🍰5🍰

170 28 1
                                    

"Yüz verdik ayıya geldi sıçtı halıya"

"Taehyung..!"

"Ne? Yalan mı?"

"Geldiğimden beri çenen durmadı. Biraz sessiz olup sakinleşmeyi dene"

"Eli boş götü yaş gelmiş hâlâ konuşuyor! Sana girsin o hırka... Giymeyeceğim"

Jeongguk sabır dilenircesine başını havaya kaldırıp gözlerini yumdu. Geldiğinden bu yana -ki bu yirmi dakikaya tekabül ediyordu- Taehyung hiç susmamuştı. Hatta susmak bir yana kendini tonla azarlamış ve ölen ninesine kadar kalaylamıştı. Jeongguk içinden bir kez daha lanet okudu onunla Ruh eşi olduğuna.

Çocukluğundan bu yana beklediği eş kesinlikle Jeongguk'un literatürüne uymuyordu. O; daha akıllı, sessiz, sakin ve en önemlisi de sorumluluk sahibi bir eş hayal etmişti. Taehyung bunların çok dışında, bambaşka bir yerdeydi.

Mesela onunla asla karşılıklı sohbet edemez, aynı filmi izleyemez ya da sessiz sakin bir gün geçiremezdi. Eğer somutlaştırmak gerekirse Taehyung ateşti. Dokunduğu yeri yakar, ele avuca sığmazdı. Jeongguk ise topraktı. Sınırları, hedefleri belliydi. Günlük rutinlerinin dışına çıkmaz, tehlikeye atılmazdı.

İkisinin aynı günü geçiriş şekilleri bile farklıydı. Örneğin Taehyung ne zaman isterse o zaman uyanır; günlük bakım rutinlerini yapar ve kendini Seoul sokaklarına atardı. Arada bir girdiği derslerinin vizelerine son hafta çalışır, kötünün iyisi bir notla geçerdi. Haftanın en az iki günü 'çıtır omegalar gecesi' yapar ve kalan günlerde partilerdi. Ailesi ise oldukça vurdumduymaz insanlar olduğu için oğullarının bu tavırlarına göz yumar hatta kimi zaman onu desteklerlerdi bile.

Jeongguk ise Jeongguk'tu işte. Her sabah yedide kalkar, acı bir kahvenin ardından spor salonuna koşardı. Öğünlerini aksatmaz, tüm derslerine olabildiğince çok katılırdı. Notları, fiziği, maddi durumu, görünüşü... Her şeyi ama her şeyi Taehyung'dan daha iyiydi.

Tüm bunlara rağmen yine de Taehyung'un önüne geçemez hatta onu geçmek bir yana Taehyung'un ışığından kendi gölgesine bile yer bulamazdı.

"Omegan huysuzlanıp duruyor, tırnaklarını avucuna geçirdiğini görebiliyorum Taehyung"

Taehyung omuz silkip yatakta biraz daha aşağı kaydı. Serumu sabaha kadar üç saat arayla yenileyecekleri için bu gece burada kalacaktı.

"Sen harbi manyaksın Taehyung"

"Git akıllısını bul o zaman! Kahpe!"

'Sabır' dedi içinden Jeongguk. 'Tanrım Taehyung konusunda bana bolca sabır ver'

🍰

Jeongguk
Taehyung şunu yapmayı kes

Taehyung
Bir şey yapmıyorum

Jeongguk
Yapıyorsun

Taehyung
Yaqmwyorum

Jeongguk
Aynen amk hiçbir şey yapmıyorsun

Taehyung
Evwt hiçbir şey yapmıyqrum

Jeongguk
LAN DELİRTME BENİ SABAHTAN BERİ FEREMON YAYAN KİM

Taehyung
Bakim nasi deliriyorsun

Jeongguk
Bir gün elimden kimse alamayacak seni

Taehyung
Sikişte mi

 Wizard |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin