga aras'ın yakasına yapıştı. "senin burda işin yok, vampir" dedi tolga tıslayarak.
aras da tolga'nın yakasına yapıştı. "senin işin de değil kurtadam, bu okulda kimin ne yaptığı" dedi sinirle. ikisi de birbirine öfkeyle bakıyordu, tam bi kaos. gözlerimi devirdim ve omuz silktim.
tam o sırada ayşe hoca geldi. "ne yapıyorsunuz siz? hemen bırakın birbirinizi!" dedi yüksek bi sesle. ama aras ve tolga birbirlerini bırakmadı. tam bi güç savaşıydı. gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım.
"bu ikisi büyük rakip klandan geliyo" dedi selin alaycı bi şekilde. "aras Kan-i Hilal Klanı'ndan, tolga ise Kurtuluş-i Haydar Klanı'ndan. bu yüzden birbirlerinden nefret ediyolar." gözlerimi devirdim ve tısladım.
ayşe hoca araya girdi ve ellerini havaya kaldırdı. "yeter! birbirinize zarar veremezsiniz" dedi. tam o anda bi şey oldu. ayşe hoca'nın elleri parlamaya başladı ve ikisini de ayırdı. herkes şaşkınlıkla bakıyordu.
"ne oluyo burda?" dedi tolga sinirli bi şekilde. "sen ne yapmaya çalışıyosun?" ayşe hoca'nın elleri hala parlıyordu.
"ben ayşe hoca, Cadıoğlu Klanı'ndan geliyorum. bu okuldaki düzeni korumak benim görevim" dedi ayşe hoca. herkes şaşkınlık içindeydi. gözlerimi devirdim ve omuz silktim.
tam o sırada ada yanımıza geldi. "ayşe hoca, teyzem olduğunu bilmezdim" dedi. herkes daha da şaşırmıştı. "sen bi cadı mısın?" dedi ada.
"evet ada, ben senin teyzenim ve Cadıoğlu Klanı'ndanım. bu okulda düzeni sağlamak için burdayım" dedi ayşe hoca. bu okulda neler oluyodu böyle? gözlerimi devirdim ve tısladım.
aras ve tolga birbirine sinirli bakışlar atarak uzaklaştı. ama bu savaşın burada bitmeyeceğini biliyordum. hem aras hem de tolga büyük klandan geliyordu ve ben tam ortadaydım. bu rekabetin içinde ne yapacağımı bilmiyordum.
okulda yaşananlar artık benim için dayanılmaz hale gelmişti. tolga ve aras'ın kavgası, selin'in zorbalığı, her şey üst üste geliyordu. kalbim hızlı hızlı atıyordu, nefes alamıyordum. gözlerimi devirdim ve tısladım. daha fazla dayanamayacağımı anladım ve bahçeye kaçtım. bi köşeye oturdum ve gözyaşlarımı tutamadım, ağlamaya başladım.
bi süre sonra adımlar duydum. ada ve ayşe hoca yanıma gelmişti. "berfin, iyi misin?" dedi ada endişeyle. gözlerimi devirdim ve omuz silktim.
"hayır, ada, iyi değilim. her şey üstüme geliyor. tolga ve aras'ın kavgası, selin'in zorbalığı... melez olduğum için her şey daha da zor" dedim ağlayarak.
ayşe hoca yanıma oturdu ve omzuma dokundu. "berfin, anlıyorum. melez olmak zor, ama bu seni daha da güçlü yapabilir. melezlerin de şansı var. geçmişte büyük bir melez kadın kahraman vardı. onun hikayesini duymak ister misin?" dedi.
gözlerimi sildim ve merakla baktım. "evet, lütfen anlatın ayşe hoca" dedim.
ayşe hoca derin bi nefes aldı ve anlatmaya başladı. "büyükannemden duyduğum kadarıyla, çok eski zamanlarda Leyla adında bir melez vardı. annesi vampir, babası kurtadamdı. herkes onu dışladı, ama o pes etmedi. güçlerini kontrol etmeyi öğrendi ve hem vampirlerin hem de kurtadamların saygısını kazandı. savaşlarda büyük kahramanlıklar gösterdi. en zor anlarda bile pes etmedi ve hep güçlü durdu. sonunda iki klanın birleşmesini sağladı ve barış getirdi. onun hikayesi, melezlerin de büyük işler başarabileceğini gösterir."
sözleri beni biraz rahatlattı. gözlerimi devirdim ve omuz silktim. "ama ben leyla gibi güçlü değilim" dedim.
ayşe hoca gülümsedi. "sen de onun gibi olabilirsin berfin. içindeki gücü keşfetmen gerekiyor. biz buradayız ve sana destek olacağız" dedi.
ada da bana sarıldı. "biz her zaman yanındayız berfin. birlikte her şeyi aşabiliriz" dedi.
gözlerimi sildim ve derin bi nefes aldım. "teşekkür ederim. sizin desteğinizle daha güçlü olacağım" dedim.
bu okulda yaşadığım zorluklara rağmen, içimde bi umut doğdu. belki de leyla gibi ben de büyük işler başarabilirdim. sadece inanmam ve güçlü olmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ GECE
ChickLitberfin fakir bi kız ama aslında melez vampirmiş. özel bi okula gidiyo, orda yakışıklı çocuk aras'la tanışıyo. selin diye bi kız berfin'e kötü davranıyo ve kavga ediyolar. hocalar da kaslı ve yakışıklı, onları uyarıyolar. berfin yeni hayatına alışmay...