Bölüm 1 ❤️‍🔥

39 9 8
                                    

Ben Deniz korkusuz bir Türk kadınıyım ben korkusuz olmayı acımasız olmayı annem beni ve abimi terk ettiğinde abimle bir evde yalnız kaldığımızda anladım.

Ben sevgiyi abimle öğrendim.Ben yaşamayı abimle öğrendim.Ben çoğu şeyi abimle öğrendim.

Annem yoktu benim.Küçük yaşta terk etmişti bizi.

Babam yoktu benim. Şehit olmuştu babam . Askerdi benim babam gurur duyuyoduk babamla .

Babam öldükten sonra Vatan sağolsun demek düştü ardından .

Bizde babam gibi asker olduk .

Abim Hakkaride görev yapıyordu.Bende Şırnak'ta görev yapıyordum. Bende önceden abimin timinde görev yapıyordum ama sonra tahinim Şırnağa çıkmıştı . Şimdi başka bir timde görev yapıyordum.

Bankta oturmuş dalgalanan al yıldızlı bayrağa bakıyordum . Ne güzel dalgalanıyordu.

Bu bayraği bu Vatanı kazanmak için kaç askerimiz şehit oldu bilen varmı ?

Bilemezsiniz ki çocuklar rahat uyusun kadınlar nefes alsınlar diye gittiler.

Gittiler ama çoğu dönemedi. Çoğu asker şehadet serbetini içti.

Benim silah arkadaşlarım canımdan bile çok sevdiklerim şehit oldular.

Ferhatım kardeş gibiydi bana .

Aslım dert ortağımdı .

Beyzam can dostumdu .

Daha birçok silah arkadaşım bir çok asker şehit oldu .

Hakkariyi niye mi terk ettim ?

Can yoldaşım dert ortağım kardeşim gibi olan ve beni asla yalnız bırakmayan arkadaşlarım Hakkari'de şehit düştü.

Ama en çok can yakanı ne biliyomusunuz ?

Ben onları kurtaramadım çünkü gözümün önünde şehit oldular .

Ailelerine ben haber verdim . Kapının başında babasının gelmesini bekleyen çikolata bekleyen en çok ta babasının hasretini çeken çocuklara babalarının şehit olduğunu söylemek nasıl zor bilirmisiniz ?

Anne şevkati bekleyen anne kokusu bekleyen annelerinin yolunu gözleyen çocuklara annelerinin şehit olduğunu bir daha gelemeyeklerini söylemek nasıl zor bilirmisiniz?

Bu yüzden Hakkariyi terk ettim .Hakkari'nin her yerinde onların kokusu vardı bunalıyordum orda .

Şırnağa gelmiştim burdaki tim çok iyiydi. Sevgi doluydular yaralarımı sardılar.

Timde hepimiz kardeş gibiydik .Birimizin derdi olunca anlatır diğerlerimiz ona yardımcı olurduk.

Bankta yanımda bir hareketlilik olunca başımı yan tarafa çevirdim . Oturan Yüzbaşıydı.

Yüzbaşı bana hep destek olmuştu. Bi sorunum olunca ona anlatırdım oda beni dinler bana yardımcı olurdu.

" Üsteğmenim bir sorun mu var? " diye sordu .

" Yok komutanım timi bekliyordum ." dedim.

" Tamam o zaman timle beraber on dakika içinde içtima alanında olun ." dedi komutanımız

Banktan kalkıp timin odasına girdim hepsi oturmuş oyun oynuyordu . Beni görünce ayaklandılar .

" Kusura bakmayın komutanım kendimizi oyuna fazla kaptırmışız ." dedi Salih

" Valla bana kalsa bende oynardım ama komutanımız içtima alanında bekliyo ." dedim.

" Komutanım sözünüzü aldık sizde bizim takımda olursunuz. " dedi Oğuz

BORDOLUNUN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin