Aq entah kenapa terasa ingin mengambil angin petang di RNR berdekatan dengan rumah aq ...jarak yang dekat aq sudah sampai di rnr ..aq berjalan jalan sambil menghisao rokok sambil mata memandang kiri Dan kanan....aq melalui deretan lorry kontena yg parking di tepi jalan..aq berjalan hingga la aq terdengar seseorang memanggil...Dik...ada rokok ?minta sebtg?Aq menoleh ke kiri Dan aq baru ternampak ada abg driver lorry memanggil aq Dari dlm tempat driver Lori..memandangkan lorry yg agak tinggi aq menonggak ke atas...?Ada abg?!Tinggi betul abg. .Alang Alang. .boleh naik ke dlm lorry Abg sekejap?Erm...boleh. Janji ada rokok...Sini dtg sebelah kiri..!!aq terus ke pintu sebelah driver Dan aq di sambut dgn abg lorry.setelah masuk Dan pintu di tutup...Aq memberikan
Rokok ke abg lorry tadi dengan selambanya aq berkata...saya belanja rokok ni...abg belanjaa rokok abg jugak...abg tadi mengambil kotak rokok Dari tangan aq smabil menjawab...Kalu ada rokok..tak la abg minta ngan kamu ni..?ala bukba rokok ni ..rokok abg dlm seluar. ?!!hihi. Aq tertawa...Oh ..yang ini ..!?Abg lorry menunjukkan rokok yg di tengah nya...sambil dia menyalakan api rokok...dia mengeluarkan rokok nya di dlm seluarnya ..terpancul la rokok nya yg sudah mengeras ..mencanak keluar Dari seluar nya....sambil menghembuskan asap rokok nya...abg lorry tadi menarik tangan aq lalu di letakkan di rokok nya....Nah .abg belanja...tunggu apa lagi..isap la...Aq memandang muka abg lorry Dan aq terus menunduukan muka aq Dan terus ...umppp...rokok abg lorry terus terbenam dlm mulut aq...Argh ..sedap sial....Ang lorry Mula menggoyangkan pinggulnya ..aq turut beraksi dengan tangan. Aq meraba raba badan nya...Dan membuka seluarnya...abg lorry membiarkan apa aq lakukan. ..Dan...aq berjaya membogelkan Abg lorry setelah abg lorry itu sendri...membuka bajunya . ..
Sedap ko kolom...aq smp nak pancut...Abg pancut la ..dlm mulut.. nanti Sy kolom lagi. .Nak abg pancut ek. ..boleh ..tapi abg nak jolok...Boleh boleh...aq terus membogelkan diri aq Dan terus mengolom konek nya dengan rakus...oh yes ..yes...dlm lagi syg. Aq di tusuk dlm dlm ..di tarik Dan. Di tujah lagi hingga la terasa hangat di kerongkong...ternyata abg lorry sudah terpancut ..aq menelan abis. .Pergh...mantap la...isap terus syg. ....abg nak ko kolom bagi keras....Aq mengolom Dan tak lama apa tu ..konek abg lorry Kian mengembang ...Mmg ko pandai kolom la syg ..pergh..keras molek...tangan abg lorry memegang kepala aq...Dan ..satu hayunan laju bertubi Tubi dlm mulut aq Dan terbenam abis ke pangkal..abg lorry memeluk badan aq...lalu di angkat badan aq ...Dan di bawa ke belakang...ternyata di belakang ada tilam bujang ..aq di telentangkan dengan tubuh tindih menindih...abg Lori beraksi ..meromen badan aq...hingga tak terasa..konek abgory sudah berada dlm lubang aq....Argh...ketat lubang ko...Abg Lori bangun dengan kali aq di kangkang kan seluasnya...Tahan ya syg ..abg susah nak berkerja....Erm...ya abg ..argh..sedapnnya ....Pap...pap..pap...henjutan padu bertubi Tubi dengan. Pelbagai aksi ...suara ngerangan kedengaran.....Sejam bertarung....abg lorry hanya nya muntahkan air maninya ...aq terus memeluk Abg lorry merengek minta di fuck....sambil ketawa..abg lorry terus menggoyangkan pinggulnya Dan kalu ni..aksi di rakam...Abg lorry menutup muka aq...tapi aq menolak nya...àq minta di rakam sepenuhnya...
Abg lorry tersenyum.....kali ni...aq yg neralah bila aq tidak mampu untuk bertahan setelan aq di lenjan berjam jam oleh Abg lorry...
Aq memohon untuk berbakti kepadanya....Abg lorry menerima aq tapi sebagai hamba seks pemuas nafsu nya....Aq menerima tawaran abg lorry....Aq di minta memanggil nya dgn panggilan tuan...Sebelum aq di benarkan pulang...aq di minta dtg ke rnr pada esok pagi...kerana dia akan melalui rnr di sini esknya ...Aq setuju....Aq pulang ke rumah ..berehat Dan aq tidak.sabar menunggu hari esok....Aq bangun awal...tepat ja 7pagi..aq sudah terpacak di rnr menunggu tuan aq....Ternyata ...Abg lorry smp lebih awal....Lorry di parking di tempat biasa...Dan aq di pelawa naik....bila pintu di tutup abg lorry terus me nerkam aq...Aq dah tak tahan ...mmg ketagih seks dengan ko....Ya tuan...saya jugak...tubuh Sy milik tuan....Aq terus di bogelkan Dan aq di ratah di depan seat depan tanpa menghiraukan cuaca yg terang menerangi kaw itu....Setelah sejam di ratah....aq di arah keluar menuju ke toilet....aq terus ke toilet Dan memilih shower yg hujung...aq siap berbogel tanpa di kunci pintu...Selang 10m...Ang lorry smp Dan terus merangkul aq....Tapa di sedari...pintu terbuka...Dan ternyata ada sepasang mata melihat...pap.terdengar pintu tertutup..
Abg lorry menoleh ke belakang ..alamak...kalu ye pun...kunci la pintu...nasib baik aq je yg nampak....rupanya org tadi merupakan rakan abg lorry tadi ..tanpa di pelawa ..rakan abg lorry terus mendapatkan aq..lalu di masukkan koneknya d mulut aq...Brg sedap ke share bro?hahah...on ja...aq di fuck bergilir gilir...Dan aq di bawa ke lory rakan abg...Aq di ratah rakus dengan rakan abg lorry ...papa aq panggilan ya...Ang lorry Duduk d sebelah sambil menghisap rokok ...bergilir gilir dengan papa...Dan aq jugak...aq merasakan kelaina. Bila menghisap rokok yg di berikan...semakin bnyak di isap...aq semakin gersang ...Aq hilang arah hingga la aq merengek rengek dengan abg lorry meratah aq....Tuan..papa...fuck saya .
Pls..
Fuck laju laju...hahaha...dah horny gila budak ni...Bro...jom...double fuck...Ayuh...Aq di fuck double...dengan rakus Dan ganas...aq kenikmatan....
Aq horny gila hinggala aq mengikuti tuan Dan papa...aq mengikuti tuan hingga ke rnr seremban..aq di tinggalkan di situ Dan papa mengjemput ku...sepanjang perjalanan...aq asyik mengolom Dan menjilat papa yg sentiasa berbogel di dlm lorry....smp tak sedar aq sudah smp di Penang... See waktu papa loading ka batangnya...rakan rakan di port melihat aq...tanpa pala sedar...aq di fuck bergilir gilir....papa hanya mengetahui sejam selepas kerjanya selesai...papa tersenyum....Papa hanya melihat aq di ratah sambil mereka ketawa Dan menghisap rokok beraksi ramai....papa terpaksa delay perjalanannya kerana masalah shipping...lalu aq di bwk papa ke rumah pekerja di area belakang ...di situ. ...papa meminta izin dengan salah seorang rakannya untuk menumpang rehat...sebagai habuan aq di jadikan hamba seks rakannya...Dari berdua...semakin ramai berkumpul....papa begitu ceria bila di suakan rokok....aq jugak tidak ke tinggalkan malah lebih bnyak aq isap ...aq semakin horny....Papa..papa....fuck me....Ye syg. .ramai akan fuck syg...layan diorang ya...turn papa di dlm Lori nnti...Time ni..time diorang....Aq menoleh ..ternyata...ramai sudah berkumpul ...pelbagai bangsa Dan saiz konek....Aq di fuck berganti ganti...hingga la masa tidak mengizinkan. ....Aq melayan 2 konek sekaligus...Bila masa berakhir....ternyata aq sudah melayani 30 orang Dan kebnyakan adalah Pakistan ..Nepal Dan Bangladesh....
Bagi menutup seisi seks berramai ramai...papa..rakannya..Dan supervisornya..melunyaikan lubang aq....kali ni..3 btg masuk dlm lubang aq..atas permintaan aq....Aq memuji kehebatan mereka....kesemuanya .memancutkan dlm.lubang aq..
Dan sepenuhnya..di dlm bekas minuman...
Setelan penuh...aq minum.air mani mereka di.hadapan papa...
Aq di ikat Dan di bwk ke dlm lorry papa....bila bergerak nya lorry ..aq di pak sa mengolom konek papa...segala air aq telan...air kencing..air mani papa ..aq telan semuanya....Aq smp ke tmp asal aq..tengah malam nya...di sana ..papa mengambil nombor phone aq..
Dan akan menelefon aq. Bila papa dtg ke sini...aq di beri beberapa keping Dan dua peket plastik ...bahan yg menyebabkan aq gerang gila...
Sebelum papa bergerak...aq meminta di fuck lagi.
Tapi di tepi lorry....permintaana aq di tunaikan...selamba papa fuck aq di tepi lorry...Aq bangga dengan aksi aq melayani papa..bila ada mata memandang ...setelah selesai...aq memohon untuk mengikuti papa pulang...Papa izinkan..sepanjang jlan aq melayani papa...hingga smp 4 hari berturut turut...Aq pulang setelah 4 hari Dan menyambung tugas aq dengan tuan sebaik turn Dari lorry papa ...
Aq terus naik lorry tuan....sejam aq difuck ..papa.memaksa aq mengikuti nya ..aq hanya smp di rumah 5 hari kemudian ...
Aq sudah sah menjadi hamba seks mereka berdua....
Aq tidak menyesal malah aq suka Dan ketagih....
Aq tidak betah berada di rumah...pabila aq terus menelefon papa 2jam aq di rumah...meminta papa mengambil aq....tanpa aq sangka ..papa sudah berada di depan rumah...
Aq terus di terkam Dan di bogelkan....2 jam .melayani papa...papa mendukung aq yg masin berbogel ke dlm lorry...dlm keadaan konek papa dlm lubang aq...papa membawa lorry smbil menghenjut lubang aq...selama.aq bersama papa...konek papa tidak lekang di dlm lubang aq...
Kerana. Nikmat seks bersama papa Dan tuan ...lorry mereka menjadi rumah aq...di situ...tiada pakainan...air mani air minuman aq. ..
Aq bersama mereka berbulan bulan Dan aq ingin tetap bersama mreka selagi lubang aq di perlukan...
Aq jugak rela di jadikan sumber duit aq di minta melayani seks abam lorry yg lain Dan ternyata aq di bagi bayaran. .aq tidak marah malah aq galakkan lagi...tapi dengan syarat aq wajib di layani oleh papa setelah aq abis melayani seks abam lorry lain...
Papa mematuhi kehendak aq ..malah lagi rakus Dan ganas melayani seks ..ternyata papa bernafsu melihat aq di ratah orang lain..sejak itu ..setiap abam lorry Dan lelaki yg aq layani ..aksi seks aq Rakam secara rahsia Dan aq serah kepada papa.
Papa makin ghairah melayani tubuh aq. ..
Aq syg papa...Dan akan taat setia dengan batin seks papa ..
Papa akhirnya akur ..dengan menikahi aq sebagai hamba seksnya ...Dan aq terus melekat bersama papa ..
Indahnya seks bersama papa...