Üç tane aot oc'im var. Hepsini anlatacağım kısaca.
İsim: Darla Arlert
Takma adlar
Acemi
Onbaşı Arlert'ın kızı
Kısa (Eren ve Jean tarafından)
Velet (Levi tarafından)
Dilsiz olan (Levi tarafından)
Dişi Arlert (Keith Shadis tarafından)
Şirin ufaklık (Hange tarafından)Yaş: 14 (850), 18 (854)
Boy: 1.55 m (850), 1.65 m (854)Fiziksel görünüş
Armin gibi Darla'nın da sarı saçları ve mavi gözleri vardır. Sadece Darla'nın göz rengi Armin'inkinden biraz daha açık bir tondur. Saçları uzundur ve at kuyruğu olarak toplar. 854'de saçını kulak altına kadar keser ve bu Marley'de birçok kez erkek sanılmasına sebep olmuştur.(Doğum yılı 831 değil, 836. Oraya yanlış yazmışım.)
Kişilik
Darla annesini kaybetmenin travması ile uzun bir süre konuşmamıştır. Sessiz ama kibar bir kızdır. Üstlerine saygılı ve dostlarına da hoşgörülüdür. Konuşmaya başladığı zamanlar da sessizliğini korumuş ancak gerektiğinde konuşarak birçok durumda keşif birliğine fayda sağlamıştır. Ve de birçok kez Levi tarafından konuşmaya zorlanmıştır.
Acemi birliğinde genelde sinirini bozanlara attığı korkunç bakışlarla tanınmıştır.Babası çocukken Paradis'e gönderilmiş bir Marley askeri ve keşif birliğinin emekli onbaşısıdır. Karısı hamile kaldığında keşif birliğinden ayrılmıştır. Çocukken Arlert ailesi tarafından evlat edinilmiştir ve Armin'in babası üvey abisidir. Yani Darla ve Armin üvey kuzendir.
-
İsim: Helen Smith
Takma adlar
Komutanın eşi (Keşif birliği tarafından)
Büyük Zhayang (Komutan Magath tarafından)
Eldialı, Şeytanın kızı, Fahişe, Velet (Marley halkı tarafından)
Bayan Smith (Acemi birliği tarafından)Yaş: 29 (ölüm yaşı)
Boy: 1.67 m
Ölüm yılı: 844Fiziksel görünüş
Helen çilli ve esmer suratı, artı olarak da erkek kadar kısa kahverengi saçlarıyla Marley'de fazlasıyla yadırganmış bir kadın figürüdür. Koyu kahverengi gözleri vardır.(İlk tasarladığım zamanlardaki çizimi olduğu için yaşında hata var, 34 yaşını hiç görmedi)
Kişilik
Helen güler yüzlü ve kibar bir kadın olmasına rağmen Marley halkı tarafından yadırganmış ve iğrenç muamelelere maruz kalmıştır. Zhayang kanından olması da Marley halkı tarafından büyük bir işkence görmesini sağlamıştır. Komutan Magath'ın himayesi altında olması bu durumu sadece daha da kötüleştirmiştir. Aslında Helen'in tek amaçlı küçük kız kardeşini korumaktır, bu yüzden savaşçı olmuştur.Görevi gereği Marley'den ayrılıp Paradis'e gönderilmiş ve kız kardeşini Marley'de bırakmak zorunda kalmıştır. Paradis'te bar garsonluğu yapmış ve bir süre sonra da keşif birliğinin komutan Erwin Smith ile evlenmiştir. Keşif birliği tarafından sevilmiş olmasına karşın, 844'de bilinmeyen bir sebeple can vermiştir.
- Erwin ve Helen evlendiklerinde ikisi de çok gençti, Erwin'in keşif birliğine yeni katıldığını zamanlardı. Bu yüzden üstlerin çoğu tarafından "ani bir gençlik hatası" olarak adlandırıldı. Buna rağmen Helen ölene kadar mutlu bir evlilikleri oldu.
- Hange ve Helen çok iyi anlaşırlardı. Hange yemek yemeyi unuttuğunda karargaha döndüğü zaman Helen onun için yemek koyardı.
- Levi belli etmese de Helen'den nefret etmiyordu. Erwin kadar olmasa da Helen'e de değer veriyordu.
-
İsim: Mint Yeager
Takma adlar
Küçük Zhayang (Komutan Magath tarafından)
Kaptanın karısı (Savaşçılar tarafından)
Bayan Cazibe (Zeke tarafından)
Ekşi Elmalı Turta (Helen tarafından)
Fare yavrusu, şeytanın kızı (Marley halkı tarafından)
Dişi maymun (Levi tarafından)Yaş: 25 (854)
Boy: 1.63Fiziksel görünüş
Mint'in alnının yarısını kapatan bir kahküle sahip uzun, kahverengi saçları ve çekik koyu yeşil gözleri vardır. Ablasının aksine beyaz tenli olarak ilk bakışta Asyalı olduğu izlenimini verir.(Bu da yine ilk tasarladığım zamanlar olduğu için yaşını yine yanlış koymuşum.)
Kişilik
Mint sinsi ve manipülatif bir insandır. Fiziksel olarak güçlü olmasının yanında zekidir de. Çocuklara karşı daha hoşgörülü ve kibardır ancak hata kabul etmez. Ablasından küçük yaşta ayrılmış olmasıyla beraber Mint'de oldukça sert bir kişilik doğmuştur.Zhayang kanının saf şeytan kanı olduğuna ve Eldialılar arasındaki en iğrenç soy olduğuna inanıldığı için Helen kadar Mint de Marley halkı tarafından zulüm görmüştür. Tek ailesi olan ablası ondan koparılınca henüz çocuk yaştayken hayatla mücadele etmeyi öğrenmiştir Mint. Helen'den sonra Mint de savaşçı olmuştur ve yetişkinlik döneminde Zeke ile nişanlanmıştır. (Tabii evlenemediler)
-
Edit: Çizimleri ekleyebildim sonunda, gittim instagramımdan aldım ama babamın telefonundan hehe
Eee, kızlarımı sevdiniz mi? Benim kişisel favorim Darla. Canım benim çok tatlı kız.
YOU ARE READING
Karakterlerim ^v^
De TodoOC'lerimi paylaşma kararı aldım çünkü neden olmasın? Kapak fotoğrafı bana ait değil, pinterestte buldum