Hh OC

1 1 0
                                    

Evet, bu karakterimi kitabıma ekleyeyim dedim.

@GeceAzrak 'ın Cehennem Ayakçıları kitabını okuyanlar tanıyor kendisini ama benim çok sevdiğim bir karakterim olduğu için takipçilerimle detaylı bilgisini paylaşacağım.

Kimlik formunu verelim hemencik!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kimlik formunu verelim hemencik!

Gerçek ismi: Aleksandr Zhukov
Kullandığı ismi: Alex Zhukova
Ölüm yaşı: 25
Doğum tarihi: 11/11/1928
Ölüm tarihi: 08/12/1953
Cinsiyet: Trans kadın, girlflux
Zamirler: They/She
Yönelim: Aseksüel lezbiyen

Annesi Yeni, büyücü olduğundan kendisi de biraz büyü ile uğraşmış bulunmakta ama cehennemde bildiği büyüleri kullanmıyor artık. İhtiyacı olacağını düşünmüyor. Anne ve babası boşandıktan sonra zaten daha fazla öğrenmeye çalışmadı. Alex annesine oldukça düşkün olarak büyüdü, annesi evden ayrılınca duygusal olarak çöktü ama bunu kısa sürede kabullenmek zorunda kaldı. Boşanmadan iki yıl sonra Yeni'nin II. Dünya savaşında, bombalanmış bir binada öldüğünü gazeteden öğrendiler.

Psikoloji okudu ama bitirmeye ömrü yetmedi, şu an acemi terapist durumunda. Ciddi hastalıklara teşhis koyamasa da psikolojik zorlanmalara yardımcı olabilir ve işe yarayacak tavsiyeler verebilir.

Liseden mezun olduğunda diploma alamadığı için babası daha fazla okumasına izin vermedi. Abisi Maxim, yurt içi ve dışına kaçak silah satıyordu ve Alex'e de silah yapmayı biraz öğretti. Alex 20 yaşındayken üniversiteye başlamak amacıyla diploma almak için yeniden okudu ve 21 yaşında üniversitede psikoloji bölümünde okumaya başladı. Bir yandan hem okula hem de abisi ile silah işine devam etti. Bu süreçte Alex'in bütün okul masraflarını Maxim karşıladı. Alex aynı zamanda yetenekli bir suikastçıydı, dövüşmeyi abisinden öğrenmişti.

Babası Ruid Zhukov, silah tedarikçisi işiyle zaten bir itibarı olan bir adamdı ve bu işini oğullarına miras bıraktı. Ruid ve Yeni çok genç yaştayken aşık olup, Yeni'nin namusuna laf edilmemesi için erkenden evlendiler. İkisinin de yaşı çok küçük olduğu için uzun süre çocuk yapmadılar, Maxim evliliklerinin 10. yılında, ondan 4 yıl sonra da Alex doğdu. Alex'in doğumuyla ilişkileri baya kötüleşti, Ruid Alex'te bir şeyler olduğundan şüpheleniyordu ve bundan Yeni'yi suçluyordu.

Ancak Yeni'nin ölümünden sonra Ruid depresyona girdi ve bu en çok Alex'i olmak üzere çocuklarını etkiledi. Alex'in babasını öldürmek istememesi ve Valentino'ya acımasının sebebi buydu. Babasının annesine hâlâ aşık olduğunu biliyordu ve onu bu kadar üzgün görmek onu da üzüyordu. Zaten Alex boşanmalarının hep kendisi yüzünden olduğuna inandı, bu da onu babasını suçlamamaya itti.

Alex'in trans olduğunu da sadece Maxim biliyordu. O da sır olarak sakladı. Alex, kız arkadaşının ona yaptığı baskı ve suçluluk duygusu nedeniyle kız arkadaşına söyledi. Kız bunu öğrenir öğrenmez Alex'ten ayrıldı, Maxim kızın dedikodu çıkaracağını bildiğinden hemen onu öldürdüler. Sonra da pişirip yediler boşa gitmesin diye. Ama kız yine de ölmeden önce dedikodu çıkarmayı başardı ve bu babalarının kulağına gitti. Bunu öğrenince Alex'e sağlam, AMA SAĞLAM bir dayak attı ve Alex boynu kırılması sonucu öldü. Boynu kırılmasaydı iç kanamadan ölecekti. Ama bir nevi kazara öldü, Ruid anlık sinirle kendini tutamadı ve amacı kesinlikle öldürmek değildi.

EVET, Alex bir dayak kurbanı.

Ama baba dayaklarını hafife almayın! O zaman hem ev zemini hem giyilen ayakkabılar sertti. O kadar darbeye iç organlar iflas eder ve acılı bir ölüm sonuç olur.

Ve tekrar ediyorum: Alex'in boynu kırıldı.

Yani boynu kırılmasa belki yaşardı.

%0,001 ihtimalle falan.

Belki biraz abartı olmuş olabilir ama ben çok eğlenerek yazdım.

Bütün aile cehenneme gittiler bu arada. Alex, Maxim, Yeni, Ruid hepsi cehenneme gitti. Ruid imhalardan birinde öldü, Yeni'nin nerede olduğu ise bilinmiyor. Belki derebeyi olmuştur, kim bilir?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Karakterlerim ^v^Where stories live. Discover now