Between us . 3 (កាពិត)

272 32 5
                                    

Jay : មិនខ្លាំងទៀតទៅ ហឹម.រាងក្រាស់និយាយទាំង ផ្ដួលរាងតូច ទៅតុ ធ្វើការ មុននឹងអោយទៅ គ្រប់គ្រងមាត់របស់រាងតូច យ៉ាង ឈ្លោះវង្វេង .

Jungwon: កុំអី... អឹម ...ៗ មាត់និយាយថាកុំ តែ ទង្វើផ្ទុយ ដោយ សារត្រូវ alpha ម្នាក់នេះ គ្រប់គ្រងបានទៅហើយ .

Jay : អូននឹងគ្មានផ្លូវ គេចចេញពី បង បានទៀតឡើយ ក្មេងមុខលុយ ..មើលចុះ វាល្អណាស់ ទាំងពណ៌ ទាំងក្លិន . រាងក្រាស់និយាយ សំដៅទៅដល់ ចុងដើមទ្រូងរបស់រាងតូច .

+មួយសន្ទុះក្រោយមក

Jungwon : ហា..ៗ..ឆ...ឈឺ..ឈឺណាស់បានហើយ..ស៊...ហឹកៗ.. អឹម..បានហើយ..ៗ..ឈប់ទៅ.រាងនិយាយទាំង យំផង ថ្ងូរផង ព្រោះរាងក្រាស់ សម្រុកខ្លាំង នៅចំណុចផ្សា ខ្ជាប់ របស់ខ្លួនមិនប្រណី.

Jay : អារម្មណ៍ល្អណាស់ ..សឹក..អឹម..ហាា ...(😐🙂)
ថ្ងូរឪ្យ លឺមក យើងចូលចិត្ត កុំយំមើល.មាត់និយាយតែ
ចលនាចេះតែបន្តមិន បន្ថយល្បឿន ក្លិនអូនក្រអូបណាស់ បងខាង ហិតវាយូហើយ  ជិតដល់ហើយ ហឹក

.

Jungwon : កុំបញ្ចូលវាក្នុងខ្លួនខ្ញុំ ដកចេញទៅកុំ..ហឹសៗ ...ហាាាាារ ...ឈឺណាស់កុំអី. រាងតូចយំកាន់តែខ្លាំង នៅពេលរាងក្រាស់បញ្ចូលគ្រប់យ៉ាងចូរទៅក្នុងខ្លួនរបស់គេ .

Jay : មោះងើបមក បន្តទៀតយើងមិនឆ្អែតទេ.

Jungwon : លោកបានហើយ ខ្ញុំទៅលេងរួច..អាស..ឈឺ..ហឹកៗ.រាងក្រាស់នៅតែបន្ត រំលោភបំពានរាងកាយតូច មិនដឹងជា ប៉ុន្មានទឹក ប៉ុន្មានដង់ទៀត ទេ រហូតដល់ពេលរសៀល ឯងរាងតូច វិញសន្លប់បាត់មាត់ឈឹង ទើបគេព្រមឈប់ នឹងទៀងរាងតូចមកឪប ជាប់ និងខ្លួន .

Jay : នេះមានឈាមផង ជាលើកទី1? ស្មានតែអស់យូរហើយ ចឹង ក៏ល្អដែរ.

Jay : អូនគ្មានសិទ្ធិទៅចោលបង ទៀតទេ.រាងក្រាស់ ហើយ ក៏លូកដៃទៅយក ទូរស័ព្ទ មក call ទៅ ជំនួយការរបស់ខ្លួនឪ្យយកឡានមកឪ្យខ្លួននៅ ក្រុមហ៊ុន.

+ ពាក់កណ្ដាលយប់ រាងក្រាស់បាន យករាងតូចមក ភូមិគ្រឹះរបស់ខ្លួន.

រាងតូចបានភ្ញាក់ ពី សម្លាប់ .

Jungwon: មើលទៅបង ចុះស្គមខ្លាំងណាស់ .រាងតូច បាក់ភ្លែកមក ឃើញរាងកាយរបស់ខ្លួន អាក្រាតជាមួយនឹងរាងក្រាស់ មុននិងសម្លឹងមើលទៅមុខរាងក្រាស់.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

រវាងពួកយើង 🏳️‍🌈Where stories live. Discover now