14

260 15 28
                                    


.

yorum istirem.

⭐🎀⭐

nihayet o gün gelmişti. jeongguk kapı ziline basdığında gerginlikten neredeyse bayılacak gibiydi. taehyung bunu fark ederek elini bebeğinin eliyle buluşturmuş, sakinleşmesi için baş parmağı ile elinin üzerini okşuyordu.

istemediğinden değildi bu gerginik, Taehyung'un annesinin onu sevmezse diye korktuğundandı.

kapı açıldığında jeongguk boncuk gözlerini özenle giyinmiş güzel kadına çevirdi. o çok güzeldi. kadın ikisinede gülümseyerek bakıyordu. jeongguk hemen taehyungla bitişik olan elini çekmiş öne doğru eğilmişti saygıyla. "merhaba" dedi utangaç bir bebek gibi. zaten öyleydi. "merhaba anne" taehyung da kadınla selamlaştıktan sonra içeri geçmişerdi.

iki katlı büyük sayılmayacak evdi. beyaz tonlarına özen gösterilmişti. adımları salona geçtiklerinde ikili koltukla yanyana oturdular. "Taehyung, gerçek hayatta daha güzelmiş" dedi annesi jeongguk'u işaret ederek. jeongguk şaşkınca dudaklarını araladı "daha önce gördünüz mü?" sordu kocaman gözleriyle.

"taehyung hep fotoğraflarını gösterir" dedi kadın sevecen tebessümle. Taehyung "jeonggukla tüm gün senden konuşuyoruz anneciğim" demesiyle jeongguk tarafından ayağına tekme yemesi bir oldu. neyse ki bunu bayan kim görmedi.

"öyle mi? ne konuşuyorsunuz bakalım" kadının yüzündeki tebessüm birazda arttı sanki. gerçekleri duysa böyle sevinirmiydi orası biraz karmaşık.

"şey konuşuyoruz.. jeongguk seninle buluşmak istediğini söylüyor sonra.. öyle işte. öyle konuşuyoruz. anne ben acıktım" taehyung konudan kaçmak için yemek bahanesiyle ayağa kalktı. anneside "siz masaya geçin ben yemekleri getiriyorum" diyerek ayağa kalktı.

⭐🎀⭐

yarım saat geçmişti. 6 kişilik masada ikili yine yanyana oturmuştu. "ellerinize sağlık bayan kim. yemekler çok güzel olmuş" jeongguk yemeğini yemeye devam ederken bacağında hissettiği elle duraksadı. yüzünü sevgilisine çevirip kaşlarını çattı. taehyung ise onu gıcık etmek için elini iç baldırına götürdüğü sırada jeongguk bacağını kaldırdı istemsizce. taehyung bu fırsatdan yararlanıp avucuyla kalçasını kavramış ve sertçe sıkmıştı. "ananı sikeyim taehyung" dedi sinirli bir şekilde.

büyük bir sorun vardı. ama bu sorun jeongguk'un küfr etmesi değil. asıl sorun jeongguk'un bayan kim'e küfretmesi.
"NE" diye bağırdı bayan kim. işte şimdi sıçmışlardı. "b-bayan kim size demedim yanlış anladı-" bu sefer daha büyük çığlık atınca ikili yerinde donup kaldı.

"TAEHYUNG SENİN BENDEN BAŞKA ANNEN Mİ VAR" bayan kim kafayı sıyırmış gibi taehyung'a bakıyordu. taehyung telaşla ne yapacağını bilemediği için "evet anne babam senden habersiz biriyle evlendi ve sana söyle-"  ve daha büyük çığlık.

"taehyung ne yapıyorsun ya o öyle söylenir mi?" jeongguk elini alnına atmış isyan eder gibi ovuşturdu. gözünü açıp önünde şişlik görünce jeongguk da koca bir çıklık attı. "JEONGGUK NE OLUYOR" taehyung da artık bağırmaya başlamıştı. "ANANIN AMI OLUYOR" jeongguk sinirle masadan kalktığında kadın şokla ellerini ağzına kapa mimıştı.

trajikomik durum dedikleri buymuş demek. "ANNEMDEN NE İSTİYORSUN SEN"

"NE DİYEYİM? BABANIN SİKİNE KOYAYIM MI DİYEYİM" bu sefer yabancı bir çığlık. jeongguk dönüp arkasına baktığında cidden herşeyi batırdığını hissetmişti. çünkü karşısınfaki adam resmen Taehyung'un yaşlı haliydi.

"SEN KİMS-" "DEFOL GİT EVİMDEN" bayan kim'in bay kim'e bağırması, bay kim'in bağırışıni bölmüştü. gece çok uzun sürecekti anlaşılan.

⭐🎀⭐

sen baskasının kollarındayken ben olumun kollarındaydım sevgilim
GESEY İDİ BOLUM BILEM

happy resentmentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin