chapter eighteen

94 9 33
                                    

saçlarımı havludan sıyırmış, omuzlarıma dökülmesine izin vermiştim.

banyonun buğulu aynasının önündeki tarağı alarak saç aralarımda gezdirerek taramaya başlamıştım.

keyfim yoktu, oldukça cansız hissediyordum. dizlerim titriyor, başım ağrıyordu.

Taehyung'un engelimi kaldırmasının üzerinden iki koca hafta geçmişti.

onu ne okulda ne okul dışında hiçbir yerde görmemiştim.

hem finallerimin gelmesi hem de bunu kafaya takmam dolayısıyla sanırım hasta olmuştum.

ses tonum değişmeye başlamıştı.

tarağı yavaşça beyaz mermere bırakırken ellerimle de destek alırcasına tutunmuş ve başımı öne eğmiştim.

birkaç haftadır olağandışı şeyler yaşıyordum, Taehyung bir katildi.

neden yaptığı ve nasıl yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu ama babamın işi ve onun haberi olmasa da bildiğim birçok şey vardı bu konu hakkında.

bu zamana kadar Taehyung gibi birçok erkekle çıkmıştım ama bu sefer durum farklıydı.

Taehyung bana yüz bile vermiyordu.

kuruyan dudaklarımı birbirine bastırmış, aynanın yanındaki dolaptan vazelin çıkararak dudaklarımı yumuşatmıştım.

aynadan kendime bakmış, saçlarımı hızlıca hallederek odama ilerlemiştim.

neredeyse mimarlarla aynı kullandığımız çantayı bir elime, kendi çantamı diğer elime alarak hızlıca evden çıkmıştım.

arabamın sağ koltuğuna çantalarımı bırakmış, arabanın içerisinde bulundurduğum rujumu tazeleyerek yola koyulmuştum.

bugün finaller hakkında bilgilendirme yapılacaktı, haftaya başlıyordu.

-

"bitti mi yani şimdi?"

Lalisa, Taehyung'la olan mesajlarımızı okumuş, telefonumu bana uzatmıştı.

"bitti,"

"sanırım." yutkunmuştum.

boğazımı yakan bir sıvı geçmişti.

"finaller yaklaşıyor, sınıfta kalmak isteyeceğini hiç sanmıyorum. bu hafta kesin gelir okula."

"umarım." boynumu geriye atarak derin bir nefes  vermiştim.

sürekli eğilerek çalışmaktan artık omuzlarım ve boynum ağrıyordu.

Lalisa içeceğinden bir yudum alırken omuzlarımı ve boynumu elimle sıkmaya çalışıyordum, yandaki banktan birkaç kişi ise fısıldaşıyordu.

istemeden kulak misafiri olmuştum.

"baksana, geldiler."

onlar ve bahçeden birkaç kişi de aynı yere baktığında fısıldaşmalar artmıştı.

okulun önüne iki araç park edilmiş, içerisinden üç kişi okul kapısından girmişti.

Jungkook, Jimin ve Taehyung.

Taehyung, en arkalarından ilerlerken boynunu sağa sola yatırarak kıvırıyordu.

gergin görünüyordu.

elim boynumda kaldığında yavaşça aşağı süzülmüştü.

Lalisa ise içeceğinden aldığı yudumu yutarken gözleri onlardaydı ve birkaç kez öksürmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

keep this secret between us ❧ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin