خەریکی دروستکردنی خواردنێک بووی بە سۆز و خۆشەویستیەکی زۆرەوە کەوا چێژت لە دروسکردنی خواردنەکە دەبینی..
ن/ت: دڵنیام زۆر خۆش دەردەچی هیوادارم ئەپا بە دڵی بێت..خواردنەکەت ئامادە کرد و مێزەکەت بە شێوەیەکی زۆر جوان ڕازاندەوە تاوەکوو جۆنگکوک بەتەواوی ئارەزووی خواردن بکات..دواتر چوویتە سەرەوە بۆ لای جۆنگکوک ..
ن/ت: ئازیزەکەم..!؟ لەدەرگات دا
جۆنگکووک: بەیبی چ پێویست بە لە دەرگا دان دەکا وەرە ژوورەوە...
ن/ت: باشە ئەپا وەرە با بچین خواردنەکەمان بخۆین تا سارد نە بۆتەوە..
جۆنگکووک: وای بەیبی بە دەستەکانی خۆت خواردت بۆم ئامادە کردووە..؟!
ن/ت: بێ گوومان.. جا خۆ ئەوە یەکەم جارت نییە خواردنی دەستی من بخۆیت...
جۆنگکووک: وایە بەڵام وا هەست دەکەم ئەمجارە خۆشترینیانە بۆنەکەی ماڵەکەی پڕ کردوە بۆنی خۆشەوستی دەکەم ئایە تۆ جادوو گەریت یان چی...
ن/ت: بۆچی ئەو قسەیە دەکەیت..؟!
جۆنگکووک: وەک بڵێی جادووت لە من کردووە ئەوەندە خۆشمدەوێی بەیبیە جوانەکەم..
ن/ت: وای ئەپا بۆ ساتێک منت ترساند..دەی با بڕۆین..چوونە خوارەوە نزیکی مێزەکە بوونەوە..
ن/ت: بە دڵتە ئەپا..؟!
جۆنگکووک: واو بەبیبی بەڕاستی ئەوە وام لێ دەکات قاپەکانیش بخۆم زۆر جوان ڕازادراوتەوە ..خۆ من وتم ئەمڕۆ خواردنەکەت جیاوازە...
ن/ت: ئەپاکەم زۆرم خۆشدەوێی..
جۆنگکووک: من زیاتر بەیبی..
ماچێکی بچووکی لێوەکانت کرد وە وتت.. ئەوە ماچی بەر لە خواردن بوو تا ئارەزووی خواردنت کا دروست بێت...زەردەخەنەت کرد
جۆنگکووک: ئێستا هەست بە برسێتی دەکەم.. بەڵام برسی گێلاسەکانتم نەک خواردنەکە...سوپرایزێکم بۆت هەیە بەیبیەکەم..لەبەر دەمی خۆی وتی
ن/ت: شتێکت وت..؟
جۆنگکووک: نەخێر تەنها وتم زۆر خۆش دیارە..
ن/ت: کەواتە با دەست بە خواردنەکەمان بکەین...
تێپەڕاندنی کاتخواردنەکەتان خوارد تۆش خەریکی کۆکردنەوە مێزەکە بووی و پاشان چویت تا قاپەکان بشۆیت..
POV.Y/N:
کاتێک خەریکی قاپ شۆردن بووم هەستم بە دوو دەستی گەورەو گەرم کرد لەسەر کەمەرم کەوا خەریک بوو وردە وردە لێم نزیک دەبویەوە و لەباوەشی دەکردم هەستم بە چرپەیەک کرد لە بن گوێم..
End.POV
جۆنگکووک: بەیبی
ن/ت: کاتێک گوێم لە دەنگی بوو ئاڕاستەکەی خۆم گۆڕی و ڕوی خۆم وەرگێڕا بەڵام ئەو زۆر نزیک بوو لێمەوە هەناسە گەرمەکەی بەر ڕووخسارم دەکەوت...
ن/ت: ئەپا بەم حاڵەوە چی دەکەی لێرە...؟!
جۆنگکووک: تۆ واز لە من بێنە...پێت چۆنە یاریەک بکەین من دەبمە ڕاوکەرەکە تۆش ببە بە ئامانجەکەم..
ن/ت: چی تۆ بەم حاڵەوە دەتەوێ یاری بکەیت..؟! نەخێر شتی وا چۆن دەبێت من ڕێگە بە وە نادەم..
جۆنگکووک: بەیبی ئەم یاریە هیچ ئازار بە قاچم نا گەیەنێت تەنها چەند جۆڵەیەکی کەمە و چێژێکی زۆری هەیە..
ن/ت: تێناگەم مەبەستت چیە..
جۆنگکووک: کاتێک دەستی پێ کرد خۆی تێدەگەیت..تۆی لە باوەش گرت لەو کاتەدا شۆک بوییت چۆن توانی لە باوەشت بگرێت بەو حاڵەوە...
ن/ت: ئەپا چۆنــ.... نەی هێست قسەکەت تەواو بکەی دەستی خستە سەر دەمت..
تێبینی: جۆنگکووک خۆی وا دەردەخست کەوا توشی ڕووداوی هاتوچۆ بوە بۆ ئەوەی سوپرایزێک بۆ ن/ت بکە واتا ناردوویەتیە کەوەر بە کورتی...🙂😂
گەیشتنە ژوورەکەتان..شۆک بوویت کاتێک بینیت کەوا زۆر بە جوانی ڕازاندراوەتەوە
جۆنگکووک: بە دڵتە بەیبی..؟!
ن/ت: چـ چـ چۆن کەی ڕازاندتەوە..؟!
جۆنگکووک: لە ئێستا دا ئەوە گرینگ نیە پێویستە دەست بە یاریەکەمان بکەین..ئامادەی..؟
ن/ت: بەڕاستی من لە شۆم دام بەڵام بەڵی ئامادەم بزانم ئەم یاریە چیە..جۆنگکووک: تۆی خستە سەر بێدەکە و وردە وەردە نزیک دەبویەوە لێت وە وتی ئێستا دەست پێدەکات بەیبی
ن/ت: تێناگەم ئەمە چی یاریەکە..جۆنگکووک تیشێرتەکەی داکەند و وەک گورگێکی برسی لێوەکانتی ماچ دەکرد تۆش وەڵام دانەوەیەکەی ڕاستەوخۆیانەت هەبوو بۆی وەک ئەوەی هۆشت لە دەست دابێت لەو کاتەدا بە تەواوی مەستی کردی ماچەکەی و تۆی بردە خەیاڵێکی تر ئەم ماچەتان هەر بەردەوام بوو و قوڵتر و قوڵتر دەبویە....🫦
«کـــۆ تـــا یــــی»
YOU ARE READING
In the night of September...« کۆتایی هاتووە »||🔚
Krótkie Opowiadaniaوەسف: ن/ت: تەمەنی 22 ساڵە وە بە خۆشەویستی هاوسەر گیری لەگەڵ jeon jungkook کردووە و ەهەروەها لە پیشەسازی دەرمان کاردەکات جۆنگکووک: تەمەنی 26 ساڵە و بۆماوەی 1 ساڵ کڕەشی لەسەر ن/ت هەبووە دوای 1 ساڵ خۆشەویستی هاوسەرگرینا کردوە وەهەروەها پیشەکەی بەڕێو...