chiuwly_1
Selam, neden okula gelmedin?
7_yeonn4hy
Seni hiç alakadar etmez, arkadaşlarımı çaldığın için teşekkür ederim.
(7_yeonn4hy kişisi sizi engelledi)
chiuwly_1
Cidden beni engelledin mi? Sana cidden dünyanın kaç bucak olduğunu göstermem lazım.
chiuwly_1 çevrimdışı
Evde uyumaya çalışıyordum, hiç birşey yiyemiyordum, iştahım yoktu. Acaba cidden intihar mı etmem gerekiyordu? Yoksa kalan tek arkadaşım Pharita için yaşamam mı gerekiyordu? Off herşey çok karmaşık. Buldum! Ama ilk önce pharita'nın okuldan çıkmasını beklemeliyim. Zaten zile 3 dakika falan var. Genelde okuldan çıkımca benim evime gelir. Kapı çaldındı. Bu pharita olmalıydı. Ve oydu da.
Pharita
Nasılsın bebişimm
Ahyeon
İyiyim ama bu zorbalardan kurtulmak için bir planım var. Ben intiha-
Pharita
Neyy?
Ahyeon
Yahu bi dinle! Ben intihar etmiş gibi gözükeceğim ve sende bunlara katlanamayıp intihar etmiş gibi gözükeceksin. Böylelikle birlikte Japonya'ya kaçıcaz.
Pharita
Timamm ben eve gitmiş gibi yapayım sende kendini asmış gibi yap bende evde kendimi asmış gibi yapıcam ve Japonya'ya kaçıcaz.
Ahyeon
Evet tamda bunu yapıcaz. Al sana ip evinde tabure vardir zaten. İpi tavana bağla tabureyi devir allıkla boynuna iz yap biraz morda ekle.
Pharita
Valla sen zeka sıçıyorsun. Hemen eve gidiyorum.
Ahyeon
Bu arada benim Japonya'da evim var hatta fotografını göstereyim sen oraya gel.
Ev:
Pharita
Kardeşim valla yaşıyorsun bu hayatı! Ben kaçarr!
Pharita'nın gitmesiyle halatı tavana bağladım ve yere devirdiğim tabureyi koydum. Telefonumuda kapattım ki Chiquita denen salak bana ulaşamasın. Boynuma iz yaptım ve evden çıktım. Kapıyı kilitlemedim ve anahtarı kapının önüne bıraktım. Incheon Havaalanına gittim. Zaten Japonya vatandaşlığım vardı hatta kimliğimde vardı. Japonya'da ismim YUI MIYANO japon isimleri çok garip ya. Aslında pharita'yı kardeşim gibi gösterebilirim, zaten benziyoruz. O benden büyük olduğu için ablam gibi davranır. Zaten aynı evde yaşayacağız. Havaalanına geldim ve Pharita'yı buldum. Onunla koltuklarımız yanyanaydı. Pharitanın da vatandaşlığı vardı ama ona soy ismi bulamamıştık. İsminin REI MIYANO olmasına karar verdik. Artık ben Yui Miyano'ydum, o ise Rei Miyano'ydu. Sonunda huzur içinde yaşayacağız dedim ve gözlerimi kapattım.
[BÖLÜM SONU]
SINIR: 2 vote, 5 yorum, 8 okunma ♡♡
+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram / Chiyeon
FanfictionAhyeon ona instagramdan yazan kızın karşı sınıfındaki zorba olduğunu nereden bilebilirdi ki? [YARI TEXTING]