ချမ်းးးခေါင်းတွေမူးနောက်စွာနဲ့ပဲခပ်စိမ်းစိမ်းမျက်နှာကျက်နဲ့အခန်းးးထဲ၌နိုးးထလာခဲ့တယ်...
"အားးးမူးးလိုက်တာဒါဘယ်နေရာလဲ..မဟုတ်မှငါ့ကိုဖမ်းမိသွားပြီလားး"
ချမ်းတစ်ယောက်အတွေးပေါင်းများစွာနဲ့မှိုင်နေတုန်းးရုတ်တရက်အခန်းးတံခါးးဖွင့်ကာ၀င်လာသူက
'ချမ်းအဖေ'ဖြစ်နေလေရဲ့။"သားးချမ်းအဆင်ပြေရဲ့လားအဖေ့မှာအဖေတို့စံအိမ်၀င်စီးခံရတယ်ဆိုတည်းကလူတွေခေါ်ပြီးအပြေးလိုက်လာတာ"
ချမ်းဘာမှမပြောတော့ပဲအဖေဖြစ်သူကိုဖက်ကာ
"အဖေဝေဇင်လေဝေဇင်ကျန်ခဲ့တယ်သိလားသူကသားသဘောအကျဆုံးးသတ်တော်စောင့်ကိုယ်ရံတော်တစ်ယောက်""သားကအဲ့ကလေးကိုသဘောကျတာလားသူလဲအိုမီဂါပဲလေ"
ချမ်းခနလောက်တုံ့ဆိုင်းသွားတယ်!!
"အိုမီဂါလားသူကအိုမီဂါလို့မထင်ရဘူးးအဖေသူကအရမ်းသန်မာတာခန့်လဲခန့်တယ်!!"
"ဟုတ်တယ်ချမ်းးသူကအဖေတို့ထဲကတစ်ယောက်တည်းသောအိုမီဂါဂိုဏ်းအဖွဲ့ဝင်လေးလေ"
"သူလေ့ကျင့်မှုတွေတောင့်ခံနိုင်ခဲ့တာအံ့ဪစရာပဲ!!!"
"အခုရောအဲ့ကလေးမပါလာဘူးဆိုတော့သဘောက"
"ဟင့်အင်းဝေဇင်မသေသေဘူးအဖေသူသတိလစ်နေတာကျွန်တော်..ကျွန်တော်လဲကြောက်ပြီးတစ်ယောက်တည်းးထွက်လာခဲ့တာ"
"မပူပါနဲ့အဖေ ကအဖေ့လူတွေကိုရန်သူ့လက်ထဲမထားပါဘူးပြန်ခေါ်မှာပါ"
"ဟုတ်အဖေဝေဇင့်ကိုဆက်ဆက်ကယ်ပေးပါနော်သားသူ့ကိုတကယ်ခင်တာ"
"ဟုတ်ပါပြီအဖေ့သားလေးဒါမဲ့အခုတော့နားပါအုံးမိုးရေတွေထဲအချိန်အတော်ကြာပြေးလာရတာမလား"
"ဟုတ်ပါတယ်ဒါမဲ့သားသတိမေ့နေတယ်ဆိုပေမဲ့သားသိတာတစ်ခုကသားကိုအဖေခေါ်လာတာမဟုတ်ဘူး။ သားကိုခေါ်လာတာဘယ်သူလဲအဖေ??"
"အဖေနောက်မှမိတ်ဆက်ပေးမယ်ချမ်းအခုနားတော့အဖေလဲလူကယ်ဖို့အစီအစဉ်ဆွဲရအုံးမှာမို့"
ပြောကာချမ်းအဖေလဲအခန်းထဲကထွက်သွားတာမို့ချမ်းလဲပြန်သာအိပ်နေလိုက်သည်။
______________________________
_____________________________တစ်ဖက်တွင်လဲ!!!
"တောက်ခ်ဒီလောက်အခွင့်အရေးရနေတာကိုဖမ်းမမိဘူးလားး!"
All:.......................
"သူ့ကိုလာကယ်သွားတဲ့အဲ့ကားနဲ့ကောင်ရဲ့နောက်ကြောင်းကိုစုံစမ်းလာခဲ့ကြစမ်းဒါမှမသိရရင်မင်းတို့ကိုငါကိုယ်တိုင်အရေခွံခွာပစ်မယ်"
စိုင်းတစ်ယောက်ချမ်းကိုမိခါနီးလေးဘယ်ကမှန်းမသိတဲ့လူကထိုခလေးကိုကားနဲ့ခေါ်သွားတော့ပေါက်ကွဲတော့လေသည်။
"ချမ်းမြေ့ပြည့်စုံငါမင်းကိုမိအောင်ဖမ်းပြမယ်ရေဆုံးမြေဆုံးလိုက်ဖမ်းမယ်ပုန်းနိုင်သမျှပုန်းထားပေါ့ကွာ"
ပြောကာအနီးနားရှိအရက်ပုလင်းများစွာကိုလက်ဖြင့်တိုက်ခွဲတာရှိတာတွေအကုန်ရိုက်ချိုး ခွဲတော့လေသည်။
(သူတော်"တင်းးသွားတာ)
အခုမှအပိုင်းးးရှစ်ပဲရှိသေးတာမို့ကလေးကိုလွယ်လွယ်နဲ့ဟိုဘဲလက်ထဲအရောက်မခံနိုင်ပါဘူးးနော်😐ကာရိုက်တာအသစ်လဲထပ်ရောက်တယ်နော်ချမ်းကိုလာကယ်သွားတဲ့ခို"🤍
ဒီအတောတွင်းလာမအပ်နိုင်လို့တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာအခုကစပြန်အပ်ပေးပါမယ🤍🌷
YOU ARE READING
ရန်သူ့မာယာ ရန်သူ့ရဲ့သား🌌🔞
Short Storyမင်းကိုငါယူထားတာချမ်းမြေ့ပြည့်စုံမင်းငါ့စကားကိုနာခံစမ်း!!! ငါမင်းကိုမုန်းတယ်စိုင်းဇေယျာမောင်!!!