21

220 20 69
                                    


bele soft fice bu bolum yarasmazdi ama sozumuz var 😔

⭐🎀⭐

jeongguk, giyindiği kısacık şort ve şortu kaplayacak kadar uzun olan tişörtüne baktı aynada. birazdan taehyung gelecekti. onun için hazırlanmıştı.

aylardır kışkırttığı sevgilisine sonunda istediğini verecekti. hem de en güzel şekilde. bir saat önce güzelce duş almış, temizlenmiş sonraysa güzel kokulu kremlerimden vücut spreylerinden kullanmıştı. dudaklarına vişne aromalı dudak nemlendiricisini iyice yedirdiğinden emin olduktaysa artık tamamen hazırdı.

duyduğu kapının zil sesiyle son kez aynaya bakarak odadan çıkmış kapıya yönelmişti. derin bir nefes alarak kapıyı açtı. karşısında kendinden epey uzun duran sevgilisine başını kaldırarak baktı. her zamanki gibi çok yakışıklıydı.

taehyung, birazdan ne olacağını bilmediği için rahattı. uzanıp sevgilisini kucağına almış "güzelim" diyerek yanağındam öpmüştü. jeongguk kollarını ve bacaklarını koala gibi sevgilisinin etrafına doladı.

içeri geçtiklerinde taehyung ayağıyla kapıyı kapattı. "nasılmış benim bebeğim" kucağındakı bedenle beraber kendiside koltuğa oturdu. bebeği ona gülümseyerek "seni görünce kıpır kıpır oldu" dedi. cidden kıpır kıpırdı. altındakı bedene sürtünmek istiyordu.
yapacaktı tabikide

sanki yeri rahat değilmiş gibi oturduğu kucakta kıpırdandı. taehyung bunu fark etmişti. "rahat değil misin?" diye sordu. sonra elini beline yerleştirdi jeongguk'u geri çekmek için ama jeongguk ondan hızlı davranmıştı. kalçasını kadırıp geri oturmak yerine ileri kaymıştı. tam penisinin üzerine sertçe oturmasıyla ikisinin de ağzından inleme kaçmıştı.

"bakıyorum yaramazlık peşindesin" dedi büyük olan sırıtarak. "böyle olmam daha çok hoşuna gidiyor" jeongguk onun gibi sırıtarak cevap verdiğinde kalçasını haraket ettirdi.
kalça arasına giren büyük penisle başını taehyung'un omzuna bastırdı. taehyung onun ne yapmak istediğini anlamıştı bu yüzden ellerini oturduğu için epeyce kısalan şortun içine sokmuştu. hissettiği sıcaklıka başını geri attı

"siktir.iç çamaşırın nerede senin" avuçlarından taşan dolgun kalçaları sertçe sıktı. "bu güne özel olsun dedim"

tanışmaları üzerinden 1 yıl geçmişti. jeongguk dediği gibi bir yıl tamamlandığı gibi sevişeceklerdi. taehyung da anlamıştı artık bunu. uzun zamandır beklediği an gelmişti. o kadar atmıştı ki içine, bu gün bebeğini delicesine becerecekti

kucağındakı küçük bedeni çevirerek tek hamlede koltuğa yatırarak altına almıştı. dudaklarını küçük, parlatıcılı dudaklara bastırdı. aldığı vişne tadıyla öpücüğü vahşileşmişti. o kadar hızlıydı ki jeongguk dudaklarını kıpırdatamıyordu. ilk defa sevgilisi bu kadar hırçındı. en sonunda alıştığı ritmle taehyung'un dolgun alt dudağını dişleriyle yakalayıp ağzının içine çekti. onun dudağına bulaşmış vişne aroması başını döndürüyordu.

küçük dudaklarıyla sevgilisinin dolgun et parçasını durmadan emiyor ve ısırıyordu. taehyung elini beyaz tişörtden geçirerek küçüğün göğüs ucunu parmakları arasında sıkıştırdı. jeongguk inlemek için açtığı ağzından içeri giren sıcak dil inlemesine engel olmuştu. ikisin dili jeongguk'un ağzı içerisinde dans ediyordu.

karnına değen soğuk el ile belini büktü jeongguk. taehyung, jeongguk'un boynuna kadar çıkmış olan beyaz tişörtü çekip çıkarttı. ilk defa gördüğü bembeyaz süt rengi ten kasıklarını karıncalandırdı. bembeyaz teni mosmor yapmak istiyordu.

happy resentmentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin