3-Kedi kılıklı pis tavşan

44 16 6
                                    

Minho-Jisung

Minho
Bugun neden okula gelmedin han
Yoksa korktugun icin mi:)

Jisung
Sendenmi korkucam be kedi kilikli pis tavşan
Sadece biraz hasta olmustum

Minho
Kedi kilikli pis tavsan derken?
Iki konustuk diye gotun kalkti senin

Jisung
Kendini o kadar onemli hissetme minho

Minho
Yaa oyle mi gorucez

Jisung pov

Seoul itiraf
12'lerden Han Jisung erkeklere ağız işi veriyor. Han Jisung iğrençsin.

Minho'dan  yeni mesaj
-Nasıl beğendin mi?

Herkes bana bakıyordu. Çok rahatsız edici gerçekten, Minho'yu bulduğum yerde öldüreceğim.

Aşık olduğum kişi olabilir ama bu çok fazla. Hızlıca sınıfıma koştum. Sınıftakilere çok yakındık hiç biri benim böyle bir şey yapmayacağımı biliyordu o yüzden sınıfa rahatlıkla girdim.

"JISUNG" diye bağırdı Seungmin.

"Iyi misin?"

"Hmhm aşırı iyiyim ya" dedim.

Wendy yanıma gelip, "Aşko Minho sen gelmeden önce sınıfa girip seni sordu"

"VE YEONJUNDA SANA OLAN AŞKINDAN ÖLÜP BITIYO DEDI YANLISIKLA" diye bağırdı arkadan Chaeyoung.
(Blackpinkten chae)

"YEONJUN SIKTIM SENI KOÇUM" dedim sinirle.

"ALLAHU-EKBER BEN DAHA ÖLMEK IÇIN ÇOK GENCIM DAHA BEOMGYUYLA EVLENECEKTIK." diye bağırdı Yeonjun.

Şimdi fark ettim de neden herkes kapıya bakıyor.

Hassiktir

Kapıya döndüğüm anda Minho ve Beomgyu'yla göz göze geldim. Jeongin bez getir sıçtık sanırım.

Evet sıçtık diyorum çünkü Yeonjun'la kavga ederken sınıfa girmişlerdi. Yeonjun'la beraber ölücez en azından.

"Aaa siz niye geldiniz ki çok ayıp oldu daha çay yapmamıştık." dedi Seeun.

"Ne çayı amk tuzlu kahve yapcaktım ben" dedi Sunghoon.

Sınıfın kapısının hızla açılmasıyla hepimiz oraya baktık.

"YA BAKIN KESIN MINHO JISUNG'U GOTTEN SIKICEK HE"

"JEONGIN MAL MISIN NEDEN JISUNG'U SIKSIN"

"YA FELIX HAYELLERIMI BOZMA-aa  Jisungum nasılsın aşkım."

Içimden birisi yeter amk yeter amk diye söyleniyordu. Ama haklıda yani rezil oluyorum hep.
Koşarak Jeongin'e geçirmeye gidiyordum ki bağcığıma basıp düştüm. Düştüğüm yeri sikeyim.

Evet Minho'nun üstüne düşmüştüm.
Bune amk wattpad hikâyesinde falan mıyız? Ya da bir rüyada olabilirim. Belki de öyleyimdir kim bilebilir.

Livin la vida loca-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin