Between us .2 គំរាម

267 36 10
                                    


+ Morning

រាងតូចងើបដើម្បី ធ្វើនំ លក់តាម សព្វដង .រាងតូចធ្វើ បន្ដើរគិតបន្ដើរ ដោយសារ ជំនោរតិចជាងចំណាយ បើនៅតែ បន្តរបែប នេះទៀត នោះនិង ដាច់ពោះហើយ តែ សម្រាប់គេ មិនអីទេ តែ នៅមាន ប្ដូរប្រុស និង ម្ដាយរបស់គេទៀត ទើបគេ មាន កើតគំនិតចងទៅ ធ្វើការនៅ តាមក្រុមហ៊ុន ដោយសារបាន ប្រាក់ខែ ខ្ពស់ជាង ធ្វើនំលក់ ×4 .

+Jay pov

Jay : ទីបំផុតយើងមកវិញKorean ហើយ

🕵️ : boss ក្រុមហ៊ុនរបស់ លោកនៅ Korean មានជាង 40កន្លែង ដែលមាន ភាគហ៊ុនធំ ៗ ជាប់លេខ1នៅ Korean .

Jay : hmm.

🕵️ : boss ត្រូវការ ជំនួយការ ឬ លេខា ទេ បាទ

Jay : ជ្រើស លេខាមួយបាបហើយ .

🕵️ : បាទទាន .

+Jw pov

រាងតូចបានទៅដាក់ពាក្យ នៅក្រុមហ៊ុនមួយ កន្លែង ដែលគេមិនបាន ដឹងថាជា កន្លែងរបស់រាងក្រាស់នោះទេ.

👩‍💻 :លោកគ្រូការ អ្វីឪ្យ យើងខ្ញុំជួយបានទេ

Jw : គឺខ្ញុំមកដាក់ពាក្យ ធ្វើការ

👩‍💻 : តើលោកចង់ការ ការងារអ្វីដែល ?

Jw : ការងារអ្វីក៏បានដែល ខ្ញុំធ្វើទាំងអស់ .

👩‍💻 : ចឹងលោកអាចយក សីវីទៅ ឪ្យ លោកប្រធាន បាន ចាស សូមលោកឡើងទៅជាន់ទី 14 ចាស គាត់នៅទីនោះ.

Jw : បាទ អគុណ .

.....ប៉ុន្មាននាទីក្រោយមក រាងតូចក៏ ឡើងមកដល់ជាន់ទី 14

ទុកៗ..ៗ ចូលមក រាងក្រាស់អនុញ្ញាត.

Jay : មានការអី ? រាងក្រាស់ ពេលដែលមនុស្សដែលខ្លួន ដែលខ្លួនស្រឡាញ់ និង ស្អប់ផង មក នៅចំ កណ្តាលមុខ បែប នេះពិតជាធ្វើ ឪ្យគេ សប្បាយចិត្ត ព្រោះថា មិនចាំ បាច់តាម រក . តែមិននិយាយច្រើនក៏សួរ សំណួរ ខ្លីមួយនេះ. រាងក្រាស់ ពាក់ 🕶️ ទើបរាងតូចមើលមិនស្គាល់ .

Jw : គឺខ្ញុំមក ដាក់ពាក្យសុំធ្វើការ

Jay : យ៉ាង មិច អស់ នាក់ចញ្ចឹម ឬ ក៏អស់លុយ ហើយ ឬមកពី គេ ទាត់ក្បាលចោល .

Jw : នេះលោកនិយាយ អី ខ្ញុំមិនយល់ទេ ហេតុអ្វីក៏និយាយបែប នេះ.

Jay ភ្លេចបង ហើយ ហេស អូនសំលាញ់ ហឹស . រាងក្រាស់និយាយ ទង ដោះ វែនតាចេញ ធ្វើឪ្យរាងតូច ភាំង និយាយ លេងចង់ចេញ.

Jw : ja..jay រាងតូចនិយាយ ឈ្មោះរាងក្រាស់តិចៗ ទាំង ញ័រមាត់ .

Jay : មែនហើយ គឺ យើង មនុស្សដែលឯង ក្បត់ នោះអី yang jungwon.

Jw រាងតូច រៀននិងរត់ចេញទៅ ហើយស្រាប់តែកូនចៅ របស់រាងក្រាស់ ចាប់ជាប់ .

Jay: ចង់ទៅណា ហឹស ក្រែងមក ដាក់ពាក្យមិនចង់ .

Jw : ខ្ញុំលេងចង់ធ្វើ ហើយ លេង ..លេងៗ .

Jay : ជុកៗ.. មិនត្រូវការលុយ ទេហេស ក្រែងមុខលុយណាស់មិនចឹងហី ឬ ចង់ឪ្យ ម្ដាយនិងប្អូន ដាច់ពោះស្លាប់ ហឹស និយាយ ទៅមក .

Jw : គឺ ..លេង .

Jay : ឯងចេញទៅ ហើយកុំឪ្យនរណាចូលមក . រាងក្រាស់ដេញកូនចៅ ចេញ.

Jw : jay បងលេង ខ្ញុំទៅ ខ្ញុំមិនត្រូវការទេ .

Jay : ធ្វើ លេខាយើង យើងឪ្យ មួយខែ 10000$ .រាងក្រាស់និយាយទៅកាន់រាងតូច .

Jay : យ៉ាងម៉េចមិននិយាយ មានន័យថា ព្រមហើយ យើងគិតមិនខុស ទេ មនុស្សមុខលុយគឺបែបនេះហើយ . តែមាន លក្ខខណ្ឌ.

Jw : លក្ខខណ្ឌអី .

Jay : ត្រូវនៅ ផ្ទះជាមួយយើង .

Jw អត់ទេ ខ្ញុំមិន..អឹមៗ..ៗ រាងតូចបែបនិងប្រកែក ហើយ រាងក្រាស់ក៏ចាប់ បឺត ជញ្ជក់មាត់ របស់ តូចនិយាយ មិនបានទៀត .

Jay : ផ្អែមដូចដើម . បើមិន ព្រមទេ ប្អូននិងម្ដាយរបស់ឯង ក៏មិនរួចខ្លួនដែល .

Jw : លោកកុំរាម ខ្ញុំ.

Jay : មិនគំរាមទេ មើល.រាងក្រាស់ទាំង អោនទៅ ជញ្ជក់ ញីញាំ ចន្លោះករ របស់រាងតូច .

Jw : លេង .. ផាច់ . មួយរបស់របស់រាងតូច ទៅលើ មុខរបស់រាងក្រាស់ .

Jay : ខ្លាំងដៃផង ចាំមើល ទ្រាំបានយូរ ពិនណា. រាងក្រាស់និយាយក៏ ខ្លួន បញ្ចេញ pheromones របស់ខ្លួនទៅ គ្រប់គ្រងរាងតូច ដោយតែ រាងតូច ជា omega នៅដែល សារធាតុក្លិន pheromones របស់ alpha ធ្វើ ឪ្យគេ ទុនដៃទុន ខ្លួន និងមាន អារម្មណ៍ផ្លូវភេទ កើតឡើងភ្លាមៗ ក៏ដើរទៅរក ទាំងមិនដឹងខ្លួន.

វគ្គក្រោយ🔞

រវាងពួកយើង 🏳️‍🌈Where stories live. Discover now