Aq sudah lama memendam perasaan dengan seorang ..Jiran tetangga aq di kampung...umur dlm 50an..bekas anggota askar membuatkan aq berahi bila bertemu dengan dia..Dia yang mesra di panggil abg lie...amat peramah Dan ringan tulang..suka membantu orang kampung termasuk keluarga aq..Suatu hari aq bernafsu seks yg amat sangat hingga aq tak mampu menahan gelora seks yang melanda...kebetulan hari yang sama aq ada urusan dengan abg lie Dan aq pergi ke rumahnya..Dan nasib menyebelahi aq bila abg lie ada di rumah sedang menyiram pokok di belakang rumahnya...Aq memberi Salam Dan Salam aq di sambut..aq terpaku seketika bila aq melihat abg lie yang hanya berseluar askar yg fit tanpa berbaju..
Menampakkan susuk tubuhnya yg tegap Dan mantap...tambahan pula kelihatan bonjolannya yang membuak membuatkan mata aq tertumpu di situ...tanpa aq sedar...aq di tepuk bahu bila aq terdiam kaku bila di Tanya dengan abg lie...Tengok apa smp khusyuk benor abg lie tengok?sampai abg Tanya pun tak sedor?eh ...sorry sorry...ni abg lie...aq Mula bersuara ...menyatakan urusan aq bersama abg lie...Abg lie mengngguk faham Dan aq hanya Memandang bonjolan abg lie tnpa aq sedar..tingkah laku aq di sedari abg lie...Abg lie menegur aq sambil tangan nya menyentuh bonjolan nya membuat aq bertambah ghairah melihatnya...Lihat la tu .!!asyik betul?!huhu...ni saya ada hajat nak minta tolong Abg lie..tp saya segan?tolong apa tu..?Saya minta maaf awal2 klu permintaan saya ni...tak dpt di tolong..Saya nak minta Abg lie belanja aiskrim..Boleh?La...tu je...ingatkan apa la tadi...Boleh je...Serius la?tapi ni aiskrim lain Abg lie?Lain kenapa lak?aiskrim kat kedai kan...vanilla ada ..colkelat ada?Bukan yg itu?aq Mula berkerut dahi...!!hahah...Tau la...aiskrim ni kan...!!Abg menunjukkan bonjolan nya ke arah aq...Eh..eh..Abg lie tau...Boleh ke?
Eh Tau la...abg lie faham Dan dah tau bila zam tengok terus tmp ni Dari tadi...Ye ye...nak sangat abg lie...bila abg lie leh belanja?Bile nak nya?kata abg lie...Sekarang la ...plsss...aq mula merayu...Haha...erm...ok..jom masuk rumah...aq membontoti abg lie masuk ke dlm rumah..setelah pintu di tutup...abg lie berkata ..Abg nak ke tandas dulu..zam Duduk la di kerusi tu dulu ya..Aq angguk Dan melihat Abg lie menuju ke tandas...aq lantas menuju ke tandas Dan aq menolak pintu tandas Dan melihat Abg lie sedang membuka seluarnya...aq terus memeluk Abg lie Dari belakang...?Eh...napa ni..?Zam bukakan kan ek...?aq membuka seluar abg lie yang separuh terbuka itu...dan juga underware abg lie....terpancul la konek abg lie separa keras menguit nguit...aq memegang Dan membelai konek abg lie...sambil aq menyiramkan air Dan membersihkan nya....Dan aq terus mengolom konek abg lie...argh..argh...pergh...sedap zam...!!aq memandang abg lie...Dan mengolom koneknya ...keluar masuk dlm mulut aq....Terima kasih abg lie...sedap...!!suka tak?suka. Sangat abg lie...!!klu suka ..Hisap lagi...Aq terus memasukkan koneknya ke dlm mulut aq... deepthroot...hinggala...abg lie...mengerang keras kerana kenikmatan....Pergh...pandai ko kolom zam...nikmat gila...Kolom lagi...Tangan abg lie...ligat membelai rambut ..leher Dan badan aq...Buka baju !kata Abg lie...Aq bingkas bangun Dan aq membuka baju Dan seluar aq tanpa di minta..aq membogelkan diri aq...Wow...Abg lie...meraba badan aq..Dan tetek aq...hinggala...aq merengek keenakkan bila puting tetek aq di isap..
Argh ..argh ..sedap abg lie...nak lagi...erm...erm...Lidah abg lie terus leher Dan bibir aq...aq di kuncup Dan aq membalasnya dengan lidah..lidah bertemu lidah...membuat aq bertambah ghairah...
Sedap Abg lie..best...Suka ?suka sangat ..Abg lie nak jolok?boleh..?Boleh..boleh..boleh sngat....Serius?ya ya..abg lie...Plsss...FUck me...
Yuk mandi dlu...Erm...Aq Dan abg lie..mandi bersama Dan aq di tinggalkan di tandas kerana aq perlu membersihkan sesuatu...Abg lie tunggu di bilik ya...Bilik tepi dapur...Ok ok ..Abg lie berlalu Dan aq cepat cepat membersihkan diri Dan setelah selesai..aq terus ke bilik yg di suruh...Aq masuk ke dlm bilik Dan aq melihat abg lie sedang duduk di kerusi sambil menghisap rokok..
Aq terus mengcangkung Dan mengolom konek abg lie...Argh ..pergh ...sedap koloman zam...ni la pertama kali abg lie dapat kenikmatan ini...Betul ke abg lie..?ye zam...betul...?Dalam lagi ...sampai abis ..urgh..yes..yes...tahan syg ..oh yes ...
Aq melanjutkan koloman aq...aq di tarik ke atas Dan aq berkuncup bibir Dan asap rokok di hembuskan ke mulut aq...aq kenikmatan....aq di dukung Dan aq di baringkan ke katil...argh..argh...ermm...enaknya...tubuh aq di ratah abg lie...Dan kaki aq di kuak...Dan...chit!!chit...gila sedap abg lie ..umpp.
Suka ek.?ye ye...first time di jilat ni abg ...?Jilat lagi abg ..Lubang jubo aq..di jilat abg lie...Abg lie menunjukkan kehebatan nya...hingga la aq merengek...Fuck me..fuck me abg lie ..plsss....
Abg lie menguakkan kaki aq lebih luas Dan...pulp...Tusukan padu menusuk ke lubang aq....Argh...abg lie...Kuncupan mesra aq perolehi dari abg lie...Suka syg...suka Abg lie...nikmat...Puaskan abg lie ya syg...!!Ya abg...Saya milik abg...Oh yes...bagus...Zas..zas...abg lie Mula menghayunkan konek nya keluar masuk ke dlm lubang jubo aq...Argh...nikmat lubang ko zam...ketat siot...pap..pap...Kemut syg ..oh yes..lagi syg....Yes ..yes...sedap abg lie...lagi ..lagi...jgn stop......
Aq di henjut pelbagai aksi selama sejam...Dan pancutan pertama tepat di lubang aq....Dan abg lie meneruskan henjutan bila aq meminta lagi...Dan pancutan kedua berakhir di mulut aq...air mani nya yg Masih bnyak...aq telan semuanya..