Dövmeli çocuk

21 2 23
                                    

  Ders zili çalmıştı. Öğretmen sınıfa gelince herkes sırasına geçti.

-Günaydın çocuklar. Beni tanımayanlar için ben Seda Sayan, bu dönem sizin sınıf öğretmeninizim. Lise döneminizin başlamasını kutlarım. Bu sene umarım gerek sosyal açıdan gerek ders olarak hayırlı bir yıl olur. Hepinize başarılar dilerim. Sınıfa yeni gelenler oldu. Lütfen kendinizi tanıtın. Beyzanur lütfen kendini tanıtır mısın bizlere?

   Beyzanur büyük bir özgüvenle tahtaya kalktı ve kendini tanıtmaya başladı.

-Merhaba, ben Beyzanur. Özel Benjamin Kolejinden geldim. En sevdiğim renk pembe. Su aygırlarını çok severim çünkü ağızlarının rengi pembe ve çok tatlı. Buranın enerjisini çok sevdim. Umarım birlikte keyifli bir yıl geçiririz.😚

-Teşekkür ederiz, Beyzanur. Şimdi diğer arkadaşımızı tanıyalım.

   İçimde yaşadığım utanç ve karın ağrısını bastırmaya çalışarak tahtaya çıkmak üzere ayağa kalktım. Tam o sırada sınıfın kapısı açıldı ve uzun boylu, kaslı, kolundan boynuna kadar uzanan dövmeleriyle esmer, kömür rengi eşek gözleriyle sert bir bakışla içeriye bir "ERKEK" girdi. Ayakta olan tek kişi olan bana içimi eriten bir bakış attı ve tek boş olan arkamdaki sıraya-bir diğer başka çocuğun yanına- hızla yürüyüp oturdu. Sınıftaki kızların ona hayranlıkla,erkeklerinse kıskançlıkla baktığı çok belli oluyordu.

"Sana da günaydın Lucifer."Seda Hoca Lucifer'ın bu umursamaz sorumsuz tavırlarından bıkmıştı.

"Günaydın herkese" duygusuz bir tavırla cevap verdi sonunda ismini öğrendiğim dövmeli çocuk.

Kendimi tanıtmak için tahtaya çıktım:

-M-merhaba ben Kezbancannursu. İstanbul Menkul Kıymetler Borsası  Anadolu Sosyal Bilimler İmam Hatip Lisesinden geliyorum.Tanıştığıma memnun oldum.

  Konuşmam bittiğinde kimseye bakmadan hızlıca sırama geçtim. Diğer insanlar gibi havalı bir okuldan gelmemiştim. Sıradan bir mahalle okulu olan anadolu sosyal bilimler imam hatip lisesinden gelmiştim.

   Sırama oturduğumda Kai fısıldayarak:

-O okulu hiç duymamıştım. Buraya nakil olduğuna göre çok da iyi bir yer değil sanırım.

-Eh, kötü bir okul sayılmaz aslında,sadece ben oraya ait hissetmedim . Sosyal açıdan,anlarsın ya.

-Haa, seni üzdüysem üzgünüm şekerim. Ah senle böyle samimi konuşmamda sorun görmezsin değil mi? Ben ee, şeyim de. Yönelimim farklı.

-Çoktan anlamıştım zaten utanmana gerek yok Kai. Seni yargılayacağımı düşünme lütfen. Birlikte iyi geçinelim😊

Beklenmedik bir şekilde daha ilk günden bir arkadaş edinmiştim bile. Üstelik buradaki erkekler de kızlar da oldukça hoş görünümlüydü, onların yanında kendimi bir nebze ezik hissetmedim desem yalan olur.

 

 

BALLI LOKUM (TURKİSH DELİGHT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin