Name : park jongseong. ( Jay )
age : 30y
He's mafia
AlphaName : yang jungwon
Age 24y
Omega+ Jaywon in Japan
Jungwon : ពួកយើងបែកគ្នា ទៅ !
Jay: អូននិយាយអីនឹង! កុំលេងសើច នឹងបងអី
Jungwon: ខ្ញុំមិនលេងសើចរវាងពួកយើងឪ្យវាចប់ទៅ
Jay : ហេតុអ្វី ?
+មុនថ្ងៃរាងតូចសុំរាងក្រាស់បែកគ្នា
Mom jay : យកលុយនេះទៅ ហើយកុំ បង្ហាញមុខឪ្យយើងឃើញទៀត ហើយ មកតាមតោងកូនប្រុសរបស់យើង បើមិនចឹងទេ គ្រួសាររបស់ឯងនិងស្លាប់គ្មានដីកប់. តើឯងយល់ទេ .
Jungwon: ហឹកៗ.. .ខ្ញ..ខ្ញុំយល់ហើយ
+Jaywon pov
Jungwon : ព្រោះពួកយើងមិនសាកសម និងគ្នាឡើយ. ខ្ញុំឈប់ ស្រលាញ់លោកហើយ jay !
Jay : អត់ទេ កុំអី លុយឡានផ្ទះ ក្រុមហ៊ុនបងមាន ទាំងអស់ ប្រាប់បងមក មិនសាកសម ត្រង់ណា .
Jungwon : ខ្ញុំស្រលាញ់នាក់ថ្មី ហើយ គេមាន ជាងលោកទៅទៀត ( ដោយអស់ជំរើសរាងតូចក៏ កុហកថាមាននាក់ថ្មី).
Jay : នេះ..នេះបង មិននឹកស្មានថា អូនជាមនុស្ស មុខលុយដល់ថ្នាក់នេះសោះ.
Jungwon: ស្រេចតែលោកគិត ខ្ញុំទៅហើយ .
Jay: Yang jungwon អូន និងសង់ ការ ឈឺចាប់មកបងវិញទាំង អស់ .នៅពេលដែលរាងតូចចេញទៅ រាងក្រាស់ក៏បាន ស្រែកបែបនេះ.
+ Jungwon
Jungwon: jay អូនសុំទោស អូនស្រលាញ់ប
ងណាស់ តែ វាត្រូវតែ បញ្ជប់ហើយ .បន្ទាប់ពីថ្ងៃនេះរាងតូចនិងគ្រួសារ ក៏បាន ផ្លាស់ប្ដូរកន្លែងរស់នៅទៅ ប្រទេសkorean វិញ.
+ Jay
Mom: ម៉ាក់ប្រាប់ហើយ ថា ក្មេងនោះវា រកតែលុយទេ
Jay : ខ្ញុំដឹងហើយ.
Mom : អឺគឺនែក ម៉ាក់ចង់ឪ្យឯង ភ្ជាប់ពាក្យនិង. ឈប់និយាយទៅ ហើយ ម៉ាក់ចេញទៅ កុំឪ្យខ្ញុំ ចឹកជាងនេះ
ខ្ញុំអាចនិង សម្លាប់ ម៉ាក់ រឺ នាក់ដែល ម៉ាក់និយាយក៏បានដែល ត្រឹមជា ម្តាយចុងដែល ប៉ាក់ របស់យកមក កចេះ មក វេកញេក រឿង របស់ខ្ញុំ ចេញទៅ !
គាត់និយាយមិនទាន់ជាប់ ផង រាងក្រាស់ក៏ស្រែក ថា ឪ្យ តែម្ដង.Mom គាន់លេងហ៊ាននិយាយអី ទៀតដោយ តែ គាត់មិនដែលឃើញរាងក្រាស់និយាយ បែបនេះជាមួយគាត់ឡើយ . តែ គាត់ដឹង ថា រាងក្រាស់ និយាយម៉ាត់ណា ម៉ាត់នឹងហើយ បើនៅ បន្តនិយាយទៀត ស្លាប់ជាមិនខាន់.
Jay: yang jungwon 😡🤬 គិតថា រត់ទៅkoraen ហើយ រួចខ្លួនហេស ចមើលចុះ.
+ 3ឆ្នាំ ក្រោយមក
Jay : យ៉ាងមិច.
🕵️ : ខ្ញុំរក ទីតាំងគេឃើញហើយ គេនៅ Korean
ទីក្រុងសេអ៊ូល សព្វថ្ងៃ ជា នាក់លក់ នំ នៅ តាមផ្លូវ ដើម្បី ចិញ្ចឹម ប្អូននិង ម្តាយ របស់ គេ ហើយ ឪពុករបស់គេ ជំពាក់បំណុលគេ ត្រូវ គេ សម្លាប់ចោល 2ឆ្នាំហើយ .Jay: ហឹស...ត្រូវពួកអ្នកមាន ទាត់ក្បាលចោលហើយ មើលទៅ បាន ជា ធ្លាក់ ខ្លួនលក់នំ តាម ចិញ្ចើមផ្លូវ ហេស ហឹក ..គួរឲ្យអាណិតណាស់ .. មិនយូទេ អូន និងត្រូវ គួរឲ្យអាណិតជាងនេះទៅទៀត ហឹស.
🕵️ : boss ត្រូវការអីទៀតទេបាទ
Jay : ស្អែកយើងនិងទៅ Korean វិញ ទៅត្រៀមមក .
🕵️ : បាទទាន .
+ Jungwon pov
Jungwon: ថ្ងៃនេះលក់មិនដាច់ទេ ហើយយ.
Mom jw : សម្រាកខ្លះទៅកូន
Jungwon : មិនអីទេ ម៉ាក់
ពេលយប់
Jungwon: jay បងដឹងទេ អូននឹកបងណាស់ .រាងតូចនិយាយទាំង កាន់ ខ្សែករ ដែល រាងក្រាស់បាន ទិញឪ្យកាល ពី នៅ ជាមួយគ្នា.
Jungwon: តែពេល នេះបង មាន មនុស្សស្រឡាញ់ថ្មីហើយ មើលទៅ .
❤️🖤 🙏