Pov: Mattheo ve Tom'un kardeşi olmak.
=
Anne ve babası olmayan bir aile olmaz, sizinkide hiç bir zaman öyle hissettirmedi.
Anne ve baba sevgisi görmemiş iki insandan kardeşlerine anne baba olmasını bekleyemezsiniz.
Yinede sana hiç bir zaman kötü davranmadılar.Belki hiç bir zaman derdin olduğunda abimler halleder demedin, ama onlardan hiç bir zaman nefret de etmedin.
Yinede korumacılar. İkiside soylarının önemli bir yerden geldiğini biliyor, soy adınıza yakışır davranman gerek.
Bir Gryffindor yada Hufflepuff ile çıkamazsın veya yakın arkadaş olamazsın. Çevrendekilerin safkan olmasını isterler.
O ikisinin kişilikleri bir birlerinden çok farklı yani bir çok konuda kavga ediyorlar. Eğer mutlu bir aile istiyorsan onları her seferinde barıştırabilirsin. Eğer umrunda değilse kendi kendilerine barışmıcaklardır.
İkiside hayatına karışan tipde bir insan değil. Ama kendini tehlikeye soktuğunu fark ederlerse sen istemesende karışırlar.
Ailenize genetik gibi yapışan sigara bağımlılığına ne zaman başladığını bilmiyorsun, çevrendeki kimse sorun etmiyor zaten.
Her ne kadar güçlü bir kardeş ilişkiniz olmasada bunu etrafa hiç bir zaman yansıtmıyorsunuz. Herkes sizi Riddle kardeşler olarak biliyor.
Bu sizi bir nevi yenilmez yapıyor.Aileniz size yüklü bir miktarda para falan bırakmadı. Bu yüzden hiç bir zaman kaliteli kıyafetleriniz veya tatillerde gidebileceğiniz sıcak bir eviniz olmadı. Yinede inatçı kişiliğiniz ile üçünüzde çalışıp dışarıya sizi güzel göstericek şeyler aldınız.
Ne yanı ünlü Riddle kardeşler kalitesiz ve ucuz şeyler mi giyiyorlar??
Gücünüz sayesinde büyücü dünyasında yükselip, iyi bir gelir kaynağı sağlamanız çok zor olmadı.
En azından Tom için. Mattheo biraz daha parasını uyuşturuculara harcamayı tercih eden tiplerden.Hangisine benzemek sana kalmış.
Ama bunların hiç birinin bir önemi yok.
Çünkü Tom Riddle amacına ulaşmak için ikinizdende vazgeçmeye hazır.
Ve hayır, ikinizde Voldemort'u yenicek kadar güçlü değilsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin boys x reader
FanfictionSlytherin erkekleri yoğunlukta olucak ama normal hp karakterleri de olucak. Filmlerde olmayan karakterler de olucak mattheo riddle theodore nott gibi. Yandere karakterler olucak. +18 sahneler, içki , sigara, küfür, kendine zarar verme, yeme bozukl...