Bu bir DabiHawks FanFic'idir

5 0 0
                                    


Helloo! Bugün nedense bir değişiklik yapmak istedim ve bir İngilizce fanfic çevirdim. DabiHawks sevenler okuyabilir. *Dabi bir ProHero olarak kurgulanmıştır. ⁓ SMUT içerik⁓


⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈⨈


MÜZİĞİ HİSSET


3. Dereceden ProHero'lar ve Hawks, Keigo'nun yirminci doğum günü için dördüncü içkilerini bitirirken, özel karaoke odasındaki neon ışıklar havayı belirliyor. Mirko ve Ryukyu partiden çoktan ayrılmışlardı ve iki aşığı VIP odasında yalnız bırakmışlardı.

Keigo daha önce sadece birkaç kez içmişti ama artık yasal olarak içki içebildiğini düşünürsek Rumi onu savurganlığa ikna etmişti. Sonuç olarak, o ve Touya deri kaplı kanepeye sarılırken sarhoş bir şekilde kıkırdayıp duruyorlar.

"Doğum gününün tadını çıkarıyor musun, kuş?" Touya, umursamaz bir şekilde kolunu Keigo'nun omzuna atmak için uzanıp onu beceriksiz ve özensiz bir şekilde kucaklamaya çekerken sinsi bir sırıtışla hakaret ediyor.

Keigo kıkırdayarak , "Ah, kesinlikle senin o berbat şarkı söylemenden çok keyif aldım," diye kıkırdadı ve Touya'nın boynuna burnunu sokup çenesine birkaç yumuşak öpücük kondurdu. (Bu işler kesinlikle iyiye gitmiyecek.)

"Hey! Rumi çok daha kötüydü," diye karşılık veriyor Touya, yarı şaka yarı ciddi "'pire torbasında' iyi iş çıkardığımı sanıyordum."

Keigo, "Çünkü menzilinde yaptığın tek şey bu," diye iç çekiyor ve Touya, bulanık görüşüyle ​​ona göz kırpıyor.

"Sen nesin, Glee kulübü koçu musun?" Touya homurdanıyor ve Keigo şakacı bir gülümsemeyle omuz silkiyor ve Toya'nın onu kaba bir şekilde itmesine neden oluyor. (Ne yazık ki sarhoş gücüyle yanlışlıkla Keigo'yu kanepenin diğer ucuna kadar iter.)

Keigo, "Aaa... hadi Touya," diye kibirli bir edayla sızlanıyor ve dört ayak üzerinde kanepenin üzerinde erkek arkadaşının yanına doğru sürünüyor. Touya gözlerini devirip uzaktan kumandayı almak için öne doğru eğilirken Keigo usulsüz bir şekilde üzerine atlayıp onu kanepeye yan yatırdı. (O ooo)

Touya gözlerini kırpıştırıyor, karanlığın ve titreşen gökkuşağı LED'lerinin arasından baktığında Keigo'nun onun üzerinde durduğunu, elleriyle omuzlarını kavradığını ve yüzünde şeytani bir sırıtış olduğunu görüyor.

Touya, Keigo'nun yüzünün yan tarafını avuçlamak için uzanırken, "Siktir," diye mırıldanıyor, başparmağı çenesindeki sakalda geziniyor. Eli aniden Keigo'nun atletik kompresyon gömleğinin yakasındaki bir avuç dolusu kumaşı yakalamak için hareket etti ve dudaklarını birbirine bastırırken onu aşağı çekti.

Hawks öpücük sırasında inleyerek anında eridi ve Touya partnerinin tüm ağırlığının üzerine çöktüğünü hissederek inledi.

Birbirlerine sürtünürken Touya, " Tanrım , Kei," diye ofluyor. "Kapı kilitli?"

Keigo'nun tüyleri uçuşuyor, sandalyelerden birini kapı koluna yaslayacak şekilde hareket ettiriyor ve kapıyı sıkıca kapalı tutuyor. Bu sayede kesintiye uğramazlar.(basılmazlar)

Keigo, tutkulu öpücüklerin arasında, "Şimdi oldu," diye karanlık bir şekilde kıkırdadı.

Dudakları yeniden birleştiğinde Touya'nın dili hevesle Keigo'nun ağzına kayar, Mavi Alev kahramanının dili kanatlı Pro'nun ağzının çatısını sıyırır. Keigo bu his karşısında neredeyse nefesi kesildi, kendi dili çaresizce erkek arkadaşının diliyle iç içe geçmişti. Kalpleri çarpıyor, her iki adam da özlem dolu öpücükler arasında nefes nefese kalıyor, her biri bir öncekinden daha yüklü.

MHA *Ortaya karışıkWhere stories live. Discover now